• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sorry moet net weg.... Ben over uurtje ofzo weer terug...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Sorry moet net weg.... Ben over uurtje ofzo weer terug...]

    {OK, bye!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala Garcia
    Als hij weg is, laat ik mezelf even toe de pijn te voelen. Ik bijt op mijn lip en staar naar het plafond. Het komt goed. Het komt allemaal goed.
    Waar blijft hij, verdomme?
    Ik keek op en niet veel later valt mijn mond van verbazing open. Hij viel letterlijk uit de lucht.
    "Euh... ok." mompelde ik. Ik wenkte hem en toen hij bij me was, keek ik meteen in de EHBO-doos, alles wat ik nodig had. Ik zou de aansteker normaal niet nodig hebben aangezien de naald waarschijnlijk al gesteriliseerd was voor ze in de doos was gestopt, maar voor de zekerheid hield ik de vlam er toch even tegen aan. Het zou vast niet fijn zijn om nu een ontstoken wond te hebben. Ik maakte alles klaar en keek toen naar Ian op.
    "Ik kan een stuk van de wond niet zien. Het begin kan ik je voordoen, maar dan zal jij het moeten overnemen."
    Ik gaf hem geen tijd om over mijn woorden na te denken. Uit ervaring wist ik dat hoe langer het duurde, hoe enger het werd.
    Ik sloot even mijn ogen om mijn moed bij elkaar te rapen en haalde toen de deken van de wond en begon eraan.
    Steeds als de naald in mijn vlees kwam sidderde ik van de pijn en moest op mijn tanden bijten om het niet uit te schreeuwen, maar ik deed verder. Met een vastberaden blik keek ik naar mijn handelingen, tot ik het niet meer zag, toen keek ik Ian haast smekend aan.
    "Jij moet het afmaken." mijn stem klonk hees, maar ik wist de pijn eruit te houden. Ik gaf de naald aan hem over en klemde het deken in mijn vuisten, terwijl ik wachtte tot hij zou doorgaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Pff, ik ben eenzaaaam!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Demi1309 schreef:
    [Sorry moet net weg.... Ben over uurtje ofzo weer terug...]

    {Wel een lang uurtje xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ben er]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [ben er]

    {yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan. Ze smeekte me het, maar ik had het nog nooit gedaan.... Ik bijt op mijn lip en met een beetje trillende Hand pak ik de naald aan en draai haar hoofd zodat ik bij haar nek kan. 'Sorry als ik je pijn doe...' Ik had het haar net zien doen en doe hetzelfde. Ik was opgelucht toen ik klaar was en kijk naar het bloed op mijn hand. Ik veeg het af aan mijn deken en kijk haar aan. Ik moest over iets anders beginnen...
    'Je zal het wel raar vinden dat ik uit de muur kwam,' glimlach ik kleintjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    Ik ademde zwaar, terwijl hij de laatste hechtingen aanbracht en sloot mijn ogen. Mijn handen knepen in het deken, maar het maakte allemaal geen moer uit. De pijn bleef.
    Ik was zo opgelucht dat het voorbij was, dat er wel een grinnik vanaf kon bij zijn volgende woorden.
    "Ja." mompelde ik zacht. "Die had ik niet zien aankomen." Ik voelde aan mijn hals en kromp ineen toen mijn vinger de hechtingen raakten, maar ik moest zeker zijn dat het goed was.
    Na een tijd knikte ik tevreden en keek toen naar het verband. Oh, shit, aangezien de wond ook een stuk over mijn schouder liep, zouden we het ook een stuk over mijn borst moeten winden. Maar dat betekende dat ik me dan ook nou ja... moest uitkleden. Nee... laat maar, geen verband dan.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 17:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik pak een paar spullen en stop ze weer terug in de doos. Mijn blik blijft hangen op het verband. Ik pak het eruit en leg het naast haar. 'Als je dat wilt, moet je het zelf doen. Dat kan toch wel? Ik ga deze doos opruimen, voor ze erachter komen.' ik doe de doos dicht en gooi mijn shirt op het bed. Ik kijk haar heel even bezorgd aan. 'Als ik terug ben leg ik alles wel uit,' zeg ik met een glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    Ik knik en glimlach geruststellend naar hem.
    Hij moest zo bezorgd niet doen. We hebben de wond kunnen dichten voor er zelfs sprake was van een probleem. Ok, ja, het deed pijn nu, veel pijn. Maar pijn was een tweede natuur voor mij. Ik leefde met pijn. Ik kijk even naar het shirt dat hij op zijn bed had gegooid en besefte nu pas dat hij in bloot bovenlijf was. Mijn ogen dwaalden over zijn lichaam en zijn mooie sixpack.
    Damn, wat is ie hot. Ik wende meteen mijn ogen af en staarde betrapt naar de grond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    'Nou tot zo.' Ik zette mijn handen in het gat en trok me omhoog. Ik kijk even om naar Nala. 'Doei.' Ik begon weer dezelfde weg en kroop zo snel mogelijk. Bij de keuken keek ik even afwachtend, maar er was niemand. Ik glimlach tevreden en trap de kap eruit, zodat ik de keuken in kan. Ik glimlach en ruim snel op. Dan klim ik weer de schacht in en doe alles achter me goed. Ik ga weer terug en kijk de slaapzaal rond. Hier zat ik wel goed. Toch sprong ik er met een salto, ik moest het gewoon doen, de drang was groot, uit. Ik grijnsde even en plaatste alles weer zoals het was. Toen viel mijn blik op de bebloedde lakens. Ik kijk er even naar. Tja, wat moesten we daarmee?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    Terwijl hij weg was, vond ik een manier om het verband aan te doen. Ik deed gewoon mijn armen uit de mouwen van mijn shirt, maar de rest van de stof hield nog alles bedekt. Met een beetje... wat zeg ik: met een heleboel geklungel wist ik het verband er goed rond te draaien.
    Ik wrong mijn armen weer in mijn T-shirt, wat eigenlijk best pijn deed en liet me toen opgelucht achterover zakken. Blij dat dat eindelijk voorbij was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik pak de rode dekens en dump ze op een stapel. Ik vraag wel gewoon om nieuwe. Althans... Als dat gemakkelijk zou gaan. Ik zucht en kijk naar Nala. Ik besluit maar om haar met rust te laten en laat me op mijn bed zakken. Ik ril en frons mijn wenkbrauwen. Het moet ongelofelijk veel pijn doen die wond, maar ze was niet dood. Ze was niet verkracht, dus ik was op tijd, toch? Of had ik weer gefaalt en moest ze weer pijn lijden? Ja, pijn lijden deed ze. Dat zag ik aan haar gezicht, maar het had erger af kunnen lopen, toch?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ben er weer! :D


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp