• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia
    *12)amare


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 0:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Fertilis stortte in en begon te huilen, en ik rende naar haar toe. 'Fertilis, wat is er?' vroeg ik geschrokken. Ik dacht ineens weer aan mijn ouders, en ik herkende hetzelfde verdriet als toen mijn ouders overleden door een heks. Matheo bewoog nog steeds niet, ondanks dat ik dat ene met hem had gedaan. Ik deed het nog eens, maar nu op een andere manier. Als hij nu bewoog, kon niks mijn humeur meer verpesten. 'Matheo?!' riep ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Fertilis
    Melody rende naar me toe en vroeg wat er was."Ik ben bang va van heksen." snikte ik."Leeft hij nog?"vroeg ik en kijk naar het kleine lichaampje van Matheo.


    Matheo
    Ik hoorde stemmen,maar heel licht.Ik had ook het gevoel dat ik weer kon bewegen.Ik haf een pijnelijke kreun en opende licht mijn ogen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    louize
    ''jep.'' zij ik trots maar nog steeds shachie. ''en jij wat kun jij? iets met lijken?'' vroeg ik.

    {dit is het laatste wat mijn perso tegen stephan zij. ik moest toen ook weg en de laatste tijd ook. en morgen waarschijnlijk ook. maar daarna kom ik waarschijnlijk terug. :3}


    welkome to my garden of fantasy

    Melody
    'Ik kan niet tegen heksen.' snikte ze. Ik had haar compleet verkeerd beoordeeld. Nu wist ik waarom ze me voor heks uitmaakte. Ik hoorde een kreun achter me, en draaide me vliegensvlug om. Ik zag dat Matheo zijn ogen open deed. Ik rende naar hem toe en gaf hem een knuffel, of zo goed als mogelijk. 'Matheo, kun je in jezelf veranderen?' vroeg ik angstig. Hoe raar het ook klonk, ik gaf om deze jongen, ookal kende ik hem slechts een paar dagen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Ik zag vaag iemand voor me.'Matheo,kun je injezelf veranderen?' vroeg ze angstig.Mijn hoofd deed zo'n zeer."Waar ben ik?"vroeg ik hees en probeerde rect te staan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Matheo is toch nog een fret?]
    Melody
    'Waar ben ik?' vroeg Matheo hees. 'In het bos, je was betoverd door "Deamonia". Die is nu trouwens dood, of stof, of hoe je het ook wilt noemen.' Ik keek hem bezorgd aan. 'Hoe gaat het?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lyra

    Ik werdt gek. Ik werdt helemaal gek. Ik wilde dat dit allemaal een nachtmerrie zou zijn, dat ik weer wakker werdt in mijn bed en gewoon thuis was. Alles voorbij, één grote droom. Maar dat was niet waar. De droom was werkelijkheid. Voor mijn ogen verging het meisje tot stof nadat ze doorboord was. Heks, schoot er door mijn hoofd. Matheo leek dood, maar kwam weer bij bewustzijn. Het werdt me allemaal te veel. Ik zag niets meer, alles was zwart en voor ik het wist lag ik op de grond, flauwgevallen.

    Stephan

    Dingen met planten kunnen was wel cool. "Ja, ik kan inderdaad iets met lijken." Ik was nog steeds onduidelijk over mijn gave en ik wist eigenlijk niet waarom. Louize en ik waren allebei omtvoert, dus waarom deed ik zo geheimzinnig? Toen hakte ik de knoop door. " Ik kan geesten zien en met ze comuniceren. Ook kan ik doden weer tot leven wekken." Het minimale luchtdturen wat ik kon, verzweeg ik. Niet omdat ik haar niet vertrouwde, maar gewoon omt het me niet heel belangrijk leek.


    First things first, but not necessarily in that order

    Melody
    Dit keer stortte Lyra ter aardde. Ik kon niet iedereen beschermen, dus ik bleef bij Matheo. 'Matheo?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    nu was alles weer helder.ik was hier een paar dagen geleden naar toegevoer met meisjes."Melody?"ik zag dat Lyra flauwgevallen was."Lyra?"ik veranderde terug in een mems,maar daardoor werd ik duizelig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Melody? Lyra?' Matheo veranderde terug in een mens, maar daardoor begon hij meteen te wankelen. Ik greep hem stevig bij zijn schouders, en keek in zijn ogen. Ik zag dat de echte Matheo terug was, en gaf hem een knuffel. 'Je bent terug.' fluisterde ik.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 17:34 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Ik wankelde wat,maar Melody nam me vast aan mijn schouders zodat ik stopte.Ze keek recht in mijn ogen en knuffelde me dan.'Je bent terug."fluisterde ze."Het spijt me." was het enige wat ik zei.

    Fertilis
    Ik was ondertussen al bij Lyra en probeerde haar wakker te maaken.Ik had geen water dus schudde ik haar."Lyra word wakker!!!"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    louize
    ''stoer, als mijn vader hier was dan zou hij jou zo een lijk kunnen bezorgen.'' ik grinnikte en nam een hap uit de sappige nectarienes die aan de tak naast mij groeiden. ''okeej, dat klonk waarschijnlijk heel moordenaar achtig en zo. krijg geen verkeerde ideeen of zo. mijn vader was begravenis ondernemer.'' ik grijnsde nog een keer, maar nu zonder vreugde. ''als hij hier was en ik nog thuis was.'' en ik gooide de pit tegen de deur van de auto.


    welkome to my garden of fantasy

    Melody
    'Je kon er niks aan doen. Ze was een heks, die betoveren je gewoon. Ik ben zo blij dat ik niet nog iemand ben kwijtgeraakt aan een heksenvloek.' die laatste zin zei ik zo zacht dat alleen Matheo hem kon horen.
    [ Matheo x Melody? vind het wel een schattig moment x3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Lyra

    "Lyra wordt wakker!" Ik wist niet of ik dit droomde of dat het echt was. Het moment dat ik realiseerde datiemand me heen en weer aan het schudden was, wist ik dan ik niet droomde. Heftig knipperend opende ik mijn ogen. Het licht was feller dn het ooit was geweest, zo kwam het tenminste over op mijn. "grbl" vracht ik uit. Eigenlijk bedoelde ik te zeggen 'laat me met rust', maar dwt kwam er niet goed uit. Ik focustmijn blik en zag dat Fertilis me wakker had geschut. Nu voelde ik me schuldig over mijn argwanende gedrag, wat dus totaal ongegrond was. Ik glimlachte zwakjes, omdat mijn ste, waarschijnlijl mog niet meewerkte en probeerde rechtop te gaan zitten.

    Stephan

    Louize vond het tenminste niet freaky dat ik de dingen kon die ik kon. Ergens was ik haar daar wel dankbaar voor. De situatie was heel ongemakkelijk geworden als ze het rwwr of eng had gevonden. Ik grinnikte even om mijn eigen gedachten, ik kon me die rit echt zo voorstellen. "Ik dacht dwt jij niet over je familie wilde praten?" Zei ik plagend.

    (@Anickemiek: Zullen we ze zo laten aankomen bij de rest?)


    First things first, but not necessarily in that order

    Matheo
    De woorden die ze zei ontroerden me.Ik nam haar iets dichter bij me."bedank om me weer te redden."zei ik en bet pp mijn lip.

    (aww :3 haha liam word vastvjaloers )

    Fertilis
    Lyra brabbelde wat en ik liet haar los"je euh was van je stokje gevallen"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH