• Sommige zullen haar misschien wel kennen van twitter. En ik dacht weet je wat, oké er zijn twitteraccounts die als naam hebben hate plasticbieber maar ik wilde niet af gaan op die mensen. Ik bedoel, ik dacht ze is vast niet zo erg. Nou ik kwam van een hele koude kermis thuis. Heel eerlijk gezegd snap ik wel waarom ze in therapie is.

    Over de schietpartij in Amerika bij de batman film zegt ze dat Zayn het zou hebben gedaan terwijl het allang bekend is wie het heeft gedaan. Ze heeft haar zus met haar hoofd onder water gehouden omdat die een liedje van 1D zong en ga zo maar door. Toen ik dat las had ik echt zoiets, dan ben je verbaasd als mensen je gaan haten? Ik neem er nog geen eens serieus meer, want er zit dus blijkbaar een steekje bij d'r los.

    Bij mij ook maar als ik ooit zo word dan ga ik me zo schamen voor mezelf.

    Dus wat vinden jullie van haar? Nemen jullie haar serieus?

    Edit: Ze doet dit om aandacht te krijgen. Blijkbaar is verzot op aandacht krijgen op wat voor manier dan ook. Dit is een hele foute manier maar als iedereen boos en agressief reageert dan blijft ze doorgaan want dat krijgt ze wat ze wil. Het beste zou eigenlijk zijn haar ongelijk geven of haar gewoon negeren.

    Rexy antwoordt op haar tweets, ze blijft beleefd en bewijst plasticbieber dat ze ongelijk heeft of gewoon domme dingen tweet

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 22:37 ]


    Physics is awesome

    Ik vind dat je overduidelijk ziet dat ze het voor de aandacht doet. De dingen die ze zegt, zegt ze gewoon omdat ze weet dat mensen gaan reageren. En ik denk dat je 99,999% van haar tweets niet serieus moet nemen.


    Save me from myself.

    Uneventful schreef:
    I want to kill her.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Woooow dat wist ik niet en ik volg haar op twitter??? WTF?? ik ga haar meteen onfollowen trouwens waar komt ze vandaan?? dafuqq ze zet Beliebers voor schut en hoe bedoel je haar zus in een emmer met water in gegooit omdat ze 1D liedjes zong? MAFKEES EEN NEPPE BELIEBER IS ZEI!!!

    ze zet Beliebers voor schut zo zijn ze helemaal niet!!!!!!!!
    ik ben zelf een mega Belieber maar vindt One Direction helemaal te gek!!! ik support 1D zelfs ik volg hun op twitter enzo ik luister hun muziek ik retweet hun tweets ik hou van 1D vooral van Zayn Malik en Harry Styles
    dat ze zo iets over Zayn zegt maakt me woest:@:@:@

    GRRRRRRRRRR ZE MOET DOOOOOOD:@:@:@:@:@:@:((:((:((:(((duivel)(duivel)(6)(6)(6)(6) RARE KIND GWN BELIEBERS EEN SLECHTE NAAM GEVEN DAFUQQQQQQQ HAAAAAAAAAAAAAAAAT HAAAAAAAAR:@

    Zoals ik al eerder zei: ik krijg moord nijgingen door haar.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ze is eigenlijk 23 ofso, en heeft zwart haar. Ik heb haar foto gezien, stond ergens op youtube, volgens mij bij video's van BoyToyKastor.


    De aandacht van Niall en Justin heeft ze al gekregen dusjaa

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 20:40 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Bl4ke schreef:


    De aandacht van Niall en Justin heeft ze al gekregen dusjaa


    Dat van Niall vind ik wel lief aangezien ze ook slechte dingen zegt over Directioners, zoals jullie horen in de dierentuin thuis en dat soort dingen. Maar ik vind het ook goed wat Justin heeft gezegd want ze zegt zelf een belieber te zijn maar hij schaamt zich min of meer voor haar.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Dat van Niall vind ik wel lief aangezien ze ook slechte dingen zegt over Directioners, zoals jullie horen in de dierentuin thuis en dat soort dingen. Maar ik vind het ook goed wat Justin heeft gezegd want ze zegt zelf een belieber te zijn maar hij schaamt zich min of meer voor haar.


    Ik vind het gewoon zowiezo niet kunnen. Ze tweet gewoon te erge dingen over directioners, en vooral over one direction. Dan denk ik heb je echt niks beters te doen dan de hele tijd zeggen dat je een kind hebt samen met justin (en dat is een kat heaa) en zeggen hoe erg one direction is. Sorry hoor maar ik vind dat gewoon te kinderachtig. En het maak me echt niet uit hoe oud ze is 11 of 26. Als ze 26 is, is ze echt gewoon echt kinderachtig bezig en zijn mijn zusjes zelfs nog volwassener dan haar. Als ze 11 is, moet er iemand echt met haar moeder gaan praten man.
    En indd Justin schaamt zich duidelijk voor haar. Zou ik ook doen. Volgens mij schamen alle beliebers voor haar.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 21:03 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Oké, ik vind het niet kunnen wat ze allemaal tweet en zo, maar toch moet ik er om lachen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Bl4ke schreef:
    (...)

    Ik vind het gewoon zowiezo niet kunnen. Ze tweet gewoon te erge dingen over directioners, en vooral over one direction. Dan denk ik heb je echt niks beters te doen dan de hele tijd zeggen dat je een kind hebt samen met justin (en dat is een kat heaa) en zeggen hoe erg one direction is. Sorry hoor maar ik vind dat gewoon te kinderachtig. En het maak me echt niet uit hoe oud ze is 11 of 26. Als ze 26 is, is ze echt gewoon echt kinderachtig bezig en zijn mijn zusjes zelfs nog volwassener dan haar. Als ze 11 is, moet er iemand echt met haar moeder gaan praten man.
    En indd Justin schaamt zich duidelijk voor haar. Zou ik ook doen. Volgens mij schamen alle beliebers voor haar.


    Het is erg wat ze tweet maar er is weinig aan te doen. Ze wil gewoon aandacht slechte of goeie aandacht. En ze krijgt aandacht door de tweets die ze tweet.


    Physics is awesome