• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [moet even weg]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Oke doei!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jack Collins
    Ik grijnsde terug en sloot voor enkele seconden gewoon mijn ogen. Ik liet de muziek mijn lichaam overnemen.
    Mijn ogen schoten weer open en een glimlach kwam op mijn gezicht, terwijl mijn lichaam in beweging kwam. Ik perfectioneerde mijn bewegingen, maar liet me voor de rest gewoon gaan. Mijn lichaam koos hoe ik me bewoog.
    Als de muziek stopte, eindigde ik ook net. Volgens mij hadden er misschien wel enkele foutjes in gezeten, maar ik had er niet op gelet.
    "En? Komt het een beetje in de buurt?" grijns ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala Garcia
    Ik keek glimlachend naar Naomi. Al 2 keer had hij gezegd dat ik het kon zeggen en al 2 keer was Naomi er op een of andere manier tussen gekomen. Ik was er haar heel dankbaar voor. Ik lag nog steeds neer en sloot opnieuw even mijn ogen, terwijl ik naar hun stemmen luisterde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {mag ik dan een reactie van EDWESTWICK?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kan Naomi nog met iemand praten? Ik verveel me, haha!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    Kan Naomi nog met iemand praten? Ik verveel me, haha!

    {Ze kan tegen Nala beginnen?
    Nala slaapt niet btw, haar ogen zijn gewoon toe xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Ze kan tegen Nala beginnen?
    Nala slaapt niet btw, haar ogen zijn gewoon toe xD}


    Ik weet niet wat te zeggen, hahaha!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jamy Black
    "Pff, echt niet! Ik was veel beter!" Zeg ik nep arrogant, dan lach ik verlegen. Jack ziet er leuk uit met zijn donkere haar en gespierde lijf. Onhandig haal ik een hand door mijn eigen haar en kijk hem aan. Mijn wangen kleuren weer rood en ik vervloek mezelf. Sinds wanneer ben ik gay? Vraag ik me geïrriteerd af. Ik heb niks tegen homo's ,hoor, maar ik zie mezelf gewoon niet als een homo.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    1DLovertje schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat te zeggen, hahaha!

    {ik ook niet echt xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jack Collins
    Ik grijnsde naar hem.
    "Ja, vast. Maar mijn flitsende uiterlijk maakt mijn eventuele gebrek aan danstalent helemaal goed." grinnik ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala Garcia
    Plots ging ik rechtop zitten.
    "Wanneer krijgen we hier eten? Ik verga van de honger!" riep ik luid. Ik keek even rond, maar zag geen mannen.
    "Oh, niet dan." bromde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik moest grinikkn om Nala's plotselinge reactie. 'Honger?' Nu ik eraan dacht had ik eigenlijk ook wel honger.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala Garcia
    Ik kijk haar glimlachend aan en knik.
    "Ja, jij niet dan?"
    Ik legde mijn hand op mijn grommende maag. Ik was veel te mager. Thuis kreeg ik ook veel te weinig eten en nu... nu was het al een dag of 2 geleden dat ik had gegeten. Je kon zo mijn ribben zien. Gelukkig was mijn T-shirt die ik nu droeg een beetje te groot, waardoor hij rond mijn lichaam fladderde en mijn veel te magere figuur een beetje aan het oog onttrok.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jack Collins
    Plots stapte een van de mannen op ons af.
    "Jullie choreografe is ziek geworden. Ga terug naar jullie kamer, blijf nergens rondhangen of jullie worden gestraft." zei hij simpel.
    Ik knikte even en wachtte tot hij was weggelopen voor ik me naar Jamy wendde.
    "Kom je mee?"


    “To live will be an awfully big adventure.”