• Sommige zullen haar misschien wel kennen van twitter. En ik dacht weet je wat, oké er zijn twitteraccounts die als naam hebben hate plasticbieber maar ik wilde niet af gaan op die mensen. Ik bedoel, ik dacht ze is vast niet zo erg. Nou ik kwam van een hele koude kermis thuis. Heel eerlijk gezegd snap ik wel waarom ze in therapie is.

    Over de schietpartij in Amerika bij de batman film zegt ze dat Zayn het zou hebben gedaan terwijl het allang bekend is wie het heeft gedaan. Ze heeft haar zus met haar hoofd onder water gehouden omdat die een liedje van 1D zong en ga zo maar door. Toen ik dat las had ik echt zoiets, dan ben je verbaasd als mensen je gaan haten? Ik neem er nog geen eens serieus meer, want er zit dus blijkbaar een steekje bij d'r los.

    Bij mij ook maar als ik ooit zo word dan ga ik me zo schamen voor mezelf.

    Dus wat vinden jullie van haar? Nemen jullie haar serieus?

    Edit: Ze doet dit om aandacht te krijgen. Blijkbaar is verzot op aandacht krijgen op wat voor manier dan ook. Dit is een hele foute manier maar als iedereen boos en agressief reageert dan blijft ze doorgaan want dat krijgt ze wat ze wil. Het beste zou eigenlijk zijn haar ongelijk geven of haar gewoon negeren.

    Rexy antwoordt op haar tweets, ze blijft beleefd en bewijst plasticbieber dat ze ongelijk heeft of gewoon domme dingen tweet

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 22:37 ]


    Physics is awesome

    Oh dat kind, ja ik had haar al getweet. lol
    ze is echt gestoord..... en nog maar 11.........


    Life is a beautiful struggle

    Yiall schreef:
    OMFG, dat mens is gek D:


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Maar ze heeft dan ook denk ik een slechte opvoeding...


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    Ik zit haar tweets nu te bekijken Jemig. Dat kind is ziek in der hoofd.


    seriously some people are really lucky they don't have parents. sometimes I wish my mom had cancer. I can't stand her >__>


    Dat zeg je niet.


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    AlimaWeasley schreef:
    Maar ze heeft dan ook denk ik een slechte opvoeding...


    Misschien wel want ze mag haar moeder blijkbaar niet echt.


    Physics is awesome

    AlimaWeasley schreef:
    Ik zit haar tweets nu te bekijken Jemig. Dat kind is ziek in der hoofd.


    seriously some people are really lucky they don't have parents. sometimes I wish my mom had cancer. I can't stand her >__>


    Dat zeg je niet.


    Nou, wat ze zei over geadopteerde Directioners vond ik ook erg. Ja, als ik jouw ouders was geweest zou ik je ook weg geven, zei ze.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Nou, wat ze zei over geadopteerde Directioners vond ik ook erg. Ja, als ik jouw ouders was geweest zou ik je ook weg geven, zei ze.


    Ja klopt, het mag gewoon niet wat zij doet.


    May the odds be ever in your favor|| Effie Trinket.

    AlimaWeasley schreef:
    (...)

    Ja klopt, het mag gewoon niet wat zij doet.


    Het valt blijkbaar allemaal onder het kopje vrijheid van meningsuiting


    Physics is awesome

    Yiall schreef:
    OMFG, dat mens is gek D:


    Life is full of fake people

    Hahahhahaha dat filmpje, ik ga strijk xd
    Wat een raar kind is dat? Zeggen dat Zayn dat heeft gedaan? Dafuq?
    Ik neem haar echt niet serieus als ik dit zie/lees, ik kende haar niet.. maar goed ook.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Dear god please kill it with fire ._.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik heb haar twitter gezien, echt ze zegt zelfs dingen dat omdat dr pa jb niet leuk vond gaat ze zeggen dat hij dr heeft verkracht!

    O.-

    Meteoroid schreef:
    Is dit plasticbieber echt? :'D
    Ontmaagd? Echt? Bekijk haar pyjamaatje eens goed en trek de conclusies.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 20:17 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Normaal zou ik bij deze dingen een facepalm plaatje posten, maar dit is geen facepalm waardig. :')
    Door zulke kinderen gaan mensen op internet zeggen "dat overal stomme 11-jarige op internet rondzwerven"
    Ik ben 11 en ik kom niet eens bijna in de buurt van wat zij doet.

    Omijngod dat filmpje. :"D Ik was gewoon aan het lachen toen ik haar hoorde huilen. Toen kwam ze in beeld en dacht ik alleen "Right. Hoe nep wil je 't in godsnaam hebben."

    Lol mocht iemand dat mij flikken omdat ik een liedje zing dan kan diegene er een krijgen :D.


    No growth of the heart is ever a waste