• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    'Best,' antwoordt ze schouderophalend. 'Dan noem ik jullie Natie en Michie, net als vroeger'. Glimlacht ze liefjes naar ons waarna ze voor one langs naar binnen loopt. 'Willen jullie nog iets te drinken of liever dansen?'
    Ik lach en zie Nathan van nee schudden. 'Gaan jullie maar alvast dansen, dan haal ik wat te drinken voor ons.' zegt hij dan en lacht. 'Wat willen je Kleine?' vraagt hij dan en kijkt haar aan. Ik grinnik even en wacht op Zoë's antwoord.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Mich lacht en Nate schudt zijn hoofd. 'Gaan jullie maar alvast dansen, dan haal ik wat te drinken voor ons,' zegt hij. 'Wat willen je Kleine?'
    'Je taalgebruik is er niet beter op geworden merk ik,' grijns ik. 'Maar goed, doe maar een cola-berenburg,' antwoord ik glimlachend. Daarna draai ik me naar Mich. 'Kom op, dansen jij,' zeg ik. Ik pak zijn hand vast en trek hem mee de kleine dansvloer op waar Ivy en Evan ook staan te dansen, net als wat andere mensen. Ik grijns lichtjes als er een liedje van Shakira op komt. Perfect. Ondanks dat ik geen Spaans bloed in me heb kan ik toch goed op dit soort muziek dansen, dat ik tot mijn achtste in Puerto Rico heb gewoond heeft er waarschijnlijk ook wel deels mee te maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    'Je taalgebruik is er niet beter op geworden merk ik,' Grijnst ze naar Nathan en ik lach. 'Baco voor mij, broer.' zeg ik dan nog snel voordat ze me mee trekt om te dansen. Ik lach en als we op de dansvloer staan beginnen we beiden te dansen op de maat, dansen kon ik. Het was niet moeilijk als je het bloed door je aderen hebt stromen.
    Ze grijnst en ik grijns ook meteen terug. 'Heb dit gemist.' roep ik door de muziek heen en probeer het te overstemmen.
    'Trouwens, ik zou het wel leuk vinden als we samen verder konden reizen.' zeg ik dan en grijns.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 1:33 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Heb dit gemist!' hoor ik Mich boven de muziek uit roepen.
    'Trouwens, ik zou het wel leuk vinden als we samen verder konden reizen,' grijnst hij dan.
    'Ik ook,' glimlach ik. 'Beide dingen'. Het zou geweldig zijn als ik weer een tijdje met Nate en Mich op te trekken. 'Het dansen was vroeger alleen een stuk onschuldiger dan nu,' grijns ik dan. Ik ga iets dichterbij hem staan en sla mijn armen rond zijn nek. 'Een stuk onschuldiger vind je ook niet?' Vroeger was het eigenlijk meer een beetje huppelen en op en neer springen, wat veel mensen nu alsnog als dansen beschouwen.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 1:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Evan Ferry Duncason.

    Evenals mij gaat ze ook weer verder met dansen, maar na een kleine minuut loopt ze plagerig naar me toe, terwijl ze naar mijn ogen zoekt. Een grijns siert mijn lippen, wanneer ze mijn shirt zacht vastpakt, terwijl haar ogen een gewaagde blik uitstralen. Ze danst verder, terwijl haar andere hand over mijn nek richting mijn borstkas beweegt.
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik hier niet, niet van kan genieten. Ik en Ivy zijn altijd wel goede vrienden geweest. Met de een in de vriendengroep kan ik het soms wat minder vinden, maar de meeste zijn gewoon geweldige vrienden. En daar is Ivy er een van. Ze is, voor mij, het meisje waarbij ik me niet hoef te schamen, aangezien ze weet dat ik gek en druk ben. De andere meiden weten dat ook, maar het voelt bij hun toch anders. Ivy is even wat gemakkelijker met dat soort dingen en begint vaak te lachen als ik weer eens één van mijn vele 'gay'-momentjes heb.
    Ik kijk haar lachend in de ogen, terwijl ik mijn hand op haar onderrug plaats. "Ze zijn jaloers," Lach ik zachtjes en wenk even naar een paar jongens die ons vanaf de bar met grote ogen aanstaren.

    Natasha Fabiënne Parker.

    Hij kijkt even naar mijn schoenen, waarna ik zijn reactie wel kan verwachten. "Waarom trek je die dan ook aan?" Lacht hij hoofdschudddend. "Omdat ik ze mooi vind" Antwoord ik en kan een grinnik niet forceren, als ik even een blik werp op de hakken die ik aan heb. "Is die hier ook dan?" Vraagt hij, waarna er een zucht over mijn lippen rolt. "Ja, maar die moest weer zo nodig naar haar 'vrienden' toe" Zeg ik en kijk even langs hem de verlichte straat op. "Ik snap gewoon niet waarom ze het niet door heeft" Mompel ik. Niet alleen ik weet dat ze met de verkeerde mensen omgaat. Veel van mijn, en dus ook haar, vrienden weten het. Ook weten zij dat ik er moeite mee heb, aangezien ik niet wil dat ze gekwetst raakt of dat ze haar pijn gaan doen. Ze wil het zelf alleen niet geloven.
    Jayy schud lachend zijn hoofd, als antwoord op de vraag of hij hier alleen was. "Mitchell zou komen, maar die heb ik nog nergens gezien." Zegt hij. De naam komt me bekend voor en ik hem heb wel eens vaker gezien met Jayy, maar ik heb hem nooit echt gesproken ofzo.
    "En jij? hier alleen met Valerie, of nog wat knappen vriendinnen bij je?" Grijnst hij. "Alleen met Val, maar ik denk dat ik nu beter kan zeggen dat ik alleen ben, aangezien ik haar daar toch niet meer vandaan krijg. Dat niet alleen, alsof ik zin heb om daar bij die rare mensies te staan." Ik bijt even op mijn lip. Ik had van te voren wel kunnen weten dat dit zou gaan gebeuren, maar gelukkig heb ik Jayy hier buiten gevonden.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 9:15 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ivy Lotus Xena
    Een grijns siert zijn lippen, wanneer ik zijn shirt zacht vastpak, terwijl mijn ogen een gewaagde blik uitstralen. Plagerig glimlachend beweeg ik mijn hand over zijn borstkas terwijl ik hem nog steeds aankijk. Ondertussen was er een liedje van Shakira begonnen, waardoor ik automatisch iets gewaagder durfde te dansen. Het is dat ik nu met Evan dans, want anders zou ik wat voorzichtiger doen.
    Hij is, laten we zeggen, diegene naar wie ik ga als ik opgevrolijkt moet worden en het lukt hem iedere keer. Hoe hij het doet, weet ik echter niet, maar dat kan ook komen doordat het me niet zoveel deert hoe hij het doet, aangezien ik dan al weer aan het lachen ben. Misschien komt het ook gewoon doordat het een enthousiaste jongen is, soms wat druk, maar ik denk dat mijn nieuwsgierige, ietwat rustige karakter en dat van hem goed balanceren. Ik irriteer me niet aan hem en hij, ook al zegt hij van wel, irriteert zich niet aan mij. Of hij moet me nodig eens wat vertellen.
    Ik waak uit mijn gedachten als ik hem opeens lachend me aan zie kijken, terwijl hij zijn hand op mijn onderrug leg. De warmte van zijn hand brandde door het dunne stofje van mijn shirt. "Ze zijn jaloers," Lacht hij zachtjes en wenkt vervolgens even naar een paar jongens die ons vanaf de bar met grote ogen aanstaren. Ik begin ook zachtjes te lachen als ik het zie en keer me dan terug naar Evan met een grijnsje, "Laten we ze nog jaloerser maken," Fluister ik uitdagend, maar hard genoeg voor hem om te horen, waarna ik mijn handen allebei over zijn borstkas naar zijn nek streel en wat dichter tegen hem aan ga staan. Bij andere jongens die ik niet, of pas net, ken, zou ik dit dus totaal niet doen. Ik begin nog iets gedurfder te dansen, terwijl ik mijn gezicht vlak bij zijn nek leg. Het is maar dat ik hakken aan heb, want Evan is zeker anderhalve kop groter dan ik ben - zonder hakken.

    (En dit heb ik allemaal op mobiel geschreven hé, dus zes regeltjes kan iedereen.)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 11:16 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Michaël Ramon Gilliano Rodriguéz

    Je moest eens weten. Ik begin te lachen en sla mijn armen rondom haar heupen. 'Een heel stuk onschuldiger, het meisje die altijd op ieder liedje op en neer sprong als een stuiterbal.' grijns ik dan.
    Ik trek haar een stukje dichter naar me toe en beweeg mee met de muziek.
    We waren vroeger wel altijd de kleine die het gezelligst waren.
    Chiara was toen nog heel klein en zou het zich niet meer kunnen herinneren als ze er nog was. Ik zucht even en haal haar even uit mijn gedachte en richt me gewoon weer op deze gezellige avond. 'Vinden je vrienden het trouwens niet erg als er twee vreemden mee gaan?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Mich lacht en slaat zijn armen rond mijn heupen. 'Een heel stuk onschuldiger, het meisje die altijd op ieder liedje op en neer sprong als een stuiterbal,' grijnst hij en hij trekt mij nog iets dichter naar zich toe.
    Ik trek geamuseerd mijn wenkbrauwen op. 'Zegt de jongen die Michael Jackson na deed, of beter gezegd, een poging tot deed,' lach ik.
    'Vinden je vrienden het trouwens niet erg als er twee vreemden mee gaan?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Dat maakt mij niet uit, jullie gaan gewoon mee. Ik heb jullie veel te lang moeten missen,' zeg ik vastberaden. 'En ik heb zo'n idee dat Max Blondie daar ook heeft mee gevraagd, tenminste ze zitten al een behoorlijk tijdje te praten'. Ik kijk even naar Max en het meisje en daarna weer naar Mich. 'Dus als zij mee mag, mogen jullie ook mee'.
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder waarbij mijn donkberblonde krullen langs zijn wang strijken. 'We hadden eerder een keer moeten afspreken,' zucht ik. Mijn blik glijdt naar de bar waar Nate naar ons zit te kijken. 'Kom op, Natie. Mee dansen jij!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michaël en Nathan Gilliano Rodriguéz

    Ze trekt geamuseerd haar wenkbrauwen op. 'Zegt de jongen die Michael Jackson na deed, of beter gezegd, een poging tot deed,' lacht ze. Michaël lacht, 'Nou nou, wie was hier nou onze prima ballerina?' zei hij en grijnsde.
    Nathan was naar beiden aan het kijken en lachte geamuseerd. 'Kom op, Natie. Mee dansen jij!' zei ze en Michaël liet haar los terwijl ze ruimte maakte voor Nathan. Nathan lachte, 'Hier. Jullie drinken.' het kwam er nog steeds niet uit als de oude vertrouwde Nathan van vroeger, maar voelde zich wel beter. Michaël pakte zijn baco over en nam een slok.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destina Valencia de la Bourse

    Ik zuchtte vermoeid en kwam de Karaoke bar binnen.
    Ik had toch nog op het laatste moment een vliegtuig gepakt naar Engeland.
    Ik glimlachte en keek binnen, hoe ik wist dat ze hier waren? Ik had op het laatst Zoë nog kunnen bereiken die blijkbaar het goed voor elkaar had. Ik lachte en zag al veel mensen zitten.
    Rustig liep ik naar iedereen toe. 'Zo, jullie waren ook makkelijk te vinden.' riep ik toen ik Max, Ivy, Calvin, Sev, Evan en Vienna zag zitten. Ik lachte, '

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 14:16 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Lieve schat, je hebt Destiny neer gezet >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Evan Ferry Duncason.

