• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Demi1309 schreef:
    (...)

    [Hooi:)]


    [Hey, there =))


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Ian Silvas

    Ik hoor geschreeuw en dat betekent niet iets goeds. Ik gluur over de muur heen en zie Nala en Naomi. Mijn mond valt even open, maar dan valt het mes me bij Nala's keel me op. Waarom luisteren ze ook nooit?! Lang had ik niet de tijd om daar over na te denken. Ik mocht niet weer te laat zijn. Ik kijk naar de plek waar de man stond. Vlakbij het hokje naast me. Ik ga weer normaal staan en klim weer op dezelfde manier als een paar minuten geleden over die muur. ik haal diep adem. Gemakkelijk trek ik mezelf op de muur en balanceer erop. Ik kijk naar de man en Nala. Ik moest springen, boven op hem. Ik kijk naar Naomi en gebaar dat ze de bezem neer moet leggen. Dan kijk ik naar de man en voor ik nadenk stort ik me op hem. Ik voel hoe hij onder me op de grond ligt. Ik pak zijn arm beet, zodat hij me niet kan steken. Ik trap op zijn pols en zie dat hij het mes loslaat. Ik pak het mes en houd het bij zijn keel. Moest ik hem doden? Nee, toch? Ik tril en houd hem onder bedwang. Ik staar hem vol walging aan. Wat moest ik nu doen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Gaat Grey weer naar Amy of naar iemand anders?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik sprong snel op de man af en pakte het mes uit Ians' handen en sloeg hem met al mijn macht in zijn schouder. Ik zag dat het mes er diep in ging en de man viel op de grond en kreunde van de pijn. Ik ging snel naar Nala toe en hurkte bij haar neer.

    (Ik moet gaan ben waarschijnlijk overeen uur terug. ByeBye! X)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 15:06 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala Garcia
    Ik voel hoe de man van achter me weg valt, maar tijdens zijn val, gaat het mes langs mijn keel. Ik voel het zo over mijn sleutelbeen glijden. Gelukkig was de wonde niet heel diep, omdat hij er geen kracht op had gezet, maar het deed wel pijn. Ik beet op mijn tanden en balde mijn vuisten en draaide me toen om naar het gevecht achter me. Ik zie hoe Ian boven op hem zit en twijfelt met het mes boven zijn keel.
    "Niet doen. Je wilt toch niet zo'n grote klootzak worden als zij? Het is beter als je hem nu gewoon los laat. Sla hem bewusteloos of zo, maar dood hem niet, daar heb je nog je hele leven spijt van." zei ik met de pijn verstopt in mijn stem.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    1DLovertje schreef:
    Naomi Micheal

    Ik sprong snel op de man af en zag dat hij een mes langs haar nek liet gaan, ik sprong op de man trok het mes uit zijn handen en sloeg hem met al mijn macht in zijn schouder. Ik zag dat het mes er diep in ging en de man viel op de grond en kreunde van de pijn. Ik ging snel naar Nala toe en hurkte bij haar neer.

    (Ik moet gaan ben waarschijnlijk overeen uur terug. ByeBye! X)

    {Oeps, je was iets te laat. Ian heeft er al gered xD
    en tot over een uurtje!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jack Collins
    We gingen de slaapzaal binnen en ik zuchtte.
    "Volgens mij zijn we er vandaag nog het beste vanaf gekomen gezien de training. Ik weet zeker dat de rest zich heeft dood moeten werken." mompel ik. Ik glimlach naar hem en laat me op mijn bed vallen. Ik klop op de plek naast me ten teken dat hij erbij kan komen zitten.
    "Maar goed, hoe ben jij eigenlijk beginnen dansen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sorry, ik moet echt gaan, ;(]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Ian Silvas

    Voor ik iets kon doen had Naomi het mes afgepakt en in zijn schouder geramd. Hij kronkelde onder me van de pijn. Ik trek wit weg, dit alles kwam me heel bekend voor. Ik kijk hem met een kille blik aan en geef hem een harde klap op zijn slaap. Gelijk ligt hij roerloos. Ik tril even en sta langzaam op. Dan kijk ik naar Nala en Naomi. Ik staar even naar het lichaam dat roerloos ligt en loop dan met grote passen naar Nala. Het bloed sijpelt langs haar nek. Ik til haar in een vloeiende beweging op en pak Naomi's pols. Ik sleur haar achter ons aan. Ik loop de grote kamer in en leg Nala op het bed neer. Ik kijk naar de wond in haar nek. Het is niet zo diep, maar ze zou te veel bloed verliezen. Ik kijk er lichtelijk in paniek naar. Wat moest ik met die wond doen? Ik kijk haar aan en kijk dan om me heen. Er moest ergens in dit gebouw een EHBO doos liggen. Ik kijk naar Nala. 'Knijp het dicht. Anders verlies je te veel bloed,' zeg ik tegen haar en probeer zo rustig mogelijk te klinken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oké, tot later. Wie wil Amy meeten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Tot straks allemaal die nu weggaan]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    "Dat weet ik." zei ik rustig. Alsof ik niet pijn leed, alsof ik niet bang was om echt te veel bloed te verliezen, want plots leek dood niet zo leuk meer.
    Ik keek naar hem op en glimlachte geruststellend.
    "Ik heb het al eerder meegemaakt. Ik weet wat me te doen staat." Ik neem de deken dat op mijn bed lag en duw het tegen de wond aan, zodat het bloeden een beetje zou stoppen. Daarna bekijk ik de wond goed. Volgens mij moest hij toch genaaid worden. Ik kan wel naaien, maar of het bij mezelf zou lukken?
    Ik drukte de deken weer tegen de wond en dacht na.
    "Ik heb naald en draad nodig... en een aansteker. En misschien best ook verband." somde ik in mezelf op. Ik ging rechtop zitten en maakte aanstalten om recht te staan en de spullen te gaan zoeken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Demi1309 schreef:
    [Oké, tot later. Wie wil Amy meeten?]

    {Mario misschien. Ik laat hem wel naar de slaapzaal komen ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mario Estevez
    Na een martelende training strompelde ik terug naar de slaapzaal. Ik voelde me dood, afgemaakt, voorgekauwd en weer uitgespuwd, maar wist dat het nog lang niet gedaan was. Ik liep de zaal binnen en keek naar niets, behalve mijn bed dat op me stond te wachten.
    Ik ging erop zitten, maar vond geen goede houding om de pijn kwijt te geraken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kijk haar eventjes aan. 'Je wilt het zelf gaan doen,' vraag ik verbaasd, maar sta dan langzaam op. 'Blijf jij zitten. Ik zoek het wel.' Ik frons even. 'Naad, draad en aansteker,' mompel ik in mezelf. Ik knik. 'Verband zoek ik ook wel.' Ik kijk haar aan. 'Doe geen rare dingen,' zeg ik haar streng. Ik sta op en kijk nog even over mijn schouder. Dan glimlach ik even en loop de kamer uit. Gelijk begin ik te rennen. In de keuken zouden ze een aansteker hebben en die had ik al gevonden. Ik deed de deur open. De kust was veilig. Ik rommen in alle laatjes en zie dan een aansteker. Ik zucht opgelocht. Waar zou de verband doos liggen? En hoe kwamen we aan naald en draad? Ik kijk om me heen. In de keuken zag ik iets roods liggen. Hier een EHBO doos? Ik pak het vlug en open het. Verband en zelfs hechting spullen. Ik glimlach opgelucht en pak het. Ik gooi de aansteker erbij. Dat was snel gevonden... Op de gang hoor ik ineens stemmen.
    'Ik doe alle deuren op slot, voordat ze ook daarheen lopen.' Ik hap naar adem en het volgende moment hoor ik het slot van de keuken. Ik zat... opgesloten. Ik schud mijn hoofd en kijk om me heen. Dan maar op de ouderwetse manier. Ik trek een ding van de schacht open en kruip erin. Net zoals in het weeshuis. Ik grijns even en sluit dat ding weer achter me. Kwamen al die streken toch nog goed uit. Ik begin te kruipen. Ik moest vrijwel gelijk steil omhoog en ik mocht geen geluid maken... Ik doe de doos in mijn mond en klem mijn tanden er stevig op. Ik kruip omhoog, het ging nog best makkelijk. Af en toe kijk ik door een rooster, maar zag telkens de verkeerde kamer. Ik begon het warm te krijgen en stopte even. Ik deed mijn shirt uit en kroop verder. Eindelijk zag ik de goede kamer. Ik trap het ding open en spring eruit. Even was ik bang dat ik op iemand zou vallen, wat niet het geval was. ik was niet de sterkste, maar ik wist bijna altijd mijn hoofd goed te gebruiken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne