• Sommige zullen haar misschien wel kennen van twitter. En ik dacht weet je wat, oké er zijn twitteraccounts die als naam hebben hate plasticbieber maar ik wilde niet af gaan op die mensen. Ik bedoel, ik dacht ze is vast niet zo erg. Nou ik kwam van een hele koude kermis thuis. Heel eerlijk gezegd snap ik wel waarom ze in therapie is.

    Over de schietpartij in Amerika bij de batman film zegt ze dat Zayn het zou hebben gedaan terwijl het allang bekend is wie het heeft gedaan. Ze heeft haar zus met haar hoofd onder water gehouden omdat die een liedje van 1D zong en ga zo maar door. Toen ik dat las had ik echt zoiets, dan ben je verbaasd als mensen je gaan haten? Ik neem er nog geen eens serieus meer, want er zit dus blijkbaar een steekje bij d'r los.

    Bij mij ook maar als ik ooit zo word dan ga ik me zo schamen voor mezelf.

    Dus wat vinden jullie van haar? Nemen jullie haar serieus?

    Edit: Ze doet dit om aandacht te krijgen. Blijkbaar is verzot op aandacht krijgen op wat voor manier dan ook. Dit is een hele foute manier maar als iedereen boos en agressief reageert dan blijft ze doorgaan want dat krijgt ze wat ze wil. Het beste zou eigenlijk zijn haar ongelijk geven of haar gewoon negeren.

    Rexy antwoordt op haar tweets, ze blijft beleefd en bewijst plasticbieber dat ze ongelijk heeft of gewoon domme dingen tweet

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 22:37 ]


    Physics is awesome

    Rexy schreef:
    Ik heb haar twitter gezien, echt ze zegt zelfs dingen dat omdat dr pa jb niet leuk vond gaat ze zeggen dat hij dr heeft verkracht!

    O.-


    Ze is gewoon niet goed bij haar hoofd. Ze heeft ok in een tweet gezegd dat het goed is dat Micheal Jackson dood is omdat hij JB dwarsboomde qua zijn carriere zogenaamd. En dat vind ik echt erg want Micheal Jackson was echt een hele goeie zanger en danser. Op het laatst was hij wel erg veranderd maar toch, heb respect voor de doden en zeker voor zo'n legende, de king of pop


    Physics is awesome

    Yiall schreef:
    OMFG, dat mens is gek D:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Occhi schreef:
    (...)

    Ze is gewoon niet goed bij haar hoofd. Ze heeft ok in een tweet gezegd dat het goed is dat Micheal Jackson dood is omdat hij JB dwarsboomde qua zijn carriere zogenaamd. En dat vind ik echt erg want Micheal Jackson was echt een hele goeie zanger en danser. Op het laatst was hij wel erg veranderd maar toch, heb respect voor de doden en zeker voor zo'n legende, de king of pop
    Ik was echt van.. O.- Please doe normaal!

    Ik ga haar slaan..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    "honestly I don't know why everyone hates on Hitler. he just wanted the world to be pretty and white... "

    "I'm happy MJ died. he was taking spotlight away from Justin. now he can focus on being the top male pop star again. Michael was in the way!"

    DAFUQ


    None but ourselves can free our minds.

    ''honestly I don't know why everyone hates on Hitler. he just wanted the world to be pretty and white.''

    Oké dit gaat zo ver. Maar weet je wat iedereen eigenlijk zou moeten doen? Geen aandacht aangeven, is het het snelste over.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    ''honestly I don't know why everyone hates on Hitler. he just wanted the world to be pretty and white.''

    Oké dit gaat zo ver. Maar weet je wat iedereen eigenlijk zou moeten doen? Geen aandacht aangeven, is het het snelste over.


    Je hebt gelijk. Maar haal al die mensen met haat twitteraccounts eens over, dat lukt echt niet. Of de mensen die steeds op haar tweets reageren. Ze gaat gewoon te ver maar blijkbaar mag dat allemaal van de mensen die twitter beheren.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk. Maar haal al die mensen met haat twitteraccounts eens over, dat lukt echt niet. Of de mensen die steeds op haar tweets reageren. Ze gaat gewoon te ver maar blijkbaar mag dat allemaal van de mensen die twitter beheren.


    I know right. Ik snap wel dat iedereen erop gaat haten, want die behoefte heb ik ook zwaar, maar daar doet ze het waarschijnlijk alleen maar voor. Want oh oh wat is dat toch grappig, maar het gewoon puur om aandacht vragen en dat op een hele negatieve manier. Gewoon compleet negeren met z'n allen, heeft ze ook geen aandacht en zal het vanzelf ophouden, maar ik denk dat veel mensen dat niet kunnen omdat er iets van willen zeggen - wat ik goed kan begrijpen hoor.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I wanna get pregnant and have an abortion. Just for fun. I wonder what it feels like. is it like having diarrhea?

    Als moord nou legaal was hé... :c


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    I'm happy MJ died. he was taking spotlight away from Justin. now he can focus on being the top male pop star again. Michael was in the way!


    wow I can't believe my dad called Justin "a little brat". I'm gonna lie and tell my family he molests me so he goes to jail ;)


    Jezus, dit is echt gestoord.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik heb even op haar account gekeken en ik twijfel of het echt is. Tenminste het is wel een echt persoon, maar ik bedoel of ze echt zo is weet ik niet. Volgens mij is het gewoon nep en aandacht ermee trekken... En wie zegt trouwens dat het een meisje is? Misschien is het wel een jongen die de boel loopt te fucken.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 8:36 ]

    I'm drinking lemonade. I bet this is what Justin's pee tastes like ;)


    Oké, dit vind ik echt wel goor. Bah.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Meteoroid schreef:
    Is dit plasticbieber echt? :'D


    -died-

    Meteoroid schreef:
    Ik heb even haar twitter doorgeneusd en ze zegt heel erg veel ongepaste dingen. Wat een schijtwijf.


    That is a perfect copy of reality.

    "Retweet for Justin Bieber - Drink bleach for One Direction"
    Te fuck?

    "I heard One Direction wants to split up but they can't because @zaynmalik is holding them hostage with a bomb."

    Ze haat One Direction, maar ze tweet dan wel vlak voor ze bovenstaande tweet stuurt, dit:
    "I think Justin and Niall should double penetrate me <3"
    Like, the fuck? Crazy bitch.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:20 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis