• Sommige zullen haar misschien wel kennen van twitter. En ik dacht weet je wat, oké er zijn twitteraccounts die als naam hebben hate plasticbieber maar ik wilde niet af gaan op die mensen. Ik bedoel, ik dacht ze is vast niet zo erg. Nou ik kwam van een hele koude kermis thuis. Heel eerlijk gezegd snap ik wel waarom ze in therapie is.

    Over de schietpartij in Amerika bij de batman film zegt ze dat Zayn het zou hebben gedaan terwijl het allang bekend is wie het heeft gedaan. Ze heeft haar zus met haar hoofd onder water gehouden omdat die een liedje van 1D zong en ga zo maar door. Toen ik dat las had ik echt zoiets, dan ben je verbaasd als mensen je gaan haten? Ik neem er nog geen eens serieus meer, want er zit dus blijkbaar een steekje bij d'r los.

    Bij mij ook maar als ik ooit zo word dan ga ik me zo schamen voor mezelf.

    Dus wat vinden jullie van haar? Nemen jullie haar serieus?

    Edit: Ze doet dit om aandacht te krijgen. Blijkbaar is verzot op aandacht krijgen op wat voor manier dan ook. Dit is een hele foute manier maar als iedereen boos en agressief reageert dan blijft ze doorgaan want dat krijgt ze wat ze wil. Het beste zou eigenlijk zijn haar ongelijk geven of haar gewoon negeren.

    Rexy antwoordt op haar tweets, ze blijft beleefd en bewijst plasticbieber dat ze ongelijk heeft of gewoon domme dingen tweet

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 22:37 ]


    Physics is awesome

    Ik hou niet zo van One Direction, maar plasticbieber gaat gewoon te ver.


    Mirrors only reflect colors, you're the one to reflect yourself

    Bieberhearts schreef:
    (...)

    Seriously?

    NEE!
    Omfg…


    Het was bedoelt als; dat is net zo achterlijk als zeggen dat je zwanger wilt worden om alleen een miskraam te kunnen krijgen of abortus te laten plegen.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Omdat dit kind waar dit topic over gaat zit te haten op waar andere mensen vandaan komen.
    Ze tweet bijvoorbeeld naar Zayn Malik tweet dat zijn familie 9/11 veroorzaakt heeft, wat dus net zo achterlijk is om te zeggen dat haar idool wettelijk nooit geboren zou hebben mogen worden.


    Omdat 1 fan zich niet kan gedragen betekent niet dat je daar opeens over moet beginnen. Er zijn zoveel kinderen die een ongeluk waren, en als je dat nog eens in hun gezicht gaat zitten wrijven.. Ugh. Misschien weet jij niet hoe dat voelt maar ik heb zovaak mensen gezien die iemand daar voor pestten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Seasons schreef:
    (...)
    NEE!
    Omfg…


    Het was bedoelt als; dat is net zo achterlijk als zeggen dat je zwanger wilt worden om alleen een miskraam te kunnen krijgen of abortus te laten plegen.


    Wacht, ik snap het nu helemaaaal niet meer.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Omdat 1 fan zich niet kan gedragen betekent niet dat je daar opeens over moet beginnen. Er zijn zoveel kinderen die een ongeluk waren, en als je dat nog eens in hun gezicht gaat zitten wrijven.. Ugh. Misschien weet jij niet hoe dat voelt maar ik heb zovaak mensen gezien die iemand daar voor pestten.
    Waarom maak jij de laatste tijd voor alles zo'n drama. Het was een grapje en dat zei ze in haar post zelf al, lees gewoon de hele post en niet enkel wat je wilt lezen. Ze wilt JB helemaal niet weg, ze maakt gewoon een standpunt volgend de opinie van dat 11-jarig snotkind.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Waarom maak jij de laatste tijd voor alles zo'n drama. Het was een grapje en dat zei ze in haar post zelf al, lees gewoon de hele post en niet enkel wat je wilt lezen. Ze wilt JB helemaal niet weg, ze maakt gewoon een standpunt volgend de opinie van dat 11-jarig snotkind.


    Ik heb alles goed gelezen. En dit is wat ik hieruit begreep. Maar het is waar, het is het niet waard om zo lang te discussiëren in plastic bieber's topic. Dus, hierna kan het me echt niets meer schelen wat er wordt gezegd. It's not worth it.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Seasons heeft alles uitgelegd > dus ga maar verder met plasticbieber haten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:



    Gosh, dat kind is echt zo freaking dom. Ik kan het echt niet uitstaan gewoon. Ze is harstikke racistisch en verzint ook van die dingen waarvan ik denk: ben je nou echt zo dom of wat? Ik heb zo sterk de neiging om haar uit te schelden op twitter ofzo, maar ik doe het niet, want aandacht is waar ze op geilen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    "Re-tweet if you want #StopPlasticBieber to trend, favorite if it shouldnt cuz shes just 11!!"

    Dafuq.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maar het domme eraan is misschien nog wel dat ze stoer zijn op internet. Ik kan ook zo'n account aan maken en gaan lopen haten op iedereen die niet blond is en blauwe ogen heeft, maar ik zie me zelf dat in het echt dus niet doen. Dus eigenlijk zou ik niet zo bang zijn dat ze werkelijk gaat liegen zodat haar vader naar de gevangenis gaat, want volgens mij is ze gewoon een schijnheil als ze bij haar mammie en pappie is.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    Maar het domme eraan is misschien nog wel dat ze stoer zijn op internet. Ik kan ook zo'n account aan maken en gaan lopen haten op iedereen die niet blond is en blauwe ogen heeft, maar ik zie me zelf dat in het echt dus niet doen. Dus eigenlijk zou ik niet zo bang zijn dat ze werkelijk gaat liegen zodat haar vader naar de gevangenis gaat, want volgens mij is ze gewoon een schijnheil als ze bij haar mammie en pappie is.

    Of het is een vies, oud mannetje?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    En het grappige is, net als Hitler, zijn ze niet zelf van het arische ras. En Justin ook niet. En die Kim Kardashian ook niet.
    Dus ik begrijp niet waarom ze zichzelf nog erger voorschut zet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Niet lullig bedoeld... al die dingen die ze tweet gaan ECHT VEEL te ver, maar soms moet ik haar wel gelijk geven... En dan moet je please niet gaan lopen zeiken op me, het is gewoon mijn mening...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    Niet lullig bedoeld... al die dingen die ze tweet gaan ECHT VEEL te ver, maar soms moet ik haar wel gelijk geven... En dan moet je please niet gaan lopen zeiken op me, het is gewoon mijn mening...


    Mag ik vragen, waarin jij vindt dat ze wel gelijk heeft?


    Big girls cry when their hearts are breaking