    Met een plagerige glimlach op haar gezicht beweegt ze haar hand over mijn borstkas, terwijl ze me aan blijft kijken. Beide zijn we wat gewaagder gaan dansen. Ik denk niet dat het alleen aan het nummer ligt. Ook aan de manier waarop wij met elkaar omgaan.
    We respecteren elkaar voor hoe we zijn. Beiden hebben we er baat bij, aangezien zij een rustig, maar nieuwsgierig karakter heb en ik een enthousiast en druk ben. Ik maak haar meestal weer vrolijk, als er iets is. Ik hoef niet eens te weten wat er aan de hand is. Ik wil het alleen weten, als ze het zelf wilt vertellen. Soms lucht het op, maar het kan ook té persoonlijk zijn dat je het niet wilt vertellen. Maar het probleem helpt niet mee om haar weer vrolijk te maken, dus zoek ik altijd wel andere manieren.
    Ik heb er het meeste baat bij gehad, denk ik. Door haar rustige karakter heeft ze me met mijn concentratie problemen geholpen en ben ik dit keer wel overgegaan. Soms denk ik dat het lot me heeft laten zitten. Aan het begin vond ik het maar niets, maar toen het eenmaal zo ver was om het jaar weer overnieuw te beleven, was ik er blij mee.
    Ivy begint zachtjes te lachen, als ik de jongens heb opgemerkt en het met Ivy heb gedeeld. "Laten we ze nog jaloerser maken" Fluistert ze uitdagend met een grijns, waarna ze haar beiden handen over mijn borstkas richting mijn nek laat glijden en wat dichter tegen me aan gaat staan. Ze begint nog wat gedurfder te dansen, terwijl ze haar gezicht dichtbij mijn nek houd. "Wat jij wilt" Grijns ik en laat mijn hand naar beneden glijden, zodat hij nu op haar kont rust. Mijn andere hand laat ik op haar onderrug liggen. "Is dit jaloers genoeg?" Fluister ik in haar oor, als ik mijn lippen naar haar oor heb gebracht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Nou nou, wie was hier nou onze prima ballerina?' zegt Mich terwijl hij mij los laat en Nate er bij komt staan.
    'Hier. Jullie drinken.' lacht Nate. Ik pak mijn drankje dankbaar van hem aan en sla die in één keer achter over. Daarna loop ik snel naar het tafeltje waar Calvin en Vienna nog zitten. Dan valt mijn blik op Destina. 'DESSIE!' roep ik opgewekt. Ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel. 'Je had het vliegtuig zo te zien nog gehaald,' glimlach ik. 'Maar ik ga weer dansen. Ik spreek je later wel'. Ik draai me om en loop naar Mich en Nate. Bij allebei sla ik een arm om hun schouder, wat nog best wel lastig gaan. Ondanks dat ik 1.75m ben zijn ze nog een kop groter. 'Het was leuker toen jullie nog kleiner waren als mij,' grinnik ik. 'Toen kon ik jullie tenminste nog een beetje bedreigen, dat heeft nu niet veel zin meer'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivy Lotus Xena.
          Hij zou het vast niet erg vinden dat ik zo begin te dansen, aangezien hij heus wel wist dat ik het niet zo bedoelde. Evan zou het wel weten, toch? Hij wist hoe ik was en vooral bij hem in de buurt, ik durfde dan ook meer dan normaal, maar dat is gewoon omdat ik me op mijn gemak bij hem voelde. Meestal durfde ik niet op nieuwe mensen af te stappen, niet omdat ik verlegen ben, maar omdat iets me tegenhoud en dan wekt de nieuwsgierigheid de kop weer op en durf ik wel op ze af te stappen.
          “Wat jij wilt,” Grijnsde hij en liet zijn hand naar beneden glijden, wat vage rillingen over mijn rug met zich mee bracht, waardoor deze even later op mijn kont rust. Ik vond het niet eens erg, wat ik raar vond. Zijn andere hand liet hij op mijn onderrug liggen en ik grijnsde even toen ik hem hoorde fluisteren, “Is dit jaloers genoeg?” Hij fluisterde het in mijn oor en ik voelde zijn warme adem erop slaan, waardoor mijn adem even in mijn keel stokte.
          Een zacht gegrinnik rolde uit mijn mond en even wist ik niet hoe of wat ik moest antwoorden, dus liet ik één hand weer naar zijn nek gaan en vervolgens door zijn warrige haar gaan om vervolgens mijn vingers over zijn kaak te glijden. Mijn andere hand lag laag in zijn zij en ik moest moeite doen om me niet rood te laat worden, wat ik eigenlijk niet snel werd. “Misschien…” Fluisterde ik uitdagend terug naar hem, ook vlakbij zijn oor.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 13:58 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Mijn topics & ik reageer straks]


    ~