• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 12:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jamy Black
    Waar the fack was ik? Een dof, dreunend gevoel kwam op in mijn hoofd terwijl twee sterke mannen me meenamen. Ik liep door eindeloze gangen, er kwam maar geen einde aan. Elke keer weer. De mannen zagen er bijna hetzelfde uit.
    "Waar..." begon ik, maar ik kwam niet verder want opeens werd een deur van een zaal opengedaan. Ik zag een stuk of vijftien, twintig jongeren. Ze droegen dezelfde kleding. Ik wierp een blik op mezelf en schrok, ik had ook die kleding aan! Met een harde plof kwam ik op de grond neer en de mannen liepen lachend weg.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Kimberley McKenze
    Wanneer ik een harde stem hoor, ga ik meteen voor mijn veldbed staan. Bang voor wat er ons allemaal te wachten staat. Ik kijk even naar iedereen en dan naar de grond. Die man wil ik echt niet aankijken.


    That is a perfect copy of reality.

    Ruby
    Ik kijk om me heen, naar de rest.


    night thinking, day dreaming

    Grey Pritchett
    Ik ging rechtop staan en fronste even mijn wenkbrauwen toen ik een jongen op de grond zag liggen. Ik had hem nog niet eerder opgemerkt. Ik keek Amy schuin aan.
    "Ik heb hetzelfde, ik wil gewoon vier zijn, of zo, dat je nog niks weet en-" ik kon niet meer verder want ik dacht aan wat ze zei 'ik heb een vader nodig'.
    "Een vader." Zei ik moeilijk.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Mario Estevez
    Ik knipperde traag met mijn ogen en keek hem verward aan.
    Mijn ogen schoten heen en weer, terwijl ik me afvroeg wat er was.
    "Hmm?" vroeg ik slaapdronken, waarna ik kreunde van de pijn, omdat de slaap wegviel, kwam de pijn terug.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jamy Black
    Langzaam kwam ik overeind, althans, dat probeerde ik. Achter me hoorde ik een stem en iedereen stond op. Hoewel ik normaal heel luidruchtig was, kroop ik nu stil naar de andere mensen toe. De stem klonk niet heel aardig, en ik had geen zin in een scene terwijl ik niet eens wist waar ik was.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Naomi Micheal

    Ik stond voor mijn veldbed en keek naar de jongen die languit op de grond lag, hij had dezelfde kleding aan als de anderen jongens, alleen een ding vroeg ik me af, waar ging hij slapen, er waren geen bedden meer over. Ik keek nog eens naar de jongen en schonk hem een medelevende blik.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 20:43 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jamy Black
    Stil bleef ik zitten, ik zat naast een meisje. Ze keek me een beetje MEELEVEND aan, zonder echt aandacht aan haar te schenken rolde ik op mijn buik - ik had nog steeds de kracht niet om op te staan - en bekeek de man die ons zonet had geroepen. "Over vijftien minuten moeten jullie allemaal in een rij staan."

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 20:46 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Amy Michels

    Ik kijk hem even vragend aan. Er was iets, dat wist ik, maar ik vroeg er niet naar. Ik wilde hem niet nog meer pijn doen en bovendien was het nu niet echt het moment om te praten. Ik kijk naar de andere en zie wat moeilijk gedoe. Ik bijt op mijn lip. Één dag en er waren al zeker vier gewonden. Waarvan eentje heel erg...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik hurkte bij de jongen die net was binnengebracht neer en keek hem aan. 'Gaat het?' 'Ow, ik ben trouwens Naomi' zei ik terwijl ik hem aankeek.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk hem even aan en zucht dan. Wat moest ik doen? 'Je moet opstaan,' zeg ik langzaam. 'Ik help je wel. En sorry als het pijn doet, maar het moet.' Ik help hem langzaam zitten, wat volgens mij al heel veel pijn doet. Dan trek ik hem overeind en ondersteun hem. Ik kijk strak voor me uit. Waarschijnlijk deed ik hem nu heel veel pijn en daar haatte ik mezelf om, maar ik moest het doen. Ik werd weer uitgekozen om het te doen. Ik loop langzaam naar de rij, terwijl ik de jongen ondersteun.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Grey Pritchett
    "Over een kwartier in de rij staan?" Vroeg ik, naar aanleiding wat de man zei.
    "Hoezo?" Ik keek Amy aan en opeens wilde ik haar zoenen, en nergens anders aan denken. Ik probeerde mijn vader uit mijn hoofd te zetten, maar dat was moeilijk.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Eleadora Alonso

    Eleadora glimlachte. "Dankje, dat is lief van je. Je, kan ook altijd naar mij komen, als er iets is, of als je gewoon wilt praten." Echter, prate Eleadora niet veel vanwege het spaanse accent, waarvan ze vond dat het behoorlijk in de weg zat. Eleadora keek even in de ogen van Asutin, ze waren blauw, maar niet normaal blauw, helder blauw. Eleadora had de ogen altijd al het mooiste aan mensen gevonden, de kleur, de vorm, maar ook de verhalen die erachter schuilgingen, van dingen die ze hadden gezien.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [O ja, Jamy is nogal een bot persoon, maar in z'n hart is ie lief, hoor.]
    Jamy Black
    Ik keek boos naar het meisje op, ik wilde haar medeleven helemaal niet!
    "Leuk voor je." Wilde ik zeggen, maar het lukte niet, daarom wierp ik haar alleen een vernietigende blik en probeerde de pijn in mijn hoofd te negeren. Ik had niet meer gehuild sinds ik vijf was en mijn vader me geslagen had omdat ik 'jankte als een meisje'. En ik was niet van plan om nu opeens te gaan janken.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Kimberley McKenze
    Ik liep ook stilletjes naar de rij en ging achter een jongen staan die een andere jongen ondersteundde. Wat stond ons nu weer te wachten? Ze waren hier ook zo onduidelijk. Ik keek even om mij heen en zag een jongen die mij eerder nog niet opgevallen was.


    That is a perfect copy of reality.