• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [hooi]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    Voor ik het door had, stroomden de tranen over mijn wangen. Ik wou hier weg. Nee, ik wou gewoon dood!
    Iemand vermoord me alsjeblieft! Ik kon dit niet meer aan. Ik was van een leven naar pijn, verhuist naar een leven vol nog meer pijn. Ik rolde mezelf op tot een bolletje en kon het verdriet gewoon niet meer tegen houden. Mijn schouders schokten van de ingehouden snikken, wat enorm veel pijn deed aan die wond.
    Pijn, pijn, pijn, mijn leven bestond uit alleen maar pijn. Ik wou dat het ophield. Dat alles ophield, dat ik ophield met bestaan!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:09 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik keek naar mijn handen die onder het bloed zaten. Ik stond op en rende weer terug naar de wc, de man was gelukkig al weg, maar het bloed was er wel nog. Ik draaide mijn hoofd weg van het bloed en liep naar een van de kranen toe en waste mijn handen grondig. Ik liep de wc weer uit en liep terug naar de kamer waar ik op mijn bed ging zitten en in huilen uitstortte, dit was niet de eerste keer dat ik zoiets had gedaan. Ik had mezelf beloofd nooit meer iemand zo zwaar te verwonden, maar ik had gefaald zoals ik dat altijd wel deed. Maar ik had het gedaan om Nala te beschermen daar moest ik nu aan denken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Dadelijk moeten we een nieuw topic aanmaken, hij is bijna vol.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    Dadelijk moeten we een nieuw topic aanmaken, hij is bijna vol.

    {Ja ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Ja ;)}


    Wil je me een berichtje sturen met het nieuwe topic?


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk naar Nala en loop voorzichtig naar haar toe. 'He,' fluister ik. Ik ga zo staan dat ik haar recht aan kan kijken. Dan komt Naomi binnen gelopen en gaat huilend op haar bed zitten. Verward kijk ik van Naomi naar Nala en van Nala naar naomi. Ik kon er geen twee te gelijk! Ik kijk naar Nala. 'Moet ik een aspirientje voor je halen?' ik kijk haar vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    1DLovertje schreef:
    (...)

    Wil je me een berichtje sturen met het nieuwe topic?

    {ok, maar ik zet het ook in het aanmeldingstopic, maar ik stuur je wel een berichtje, misschien zet ik het zelfs nog in dit topic xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik had frisse lucht nodig op dit moment, ik kon het echt allemaal even niet meer aan. Ik liep de deur uit en al snel had ik de deur naar buiten gevonden. Het was ijskoud buiten, maar dat kon me op dit moment niks schelen en vluchten kon ik ook niet, want er stonden overal hoge hekken met prikkeldraad op het einde, pijnlijk dus. Ik liet me langs een muur naar beneden glijden en keek voor me uit naar het niets, ik had het ijskoud en zag gewoon mijn adem als wolkjes uit mijn mond komen, maar dat kon me op dit moment allemaal niks schelen.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:32 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala Garcia
    Ik kon het neit meer aan. Ik wou dood! Waarom had ik mezelf net verzorgd? Waarom had ik me niet gewoon laten doodbloeden?
    Maar het was nog niet te laat. Als ik de hechtingen er nu uithaalde... Ik snikte nog steeds, terwijl ik rechtop ging zitten, maar had nu tenminste een doel. Ik begon het verband eraf te halen, maar moest eerst even de tranen uit mijn ogen vegen omdat ik niets kon zien zo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik heb topic 3 al aangemaakt, maar gelieve eerst hier het topic vol te posten voor we daar verder doen ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    'Wat ga je doen? Waarom haal je je verband eraf?' Ik kijk haar bezorgd aan en houd haar handen vast. 'Waar ben je mee bezig? Waarom doe je dit? Je stopt nu en Praat tegen me.' Ik pak haar handen en kijk haar aan. Ik trek haar op me schoot en zorg dat ik haar geen pijn doe. Ik kijk naar het verband en dan weer naar haar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en begin te snikken.
    "Ik wil het niet. Ik kan niet meer, ik ben op! Ik wil geen pijn meer, laat me doodbloeden, alsjeblieft." snikte ik. Ik wring mijn handen heen en weer in zijn greep, terwijl ik halfslachtige pogingen deed om vrij te komen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik zit nog steeds op de grond buiten en geniet van de stilte om me heen, ondanks de vreselijke kou. Ik zie dan plotseling de man die me aangerand had op me af lopen samen met de man waarbij ik een mes in zijn schouder had geramnd. Ik maakte me zo klein mogelijk en hoopte dat ze me niet zouden zien. Ik keek omlaag en zag dat twee paar voeten voor mijn stopte. Ik keek omhoog en keek in de twee gezichten van de mannen die me de stuipen op het lijf jaagde. 'Zo, dus dit is dat meisje dat een mes in je schoulder had geduwd?' vroeg een van de twee mannen aan de ander, die duidelijk veel pijn had van zijn schouder. Een glimlach sierde om mijn gezicht, dat had hij verdiend. 'Zo, er om lachen ook nog.' zei de andere terwijl hij me aan mijn haren omhoog sleurde en ik hard schreeuwde. Een van de mannen haalde nu ook een mes tevoorschijn en ik keek er met bange ogen naar. 'Weetje ik wil me hier niet te lang mee bezig houden dus we doen dit snel. Ze sleurde me bijde me naar binnen weer hetzelfde kamertje in als eerst. Nee, alsjeblieft niet alweer.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:56 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik sla mijn armen om haar heen. 'Ik laat je niet doodbloeden Nala. Echt niet.' Ik ga met mijn hand door haar haren. 'Waarom denk je zo? Je moet niet zo denken echt niet. Je moet de hoop niet opgeven. Alles doet pijn ik weet het, maar we mogen niet opgeven.' Ik zwijg even en sluit zelf ook mijn ogen. 'Dan is iedereen je kwijt Nala en als je de hechting eruit trekt krijg je alleen maar meer pijn.' ik zwijg weer en weet dat ik ook bijna moest huilen. De meiden hier... Nala en Naomi hadden mijn hulp nodig. De andere meiden kregen die wel van andere jongens, maar aangezien de andere jongen die Nala had beschermd Zelf amper kon lopen, heb ik ze beidde op me genomen. En vooral omdat het me zovaak is overkomen en dat kan ik niet meer aan. Ik wieg Nala zachtjes heen en weer in mijn armen. 'We moeten sterk blijven. We hebben elkaar nodig. Ik jouw en jij mij.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 19:03 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne