• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jack Collins
    "Dat lijkt me verschrikkelijk!" ik slik even. "Ik heb zelf twee jongere zussen, een tweeling. Ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten! Ik ben gewend voor hen te zorgen. Mijn ouders zijn gescheiden en ze zijn er nog steeds niet helemaal over. Ik zing ze iedere nacht in slaap." bij dat laatste moest ik blozen. Waarom zei ik dat nu?
    "Of, nou ja... ik-" stamelde ik gegeneerd.

    {Dat vermoeden had ik al en of hij ook op hem verliefd word??? ^^
    Waarschijnlijk wel, maar het gaat wat trager gaan bij hem xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben er weer, ga nu op alles en iedereen reageren:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    "Jij wil weglopen, terwijl we een wc hebben gevonden?!" vroeg ik zogenaamd verontwaardigd.
    "Maar nee serieus... een toilet komt ook handig nu. Het is bijna even dringend als eten. Dus geef me een minuutje." zeg ik glimlachend en ga een van de hokjes binnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik sta op en houd de deur goed in de gaten. Wat moest ik? Die twee meiden waren weggegaan en als ik ze achterna zou gaan, zou ik net een stalker zijn! Ik zucht en kijk naar de andere. Straks ging er iets mis... Ongeduldig begon ik heen en weer te lopen. Van de stress in mijn hoofd moest ik naar de wc. Vlug loop ik de kamer uit, op zoek naar een toilet en stiekem hoopte ik Nala en Naomi tegen te komen. Ik had bovendien ook honger...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Terwijl Nala een hokje binnen liep leunde ik tegen een muur aan. 'Het is indrdaad wel makkelijk om te weten, haha.' Terwijl ik dit zei begon mijn buik weer te knorren. 'Opschieten Nala ik heb honger en niet zo'n beetje ook!' riep ik lachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    EDWESTWICK schreef:
    Grey Pritchett
    "Amy, ik ga even kijken of er een wc is, hier." Zeg ik met een glimlach, ik geef haar een kus op haar mond en sta dan gapend op. Rustig loop ik langs de mensen en glimlach naar een paar, in de zaal waar we zitten is er geen, dus trek ik de grote deur open en kijk aarzelend de enorme hal in. Zal ik gaan? Mijn blaas staat echt op knappen dus loop ik uiteindelijk de hal in. Er zijn een paar deuren en ik trek de eerste open, meteen raak: de wc.


    Amy Michels

    Ik zie Grey weglopen en zucht. Langzaam sta ik op en loop naar mijn eigen bed. Ik ga er op zitten en speel wat met mijn haar. Ik probeerde de comfortabelste zit stand uit om mijn rug niet te voelen, maar bij elke beweging voelde ik pijn. Na een tijdje gaf ik het op en besloot maar naar de andere te kijken en een paar gesprekken op te vangen. Hopend dat de mannen Grey niet tegen kwamen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Het is te toevallig als Ian ze weer tegen komt he? :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Het is te toevallig als Ian ze weer tegen komt he? :) ]


    Ja, tuurlijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Haha, als Naomi en en Nala weg zijn bij de toiletten vind hij de toiletten wel]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 14:18 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    Ik haast me en als ik buiten kom, was ik mijn handen.
    "Zo, en nu eten zoeken." glimlach ik. Ik loop naar de deur en loop de gang op.
    "Kom, je nog?" doe ik alsof ik al de hele tijd op haar moest wachten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haha, oké . (;]

    Jamy Black
    "Wauw, dat is super lief." Ik leg mijn hand op zijn schouder en kijk hem kort aan. "Je bent vast een geweldige broer."
    "Zullen we naar de slaapzaal gaan?" Vraag ik, terwijl ik zijn blik ontwijk en een kort dansje doe op de hielen van mijn sneakers. Mijn lijf zit vol energie, en behalve dan dat mijn kop nog steeds heel veel pijn doet, voel ik me al stukken beter.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Ian Silvas

    Ik zucht en stop mijn handen in mijn broekzakken. Ik moest echt nodig, maar eigenlijk ook weer niet. Diep in gedachte verzonken loop ik door de gang. Als ik geen deuren open deed vond ik de wc ook nooit. Ik deed langzaam een deur open en keek recht in het gezicht van een man. Hij kijkt eerst geschrokken, dan verbaasd en dan woedend. Voordat hij op me af kan stormen gooi ik de deur dicht en begin te rennen. Ik doe een deur open en zie een keuken. Nee, niet de goede plek nu. Ik ren door en gooi weer een andere deur open. Ik zie dat het de wc in. Achter me hoor ik harde voetstappen. Vlug ga ik de deur in en ren een hokje in. Ik ga op de pot staan en blijf doodstil op mijn hurken zitten. Ik knijp mijn ogen dicht en wacht af. Ik hoor de deur opengaan en houd mijn adem in.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik moest grinikken. 'Ja, ik kom al!' roep ik terwijl ik snel naar haar toe loop. 'Sorry dat je zo lang op me moest wachten.' zei ik toen lachend. We liepen door naar een andere deur, eerst kwamen we langs alle danszalen en daarnaast was weer een deur zonder bordje erop. 'Deze gaan we nu proberen.' zei ik met een glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Grey Pritchett
    Ik spoel de wc door en gluur om het hoekje van de deur om te kijken of ik iemand zie, als de kust veilig is sluip ik naar de grote deur en trek 'm open. Ik kijk een beetje rond, ik zie Amy en krijg meteen een lach op mijn gezicht.

    [Wie wilt met Grey praten?]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    [Ik ben er gewoon hoor:) Maar als Grey met iemand anders gaat praten is het ook goed:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne