• Sommige zullen haar misschien wel kennen van twitter. En ik dacht weet je wat, oké er zijn twitteraccounts die als naam hebben hate plasticbieber maar ik wilde niet af gaan op die mensen. Ik bedoel, ik dacht ze is vast niet zo erg. Nou ik kwam van een hele koude kermis thuis. Heel eerlijk gezegd snap ik wel waarom ze in therapie is.

    Over de schietpartij in Amerika bij de batman film zegt ze dat Zayn het zou hebben gedaan terwijl het allang bekend is wie het heeft gedaan. Ze heeft haar zus met haar hoofd onder water gehouden omdat die een liedje van 1D zong en ga zo maar door. Toen ik dat las had ik echt zoiets, dan ben je verbaasd als mensen je gaan haten? Ik neem er nog geen eens serieus meer, want er zit dus blijkbaar een steekje bij d'r los.

    Bij mij ook maar als ik ooit zo word dan ga ik me zo schamen voor mezelf.

    Dus wat vinden jullie van haar? Nemen jullie haar serieus?

    Edit: Ze doet dit om aandacht te krijgen. Blijkbaar is verzot op aandacht krijgen op wat voor manier dan ook. Dit is een hele foute manier maar als iedereen boos en agressief reageert dan blijft ze doorgaan want dat krijgt ze wat ze wil. Het beste zou eigenlijk zijn haar ongelijk geven of haar gewoon negeren.

    Rexy antwoordt op haar tweets, ze blijft beleefd en bewijst plasticbieber dat ze ongelijk heeft of gewoon domme dingen tweet

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 22:37 ]


    Physics is awesome

    Uneventful schreef:
    Ik probeer niet meer te reageren in dit topic omdat ik toch al zoveel "drama start". But this is so hard..


    Nu wil ik weten wat je te zeggen hebt, barst maar los anders! c:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Drake mag Justin maar niet zijn fans zei hij. Justin zei toen iets aardigs over hem en nu heeft hij weer een foto getweet van Justin's gezicht gefotoshopt. Kinderachtig? Yes. Surprising? Not really.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nightray schreef:
    (...)

    Nu wil ik weten wat je te zeggen hebt, barst maar los anders! c:


    Gewoon een fucking stortvloed van woorden tegen t meisje die hier heeft verteld dat ze een racist is. Vrijheid van meningsuiting? Ben ik mee eens. Maar terwijl ze in een haat topic van plastic bieber gaat vertellen hoe ze het met haar eens is. Let me kill it with fire.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Drake mag Justin maar niet zijn fans zei hij. Justin zei toen iets aardigs over hem en nu heeft hij weer een foto getweet van Justin's gezicht gefotoshopt. Kinderachtig? Yes. Surprising? Not really.

    https://twitter.com/Plastic_Lisa/status/229693362331070464/photo/1
    Dit heeft hij getweet VOOR alle drama. daarmee begon het. daarvoor had hij geen haat van beliebers. want hierna begon het ;)
    surprising? Not really.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 23:41 ]


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    https://twitter.com/Plastic_Lisa/status/229693362331070464/photo/1
    Dit heeft hij getweet VOOR alle drama. daarmee begon het. daarvoor had hij geen haat van beliebers. want hierna begon het ;)
    surprising? Not really.


    Jij moet helemaal niet tegen mij praten als je geen ruzie wilt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Jij moet helemaal niet tegen mij praten als je geen ruzie wilt.

    sorry hoor, maar ik heb gewoon een randm iemand ge Quote.
    Het spijt me hoor. Zal het niet weer doen -.-


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Gewoon een fucking stortvloed van woorden tegen t meisje die hier heeft verteld dat ze een racist is. Vrijheid van meningsuiting? Ben ik mee eens. Maar terwijl ze in een haat topic van plastic bieber gaat vertellen hoe ze het met haar eens is. Let me kill it with fire.


    I totally agree. Enne, ik hou je in elk geval niet tegen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Jij moet helemaal niet tegen mij praten als je geen ruzie wilt.


    Ik kon het niet laten om te reageren. Ik zit achter mijn laptop verbaasd naar mijn beeldscherm te staren. En die reactie van je, voor de reactie die in de quote staat, ben ik het wel redelijk mee eens. Behalve dat laatste.


    Physics is awesome

    Seasons schreef:
    (...)
    Hun, ik heb Twitter en ik heb zelf zijn tweets van de afgelopen weken gelezen.

    https://twitter.com/Plastic_Lisa/status/229693362331070464/photo/1
    Dit heeft hij getweet VOOR alle drama. daarmee begon het. daarvoor had hij geen haat van beliebers. want hierna begon het.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Meteoroid schreef:
    Is dit plasticbieber echt? :'D



    AHAHAHAHAHA ik heb zo hard gelachen toen ze viel AHAHAHAHAHAHHAHA


    I'm short

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    https://twitter.com/Plastic_Lisa/status/229693362331070464/photo/1
    Dit heeft hij getweet VOOR alle drama. daarmee begon het. daarvoor had hij geen haat van beliebers. want hierna begon het.

    Ja, en?
    Sinds wanneer mag hij zijn mening niet geven?


    v., bashed, bash·ing, bash·es.

    v.intr. Informal
    To engage in harsh, accusatory, threatening criticism.



    Like he never gets some?
    Bedoel, wat Drake over Justin zei was niet persoonlijk en er zijn veel en veel ergere dingen over hem gezegd.
    Dus waarom al dit hysterische gedoe, als één iemand, toevallig beroemd, er iets over zegt?
    Want geloof me, zo'n beetje de helft van de wereld denkt er hetzelfde over.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)


    Like he never gets some?
    Bedoel, wat Drake over Justin zei was niet persoonlijk en er zijn veel en veel ergere dingen over hem gezegd.
    Dus waarom al dit hysterische gedoe, als één iemand, toevallig beroemd, er iets over zegt?
    Want geloof me, zo'n beetje de helft van de wereld denkt er hetzelfde over.[/10]

    lol okey
    I wouldn't bash Justin... But Seasons.... lol

    trouwens bash betekend ook slaan ;)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    lol okey
    I wouldn't bash Justin... But Seasons.... lol

    trouwens bash betekend ook slaan ;)

    Ah, I'm really offended now… No, seriously.


    Ja, maar dat betekent het negen van de tien keer niet.
    Bovendien ging dit hele topic hier niet over, als ik me niet vergis.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Als je zelfmoord wil plegen omdat je idool sterft ben je ziek en moet je in therapie gaan. Geen woorden voor - letterlijk gestoord.


    Olive

    Seasons schreef:
    (...)
    Ah, I'm really offended now… No, seriously.


    Ja, maar dat betekent het negen van de tien keer niet.
    Bovendien ging dit hele topic hier niet over, als ik me niet vergis.

    So? Ik gaf in het begin alleen mijn mening en krijg ik allemaal gezeik.
    Ze zegt soms best zinnige dingen. Dat ik daar op aangesproken word kan ik ook niets aan doen.
    Uneventful schreef:

    Nightray schreef:
    (...)

    Nu wil ik weten wat je te zeggen hebt, barst maar los anders! c:


    Gewoon een fucking stortvloed van woorden tegen t meisje die hier heeft verteld dat ze een racist is. Vrijheid van meningsuiting? Ben ik mee eens. Maar terwijl ze in een haat topic van plastic bieber gaat vertellen hoe ze het met haar eens is. Let me kill it with fire.


    En hier word er meteen van gemaakt dat ik met alles wat ik zeg eens ben, terwijl ik eerder DUIDELIJK heb gezegd, dat ik het met SOMMIGE dingen eens ben en dat de rest allemaal bullshit is.
    Ja, alsof ik niet weet dat Zayn geen terrorist is.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.