• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia
    *12)amare


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 0:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Ik besefte dat het geen zin had, en ik liet zijn bril verslagen smelten. 'Je moet het ook maar zelf weten.' zei ik tegen Matheo. Ik ging op de grond zitten, en keek naar Matheo. Dit was hij niet. Ookal kenden we elkaar nog maar een paar dagen, ik wist dat dit niet de echte Matheo was.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Melody liet mijn bril smelten.'Je moet het ook maar zelf weten.' zei ze.Ik veegde de naateheid af en keek nog een laatste keer naar iedereen."Als jullie haar niet geloven,moet ik het niet meer weten."zei ik en Hielp het meisje recht op."We zijn weg,en als je je exuses wilt aanbieden dan ben je nu te laat." Het was ik die het zei,maar ik meende er niets van,het was alsof ik bestuurd werd.Ik liep weg met Deamonia,vast naar mijn ondergang met deze schone maar duivelse vloek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Verdrietig keek ik hoe Matheo en Daemonia wegliepen. 'Gaat hij het redden?' vroeg ik bezorgd.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Angel

    Melody liet de bril van Matheo smelten en gelijk hij liep achter haar aan. 'Melody? Wat doe je?!' riep ik verbaasd. 'We moeten hem volgen om te kijken waar hij heen gaat!' riep ik verder.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:15 ]


    Do what people say you can't.

    Melody
    'Hij moet het zelf weten' zei ik tegen Angel. 'Als hij gehersenspoeld wil worden door één of andere heks, hou ik hem niet tegen.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Ik en Deamonia waren al een eindje verder."Dankje om me te geloven."zei ze ik keek haar aan en onze blikken haakten in elkaar.Langzaam kwamen onze gezichten bij elkaar en na een tijdej voelde ik haar lippen op de mijne.Dit is dan the Kiss of death.Ik verzwakte en viel neer.Ze grijnsde gemeen en raakte me aan mijn voorhoofd aan op een vreemde plek,waardoor ik in een fret veranderde.Het was net alsof ik bevroren was,ik kon niets doen,ik zat vast."Slaapwell Matheotje binnen een paar uur ben je van je lijden verlost." zei ze en stak me in een zak,waa het donker werd,mijn oogleden werden zwaar en ik viel in een diepe slaap.


    Fertilis

    Ik zag hoe Angel bezorgd was en hoe Matheo weg liep met dat wicht."Melody?Voel jij een trilling van hen,ik voel alleen Matheo."zei ik dit kwam niet goed na een tijdje voelde ik Matheo elfs niet meer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Mijn vriendinnen komen zo en dan ben ik weg ,ik blijf nog heel eventjes)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Ik voelde ineens hoe de trilling van Matheo verdween, en dat meisje had ik amper gevoeld. Ja, ik had Mattheo toch stiekem in de gaten gehouden. 'Jongens, dit is onmogelijk.' Ik knikte naar Fertilis. 'Het meisje voel ik amper en Matheo's trilling is verdwenen.' Ik rende naar de richting die Matheo en de zogenaamde Deamonia ook op waren gegaan. Ik zag haar staan, en maakte een combi tussen ijs en aarde-speer en doorboorde Deamonia. Ik zag een zak op de grond vallen. 'FERTILIS!' gilde ik bang.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:39 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Angel

    Ik zag dat Melody naar Matheo en Deamonia was gerend. Ze gooide een soort van speer-achtig iets. Ze zag iets maar i don't no what. Ze riep wel heel hard 'Fertilis!'. Ik rende erheen.


    Do what people say you can't.

    Melody
    Ik zag Angel naar me toe rennen. Ik haalde het ding uit de zak, en zag dat het fret Matheo was. Hij leek versteend. Geschrokken deinsde ik achteruit. Ik herkende dit. Zwarte magie. Ik ben 1 keer in een gebied geweest met heksen, daar waren mijn ouders overleden. Ik tikte in een bepaalde volgorde op het kopje en het kleine lijfje van de fret. Toen ik klaar was, kon hij weer bewegen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Angel
    OMG, Die heks had iets gedaan bij Matheo. Ik wis niet goed wat maar het was iets. 'Melody? Weet jij wat dit is?' vroeg ik angstig aan haar.


    Do what people say you can't.

    {ik ga morgen op vakantie en ik weet niet of ik wifi heb... dus het kan zijn dat ik er een week niet ben. Maar ik weet nog niet zeker!}


    Do what people say you can't.

    {maar ik moet nu gaan dus... misschien kom ik straks nog en anders morgen en anders over een week :) oke ik heb dus geen wifi dus dan ben ik er een week niet online, jullie mogen Angel zelf weten wat ze doet.}

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 17:30 ]


    Do what people say you can't.

    lisalove1D schreef:
    {maar ik moet nu gaan dus... misschien kom ik straks nog en anders morgen en anders over een week :) oke ik heb dus geen wifi dus dan ben ik er een week niet online, jullie mogen Angel zelf weten wat ze doet.}


    (oh ok fijne vakantie! :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ferilis
    'Ferilis!' riep Melody het leek alsof ze bang was,ik rende er achterna en zag nog net hoeMelody haar doorboorde met een pijl en Demonia in stof verging.Ik had dit ergens gelzezn dat gebeurde met heksen,het woord galmde door mijn hoofd,Heks ,Heks!.DE slechte herinneringen kwamen weer boven.Melody,haalde een fret uit de zak,en die fret was..."Matheo!" riep ik verschrikt.Van angst viel ik neer en begon ik te huilen,de slechte herinering kwam weer boven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH