• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia
    *12)amare


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 0:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {wahaha:Y)}


    Do what people say you can't.

    (hahah wie begint er met een stukje?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {*late reactie* maakt mij niet uit maar Angel is al lang wakker}


    Do what people say you can't.

    (ok ik ga Fertilis wakker maken want de andere zittenn nog bij die heks)

    Fertilis
    Ik werd wakker,ik had niet goed geslapen van nacht van dievreemde meid.Ik liet naar buiten en zag Angel staan."Hey."Zei ik en liet een appel in mijn handen vallen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (@Nyan: zou je met matheo willen posten. Ik heb namelijk op dit moment geen idee wat ik met Lyra wil...)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 21:36 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Angel

    Fertilis was eindelijk ook wakker. 'Hoi'. Zo te zien had zij die bril nog op, oh ja want zij kon hem niet afdoen. 'Sliep het wel goed, met die bril?' vroeg ik.


    Do what people say you can't.

    Fertilis
    Ik zuchtte "nee totaal niet." zei ik en trok een zielig gezichtje "wil je deze alstublieft van me af halen?" vroe ik terwijl ik naar de bril keek

    Matheo
    Ik keek Lyra vragend om hulp aan.Ik weet niet wat me echt bezielde waarom ik al die dingen riep.Het meisje deed wat met me die ik niet kon weerstaan.Ik wilde hier weg,maar het was net alsof ze me opnam,mijn kracht afnam ofzo?Ik leek gehypnotiseerd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra

    "Nog maar net, hoe komt hendan dat je al zo ver het bos in zit?" vroeg ik achterdochtig. Ik vertrouwde haar nog steeds niet, maar ik kon niet helemaal plaatsten wat er mis was. Misschien had ik het wel fout, net als bij Fertilis. Zij was ook gewoon aardig, tegen de redt in ieder geval. Ik zag Matheo mijn kant opkijken, door mijn bril heen en boog nsar hem toe. "Ik wil ook weer terug naar de reet, maar we kunnen haar toch niet hier achterlaten? Wat als haar verhaal waar is!" ondanks dat ik het meisje niet vertrouwde, kon ik moeilijk iemand alleen laten in een bos vol moordende bomen en God mag weten wat al niet meer.


    First things first, but not necessarily in that order

    Angel

    Fertilis vroeg of ik de bril er af wou halen. 'Sorry maar dit is Melody's werk. Maar het is van ijs dus ik kan de puntjes die vast zitten laten smelten dat je hem op en af kan zetten.'. Ijs is water en water kan ik warm laten worden, ik maakte de puntjes warm en zo kon Fertilis de bril op en af zetten.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 22:23 ]


    Do what people say you can't.

    Fertilis
    Angel verwarmde de bril zodat ik hem kon afzetten "Dank je." zei ik en nam een hap van mijn appel.

    Daemonia
    Ik snikte nog steeds."Die mannen hadden me ietje het bos ingelijd en zijn dan vlug gaan weg rennen"snikte ik."Mijn tweeling zus had een speciaale gave ,maar ik niet!" zei ik en begon weer te huilen.Mijn plannetje werkte wel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel

    Ik maakte me ongerust over Matheo, Lyra en weet ik veel wie daar nog meer waren, maar ze waren bij dat enge kind met die rare naam. Deamonia ofzo. Ze wist niet waarom ze hier heen was en ze had ook geen speciale gave, zei ze! Nee Angel, je kan et nu wel mis hebben. Vorige keer met Fertilis had ik het wel goed namelijk. Ik wou, toen haar voet ging bloeden, helpen en mee naar de tent nemen, maar toen vertrouwde niemand haar. Misschien zat ik er nu gewoon wel naast. 'Fertilis? Zullen we even kijken hoe het met Lyra enzo is. Ik weet de weg nog ongeveer'.


    Do what people say you can't.

    Fertilis
    Angel vroeg of ik weer mee ging haan kijken naar die vreemde meid."Euhm Dan moet ik wel die bril weer op,maar ok." zei ik en nam nog een hap vn mijn appel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {of zal ik de bril laten liggen?}
    Angel

    'Mijn bril ligt nog in de tent, dus ik haal hem even!'. Ik rende naar de tent, pakte de bril en rende weer terug. 'We kunnen!' riep ik. Eigenlijk was ik best bang, maar ik hield me sterk.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 22:40 ]


    Do what people say you can't.

    (ik weet niet,als je ook betoveerd wil worden niet ;3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (ik weet niet,als je ook betoveerd wil worden niet ;3 )


    neh.. ik neem hem gewoon mee... maar ik moet gaan dus dan... gaan ze morgen ofzo :Y)... misschien lijk ik nog online maar ik laat mijn laptop aan dus daarom...

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 22:50 ]


    Do what people say you can't.