• Sommige zullen haar misschien wel kennen van twitter. En ik dacht weet je wat, oké er zijn twitteraccounts die als naam hebben hate plasticbieber maar ik wilde niet af gaan op die mensen. Ik bedoel, ik dacht ze is vast niet zo erg. Nou ik kwam van een hele koude kermis thuis. Heel eerlijk gezegd snap ik wel waarom ze in therapie is.

    Over de schietpartij in Amerika bij de batman film zegt ze dat Zayn het zou hebben gedaan terwijl het allang bekend is wie het heeft gedaan. Ze heeft haar zus met haar hoofd onder water gehouden omdat die een liedje van 1D zong en ga zo maar door. Toen ik dat las had ik echt zoiets, dan ben je verbaasd als mensen je gaan haten? Ik neem er nog geen eens serieus meer, want er zit dus blijkbaar een steekje bij d'r los.

    Bij mij ook maar als ik ooit zo word dan ga ik me zo schamen voor mezelf.

    Dus wat vinden jullie van haar? Nemen jullie haar serieus?

    Edit: Ze doet dit om aandacht te krijgen. Blijkbaar is verzot op aandacht krijgen op wat voor manier dan ook. Dit is een hele foute manier maar als iedereen boos en agressief reageert dan blijft ze doorgaan want dat krijgt ze wat ze wil. Het beste zou eigenlijk zijn haar ongelijk geven of haar gewoon negeren.

    Rexy antwoordt op haar tweets, ze blijft beleefd en bewijst plasticbieber dat ze ongelijk heeft of gewoon domme dingen tweet

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 22:37 ]


    Physics is awesome

    Lol ze tweette op een gegeven moment dat mensen die tweet moesten retweeten als ze haar dood wilden. 11,680 retweets x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Meteoroid schreef:
    Ik heb even haar twitter doorgeneusd en ze zegt heel erg veel ongepaste dingen. Wat een schijtwijf.


    Chaos is a ladder.

    I want to kill her.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    I want to kill her.

    I can only say; stand in line, you're not alone.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    I can only say; stand in line, you're not alone.


    I'm gonna choke her with my bare hands.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Waarom doet ze eigenlijk zo? Ik weet niet of ze het moeilijk heeft thuis of what. Maar ik denk wel dat ze hulp moet zoeken.

    Rexy schreef:
    Waarom doet ze eigenlijk zo? Ik weet niet of ze het moeilijk heeft thuis of what. Maar ik denk wel dat ze hulp moet zoeken.

    Ze zit in therapie, dat is het domme eraan. Plus, ze scheld haar moeder uit, haar vader wil ze in de gevangenis hebben en ze heeft seks met haar neef. --'


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ze zit in therapie, dat is het domme eraan. Plus, ze scheld haar moeder uit, haar vader wil ze in de gevangenis hebben en ze heeft seks met haar neef. --'


    That's a lot of bullshit you know.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    That's a lot of bullshit you know.

    Pretty sure, but still. I wouldn't even make it up... (doordat jij Engels praat ga ik automatisch Engels praten en denken O.O)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Lol ze tweette op een gegeven moment dat mensen die tweet moesten retweeten als ze haar dood wilden. 11,680 retweets x'D


    :'D Er is echt wat mis met haar. Wat moet er wel niet gebeurd zijn met haar dat ze zo doet? Echt ziek.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Zij leeft niet lang meer denk ik met zoveel haters. ;x
    Niet dat ik dat erg vind, van mij mag ze serieus dood vallen (:


    The walking dead <'3

    PercyWood schreef:
    (...)
    Pretty sure, but still. I wouldn't even make it up... (doordat jij Engels praat ga ik automatisch Engels praten en denken O.O)


    Ich know. :"D

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:22 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ze zit in therapie, dat is het domme eraan. Plus, ze scheld haar moeder uit, haar vader wil ze in de gevangenis hebben en ze heeft seks met haar neef. --'
    Ze scheld haar moeder uit dat weet ik, haat dr fsamilie en is echt een DIE hard fan. Maar ook ik weet het niet of haar ouders er wel van weten dat ze dit doet

    Rexy schreef:
    (...) Ze scheld haar moeder uit dat weet ik, haat dr fsamilie en is echt een DIE hard fan. Maar ook ik weet het niet of haar ouders er wel van weten dat ze dit doet
    Moesten haar ouders dit weten krijgt ze waarschijnlijk een jaar pc verbod.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Moesten haar ouders dit weten krijgt ze waarschijnlijk een jaar pc verbod.

    Een jaar? Ik denk dat ze nooit meer op internet mag als ze lezen wat zij allemaal tweet


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.