• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia
    *12)amare


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 0:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {@Lovelydemon: goed idee. wil jij dan dat stukje doen dat we uitstappen en zo of moet ik dat doen. ooooooooooof we doen het allebij. maar wie gaat eerst?}
    louize
    "Ik dacht dwt jij niet over je familie wilde praten?" Zei hij plagend. ''is ook zo!'' zij ik een beetje luider dan ik bedoeld had. ik sloeg met mijn vuis op de grond. rond mijn vuist werden de plantjes donkerder en de lichtjes gingen weer uit. er rolde een traan over mijn wang. ''maar ik kom terug en ik ga wraak nemen en ik ga terug naar huis!'' ik deed moeite om mijn stem niet te laten trillen.


    welkome to my garden of fantasy

    Stephan

    Ik had het niet moeten zeggen. Stom van mezelf. Nu had ik Louize van streek gemaakt. Ze zei iets over wraak nemen. Op wie wist ik eigenlijk niet. Misschien op de mannen die ons ontvoert hadden, misschien op iemand anders. "Sorry, ik wilde je niet verdrietig maken." Mompelde ik zacht. Ik ahd niet geweten dat het zo'n gevoelig onderwerp was. Ik voelde de auto onder me langzamer gaan en tot slot stil staan. Ik wachtte tot de deuren open gingen en we de auto uit werden gesleurt. Het leek als of we op de plaats van bestemming waren aangekomen.

    (@Annickemiek: Anders laat jij Louize uitstappen en ik in mijn volgende post Stephan?)


    First things first, but not necessarily in that order

    {ik heb geen idee hoe die plaats er uit ziet of hoe alles gebeurd, dus als het fout is dan moet je het zeggen :3}
    louize
    "Sorry, ik wilde je niet verdrietig maken." er viel een stilte. ik was zo van streek dat ik niet een merkte dat de auto langzamer ging. ik keek pas op toen we stopte. de deur ging open en mijn ogen werden verblind door het velle licht. de grote soldaat van eerst rukte de planten weg die voor de opening waren gegroeid. hij greep mij bij mijn kraag en sleurde mij de auto uit. mijn tas viel op de grond. vol woede en verdriet stond ik op. donker rode doorntakken groeide rond mijn armen en benen. ik keek hem vol haat en kalmte aan. geconsentreerd keek ik of hij zwakke plekken had en ik schoof mijn voeten uitelkaar om steviger te staan. ''ho ho, rustig. meissie!'' zij hij en hij richte zijn geweer op mij. ik liet mijn armen zakken en ging weer gewoon staan. vol haat keek ik hoe hij nog steeds met zijn geweer op mij gericht in de auto stapte en wegreed, mij en stephan achterlatend. ''raaaaaaaah!'' schreeude ik van woede en ik stamte op de grond die inmiddels wegbrokkelde vanwege de enorme hoeveelheid dood lijkende planten die om mij heen groeide.


    welkome to my garden of fantasy

    [xd, nou, die gaat dan wel voor Fertilis ofzo ;)
    en Matheo zoent Melody, want dat hoort zo (A)]
    Melody
    Matheo beet op zijn lip. Ik keek blozend naar de grond omdat hij me wat naar zich toe had getrokken. Ik keek hem in zijn ogen, maar wist niet wat ik moest zeggen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (is goed Xd nu kussen of later :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nu, ben er vandaag niet


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {ik ben er vandaag ook niet en morgen mischien ook niet.}


    welkome to my garden of fantasy

    (ow ok dan :3)
    Matheo
    Melody keek verlegen naar de grond ze bloosde zelf.Daarna keek ze me recht in de ogen.Ik plaatse mijn hand op haar wang,en zonder dat ik het echt door had,drukte ik mijn lippen teder op de hare.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [aaaaaaaaaaahw]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonAngel schreef:
    [aaaaaaaaaaahw]

    (hahah :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lyra

    Mijn blik was wazig en ik kon niet goed zien wat er om me heen gebeurde. Fertilis zei dat ik was flauwgevallen. "Dat kan ik me helemaal niet meer herrineren." Zei ik en opgelucht merkte ik dat mijn stem weer normaal was. Vanuit mijn ooghoek zag ik beweging en ik draaide mijn hoofd snel. Een vlaag van misselijkheid overviel me, maar ik drukte het weg. Matheo en Melody waren aan het zoenen. Ik had de neiging om te zeggen dat het schattig was, maar ik hield mijn mond. In plaats daarvan stootte ik Fertilis aan engebaarde naar de twee tortelduifjes.

