• Sommige zullen haar misschien wel kennen van twitter. En ik dacht weet je wat, oké er zijn twitteraccounts die als naam hebben hate plasticbieber maar ik wilde niet af gaan op die mensen. Ik bedoel, ik dacht ze is vast niet zo erg. Nou ik kwam van een hele koude kermis thuis. Heel eerlijk gezegd snap ik wel waarom ze in therapie is.

    Over de schietpartij in Amerika bij de batman film zegt ze dat Zayn het zou hebben gedaan terwijl het allang bekend is wie het heeft gedaan. Ze heeft haar zus met haar hoofd onder water gehouden omdat die een liedje van 1D zong en ga zo maar door. Toen ik dat las had ik echt zoiets, dan ben je verbaasd als mensen je gaan haten? Ik neem er nog geen eens serieus meer, want er zit dus blijkbaar een steekje bij d'r los.

    Bij mij ook maar als ik ooit zo word dan ga ik me zo schamen voor mezelf.

    Dus wat vinden jullie van haar? Nemen jullie haar serieus?

    Edit: Ze doet dit om aandacht te krijgen. Blijkbaar is verzot op aandacht krijgen op wat voor manier dan ook. Dit is een hele foute manier maar als iedereen boos en agressief reageert dan blijft ze doorgaan want dat krijgt ze wat ze wil. Het beste zou eigenlijk zijn haar ongelijk geven of haar gewoon negeren.

    Rexy antwoordt op haar tweets, ze blijft beleefd en bewijst plasticbieber dat ze ongelijk heeft of gewoon domme dingen tweet

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 22:37 ]


    Physics is awesome

    HeartOnFire schreef:
    (...)
    Een jaar? Ik denk dat ze nooit meer op internet mag als ze lezen wat zij allemaal tweet
    Je kan niet eeuwig een pc verbieden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Speechless about that bitch.


    Pretty is just a pretty word.

    Meteor schreef:
    (...)Je kan niet eeuwig een pc verbieden.

    Kon dat maar..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    PercyWood schreef:
    "Retweet for Justin Bieber - Drink bleach for One Direction"
    Te fuck?

    "I heard One Direction wants to split up but they can't because @zaynmalik is holding them hostage with a bomb."

    Ze haat One Direction, maar ze tweet dan wel vlak voor ze bovenstaande tweet stuurt, dit:
    "I think Justin and Niall should double penetrate me <3"
    Like, the fuck? Crazy bitch.


    Ik heb alle drie die tweets gelezen en bij die laatste van "I think Justin and Niall should double penetrate me" dacht ik uiteindelijk, ze bedoelt vast een andere Niall.


    Physics is awesome

    I don't want to live on this planet anymore

    Gosh, wat een lomp kind.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nooit van dat mens gehoord, maar ik moet nu al niets van haar weten.
    Ugh.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik denk er over om een twitteraccount op te richten om haar te stoppen. Geen haat twitteraccount maar een account om ervoor te zorgen dat ze niet meer zulke tweets schrijft en op twitter plaatst. Maar ik ben bang omdat ze zo gek is op aandacht dat ze dan juist door gaat.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    Ik denk er over om een twitteraccount op te richten om haar te stoppen. Geen haat twitteraccount maar een account om ervoor te zorgen dat ze niet meer zulke tweets schrijft en op twitter plaatst. Maar ik ben bang omdat ze zo gek is op aandacht dat ze dan juist door gaat.


    Tuurlijk gaat ze dan door, ze doet het overduidelijk voor aandacht.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Frodo schreef:
    I don't want to live on this planet anymore

    Gosh, wat een lomp kind.

    Ik snap je punt helemaal, iedereen is nu bezig #StopPlasticBieber te Trenden zodat dr acc miss word verwidjerd

    Rexy schreef:
    (...)
    Ik snap je punt helemaal, iedereen is nu bezig #StopPlasticBieber te Trenden zodat dr acc miss word verwidjerd


    Ik ga zeker mee doen, wie doet er nog meer mee?


    Physics is awesome

    Nu haat ze als enige Niall niet omdat die blonde haren en blauwe ogen heeft.

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik ga zeker mee doen, wie doet er nog meer mee?

    Ikke.

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik ga zeker mee doen, wie doet er nog meer mee?


    Ikke


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rexy schreef:
    Nu haat ze als enige Niall niet omdat die blonde haren en blauwe ogen heeft.
    Hah. Ironisch als je terug denkt aan haar Hitler tweet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Shirlinson schreef:
    Nooit van dat mens gehoord, maar ik moet nu al niets van haar weten.
    Ugh.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.