• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia
    *12)amare


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 0:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Liam ligt een hele tijd te slapen, en heb geen zin om hem wakker te maken -.-]
    Melody
    'Dan kan ik dicht tegen je aanliggen.' zei hij zwoel. De vlinders vlogen door mijn buik. Wat was hij toch lief. Ik trok hem mee aan zijn hand naar de tent. 'Koo-hoom, ik wil die nieuwe mensen wel eens ontmoeten. Hun trilling kan ik voelen, dus ze zijn vast betrouwbaar.' zei ik. Ik zag Matheo even jaloers kijken. 'Oh, kom hier jij.' zei ik lachend, en ik gaf hem nóg een zoen. Deze was wat langer als die daarvoor, en al snel sloeg ik mijn handen weer om de nek van Matheo. Dit voelde fijn. Nog nooit eerder had ik een vriendje gehad, omdat ik altijd voor Judith had moeten zorgen.

    [sorry, ik moest echt even hem jaloers laten kijken, dat vond ik even een goed moment xd]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    louize
    chagarijnig liep ik mee naar de tent. nou lekker is dat. eerst worden we ontvoerd dan worden we gedumpt in een creepy bos, dan worden we opgehaald door een stelletje commando's. pfffff, ik zal terug keren ik zal wraak nemen en ik zal weer gelukkig leven met mijn ouders. onbewus bal ik mijn vuisten.


    welkome to my garden of fantasy

    Matheo
    'Koo-hoom, ik wil die nieuwe mensen wel eens ontmoeten. Hun trilling kan ik voelen, dus ze zijn vast betrouwbaar.' Ik werd even jaloers.Ik wou liever alleen zijn met Melody,dan die nieuwelingen te zien.Melody had het blijkbaar door dat ik jaloers was.'Oh, kom hier jij'zei ze dan en plante haar lippen weer op de mijne en sloeig haar armen om mijn nek.Ik deed mijn armen om haar heup en trok haar wat dichter bij me.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fertilis
    Ik zag dat die Louize haar handen balde tot vuisten."We zijn er." zei ik en wees naar de ijzeren tent.Vanuit mijn ooghoeken keek ik nogsteeds naar de 2 ,maar vooral het meisje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (heeft Louize een foto van een huisdier?
    Of iemand anders?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    louize
    ''we zijn er'' zij fertilis. en we liepen naar binnen. ik nam het eerste beste bed dat vrij was en plofte er op neer. ik negeerde alles en iedereen en veranderde het bed een beetje. ik liet een dikke laag mos op lig gedeelte groeien en nog een losse laag voor de deken. ik maakte er een hemel bed van. versierde het met bloemen. maar de bloemen die ik maakte waren niet zo vrolijk als ik normaal zou zijn, het waren zwarte rozen. ik maakte nog wat veranderingen en liet toen een gordijn van treurboom takken plus bladeren. ook maakte ik een soort schap waar ik mijn rugzak op legde. eindelijk een beetje pryvesy. ik keek om mij heen. alles straalde mijn depesievitijd uit. de rozen waren zwart en de bladeren waren heel donker groen. de takken waren ook heel donker, zelfs het mos was donker rood. ik ging liggen. deed mijn ogen dicht en probeerde terug te denken aan die gelukkige momenten, thuis. maar hoe hard ik ook mijn best deed alles bleef zwart. er rolde een traan over mijn wang.


    welkome to my garden of fantasy

    MoonAngel schreef:
    (heeft Louize een foto van een huisdier?
    Of iemand anders?)

    {hoezo?}


    welkome to my garden of fantasy

    (hey, ben er morgen +overmorgen niet vaak,ga bij vrienxin lpgeren. Drukke week;d)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (hey, ben er morgen +overmorgen niet vaak,ga bij vrienxin lpgeren. Drukke week;d)

    (hah ik ga morgen er ook niet zijn omdat ik bij iemand ga logeren :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (xd)
    Melody
    Hij trok me nog wat naar zich toe. Ik voelde me zo het gelukkigste meisje van de wereld. Ik verplaatste 1 hand naar zijn borstkas, waar ik een sixpack voelde. Dsardoor vpelde ik me npg meer aangespoord en ik zoende steeds ruwer rn liefdevoller. Mijn tong gleed naar binnen, enal snel had ik die van Matheo gevonden. Dit was zonder twijfel de beste kus ooit, dacht ik zwijmelend.

    (typ op mobiel)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Melody legde een hand op mijn bortkas en ging meer naar eneden,waar ze dan over mijn lichtzichtbare sixpaxstreelde.Het tintelde en voelde zo goed.MElody kuste me wat ruwer en haar tong vond de mijne.Onze tongen speelden het liefdes spel.En telkens voelde ik onze liefde sterker worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Ik wilde dat deze kus nooit meer pphield. Het voelde zo fijn, enMatheo was te lief voor me.

    (inspiratieloos. Gaan ze nou "vies" doen ? Xd)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    Melody
    Ik wilde dat deze kus nooit meer pphield. Het voelde zo fijn, enMatheo was te lief voor me.

    (inspiratieloos. Gaan ze nou "vies" doen ? Xd)



    (wat voor "vies" bedoel je? het kus gedeelde of ... :X )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)


    (wat voor "vies" bedoel je? het kus gedeelde of ... :X )


    Nou het kusgeseelte kan ik,al niet meer virs noemens, enhunlliefdegroeitenzewillensteedsruweremsoo :X


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    annickemiek schreef:
    (...)
    {hoezo?}

    (dan kan ze daar op verliefd worden)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.