    Stephan
    Louize werdt de auto uitgesleurt en niet veel later was ik aan de beurt. Één van de mannen pakte me ruw bij mijn arm en sleurdeme de auto uit. Ik liet het allemaal maar over me heen komen, ik wist dat ik toch niet kon ontsnappen. Louize had echter hele andere plannen. Ze probeerde zich te verdedigen en als dank richtte de man een pistool op haar. Woedend keek ik de man aan. Ik was niet van plan om hem aan te vallen of iets sin de buurt. Ik wilde liever nog niet dood. De man liet zijn pistool zakken en ging weer naar de auto. De ander volgde hem op de voet en voor ik het wist waren Louize en ik alleen. Ik keek spiedend om me heen of ik nog anderen zag, maar dat was niet het geval. "Hallo?" Riep ik, in de hoop een reactie te krijgen. "Denk jij dat hier nog andere mensen zijn?" Vroeg ik aan Louize. Zelf was ik er niet zo zeker van.


    First things first, but not necessarily in that order

    Fertilis
    Lyra zei dat ze dat niet kon herineren,haar stem klonk weer wat normaaler.Na een tijde stoote ze me en wees naar Melody en Matheo.Ik grinnikte."aww dat is schattig." fluisterde ik,maar niet zo ver van ons voelde ik trillingen.Ofwel zijn er een paar gaan jagen ofwel zijn er nieuwelingen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    louize
    ''wat kan mij het schelen!'' scheewde ik. ik greep mijn tas en was van plan ergens naar toe te gaan, maar waar. ik zuchtte en liet de doornstruiken zakken. ''sorry'' mompelde ik. ik had mischien niet zo aardig tegen stephan gedaan.


    welkome to my garden of fantasy

    Lyra

    "Inderdaad heel schattig." Beaamde ik fluisterend. Ik wilde ze nog steeds niet storen. Toen keek ik Fertilis aan en zag dat ze iets voelde. Ik concentreerde me en voelde zelf ook trillingen van minimaal twee mensen. " Jij voelt ze ook, hè." Dat was al aardig duidelijk, maar ik moest het controleren. " Zullen we die tweemaar even wat privecy gunnen? Kunnen wij gelijk kijken wie de nieuwelingen zijn." Stelde ik voor.

    Stephan

    Louize had een plotselige uitbarsting van woede. Verbaast keek ik haar aan. In mijn ogen leek ze niet echt een eisje dat om niets boos werdt, maar daar kon ik me natuurlijk ook verschrikkelijk in vergissen. Ze liet de doornstruiken zakken en verontschuldigde zich. "Maakt niet uit, joh." Stelde ik haar gerust. Ik was wel wat gewend met mijn broer en zijn woedeuitbarstingen. "Hallo?" Probeerde ik nog een keer. Toen ik geen reactie kreeg, zuchtte ik diep en ging maar op de grond zitten. Ik had er niet zoveel zin aan om in dat bos te gaan, het zag er daar niet echt veilig uit. Niet dat ik me daar veel zorgen om maakte, maar dit leek me geen fijne plek om aan mijn einde te komen. " Heb jij een beetje verstandvan overleven in de wildernis?" Vroeg ik aan Louze.


    First things first, but not necessarily in that order

    Fertilis
    Lyra voelde de trillingen ook en stelde voor te gaan uitzoeken wie of wat het was en de 2 tortelduifjes alleen te laten."Is goed." luisterde ik en probeerde uit t zoeken waar de trillingen vandaan kwamen,volgens mij was het noord oostongeveer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH