• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathaniël & Michaël Gilliano Rodriguéz

    De jongens lachten.
    'Ja, maar wij mochten jou niks doen.' zeiden ze beiden tegelijkertijd.
    Michaël sloeg zijn drankje in één keer naar achter, kneep zijn ogen even dicht en lachte.
    'Hmm.' zei hij terwijl Nathaniël Zoë mee trok om te dansen. Michaël stond met een ander meisje te dansen en lachte.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 15:52 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Ja, maar wij mochten jou niks doen,' zeggen Nate en Mich op hetzelfde moment.
    Mich slaat net als mij zijn drankje in één keer achter over en lacht even.
    Nate trekt mij om te dansen. Mich 'hmmmt' even en gaat dan met een ander meisje dansen.
    Mijn ene hand leg ik in Nate's nek en met de andere knijp ik even in zijn wang. 'Het is raar dat dat kleine jongetje dat moest huilen toen zijn bal de sloot in rolde nu groter is als mij,' glimlach ik. Ik ga wat dichterbij hem dansen en ruik zijn oude vertrouwde geur. 'Je ruikt nog precies hetzelfde als vroeger, naar pas gebakken chocoladekoekjes'. Ik begin te lachen als ik door heb hoe idioot dat eigenlijk klinkt.
    'Ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als we allebei niet waren verhuisd,' mompel ik dan terwijl ik mijn andere hand nu ook in zijn nek leg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Sorry, dat ik een paar dagen niet gereageerd heb, heb het heel druk gehad met werken en had geen behoefde meer op intrenet te komen 's avonds. Maar ik ben er weer ;3
    is er veel gebeurt, en waar kunnen Jayy en Kilian inspringen?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Killian is nog steeds met Lauren... Dus tja daar gewoon in verder gaan. En verder zijn er denk ik alleen maar gesprekken geweest?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [oke, ik dacht wel dat je alang verder gegaan zou zijn en ik had geen zin het hele topic door te spitten om daar een bevestiging op te krijgen.
    OKe, dan kan dat geprek gewoon doorgaan ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Natasha is nog bij Jayy, de laatste post staat op de vorige pagina. ;p Just saying.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [laatste reactie van Lauren op pagina 1 geloof ik]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [oke, ik ga even mijn tweeling laten meeten hoor, dat word wel tijd, anders zijn ze straks niet meer in londen en kan ik niets met de wederhalft van Kilian. ;p]

    Kilian Anthony von Monroe

    Lauren sluurt me het podium af zodra we klaar zijn en stropelt naar de bar waar ze nog een drankje besteld. Volgens mij is ze al hellemaal de weg kwijt. Ik heb belooft voor haar te zorgen, maar als ze straks gaat overgeven ben ik weg. en ik weet bijna zekker dat, dat er aan zit te komen als ze zo door blijft drinken.
    Ik weet dat voor iemand zorgen ook betekend diegene zijn haar omhoog te houden tijden het overgeven, maar dat is iets waar mijn maag niet zo goed tegen kan. En tenzij ik niet naast haar wil te komen staan op dat moment om ook mijn maaginhoud er uit te gooien, ga ik maar better weg.
    Gelukkig is het nog niet zover en zo ga ik het houden ook. Ik pak haar glas af, kiep hem achterover en pak haar hand beet. ''Jij heb genoeg gehad.'' Leg ik haar uit. Maar mijn brein functioneerd ook niet meer zoals het zou moeten en al hellemaal niet meer na het atten van haar bacardi cola. ''Roken.'' Opper ik en ik trek haar zonder pardon mee naar buiten.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 17:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lauren Campbell

    Ik lach en sla mijn arm om zijn middel. 'Ja papa,' grinnik ik. Ik loop wankelend met hem naar buiten, maar het kan me echt niet schelen. Ik snuif de frisse lucht open en gelijk word alles iets helderder. Ik grijns en kijk Killian grijnzend aan. 'Dus jij denkt mijn vadertje uit te kunnen hangen,' grinnik ik. Ik geef hem plagend een por. 'Maar waarschijnlijk heb je een punt. Anders moet je me vanavond nog dragen,' grijns ik. Ik laat me tegen de muur zakken. 'Nou ga dan maar roken.' Ik staar voor me uit en glimlach even. Dan kijk ik Killian weer aan. 'Het is wel zonde dat je rookt,' grijns ik en trek mijn knieën op. Ik steek plagend mijn tong uit en kijk weer voor me naar de stille straat.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayy Brandon von Monroe
    nogsteeds kijk ik hoofsschuddent naar haar schoenen terwijl ze verteld dat ze enkel met Valerie is. Ik ken Valerie wel, maar ze behoort niet echt tot mijn vrienden. Ze is aardig, maar niet echt een type waar ik mee om zou willen gaan.
    Maar ik snap wat ze bedoelt als ze zegt, waarom ze het niet snapt waarom ze het niet doorheeft. Ik weet met wie Valerie omgaat en met die mensen zou ik nog sneller uit de weg gaan als haar.
    Alleen met Val, maar ik denk dat ik nu beter kan zeggen dat ik alleen ben, aangezien ik haar daar toch niet meer vandaan krijg. Dat niet alleen, alsof ik zin heb om daar bij die rare mensies te staan." Geeft Natasha dan antwoord op mijn vraag. ''Je hebt mij nog.'' Lach ik haar toe. Uit mijn ooghoeken zie ik een dronken stel naar buiten stropelen en mijn ogen vliegen open. ''Natash,'' Zeg ik aarzelend terwijl ik mijn vinger uitsteek naar de jongen die naar buiten kom gelopen. ''Volgens mij heb k een dubbelganger.'' Alof ik in de spiegel kijk. Zijn huid is net zo licht getint als die van mij. zijn haar zit in precies hetzelfde model en is net zo donker. Die grijns die op zijn lippen licht is dezelfde die ik herken van foto's. Zo lach ik ook.
    Ik pak Natasha haar hand en trek haar zonder pardon mee naar de jongen. Ik moet weten wie hij is.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 17:49 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Natascha Fabiënne Parker.

    "Je hebt mij nog" Lacht hij, waarna hij met zijn vinger in de richting van twee mensen priemt die net uit de karaokebar naar buiten komen. "Natash," Zegt hij aarzelend, terwijl ik zijn vinger volg en mijn mond valt open. "Volgens mij heb ik een dubbelganger" Stamelt hij. Met dezelfde ongelovige blik kijken we naar de jongen. Het haar, de huidskleur, zijn kledingstijl. Dit kan niet.
    Hij pakt mijn hand en voordat ik tegen kan stribbelen, tippel ik achter hem aan richting de jongen. Nog steeds sta ik met mijn mond vol tanden en weet ik niets uit te brengen. Zenuwachtig wikkel ik een pluk haar rond mijn vinger en schud even met mijn hand, waarna ik mijn hand bevrijd uit Jayy zijn greep.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Omfg. Wat een korte post >.< Ik post vanaaf met Evan.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Omfg. Wat een korte post >.< Ik post vanaaf met Evan.]

    (Is goed, hoor. Ik wil toch eerst koffie en shizzle, so yeah. :') )


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ga je nog met Killian reageren of zal ik maar me Lauren reageren?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry, was even roken en iets aan het downlaoden. dus rustig, hij staat er al.]

    Kilian Anthony von Monroe
    Ik wil net een sigaret opsteeken en vragen aan Lauren waarom het zonden is dat ik rook en opperen dat je ergens dood aan moet gaan als ik uit mijn ooghoeken twee mensen nog net niet op me af zie rennen. Nou de jongen dan, het meisje trippelt er achteraan. Mijn ogen schieten naar haar schoenen, om te kijken waarom ze zo trippenlt en haar torenhogen hakken bevestigen mijn antwoord. Dan hef ik mijn hoofd op en kijk van het meisje naar de jongen die nu precies voor mijn neus stopt.
    even moet ik met mijn ogen knipperen en een stap achteruit doen. Er schiet door mijn hoofd heen dat ik waarschijnlijk veelste veel gedronken heb, maar volgens mij krijg je daar nog altijd geen hallucinatie's van. Zachtjes steek ik mijn hand uit en prik ik met mijn vingers in de jongen zijn wang om te kijken of hij echt is.
    Zijn huid is net zo licht getint als die van mij. zijn haar zit in precies hetzelfde model en is net zo donker. en van de verschikte blik die hij heeft, weet ik zekker dat die van mij precies hetzelfde zal zijn op dit moment.
    Even begint alles te duizelen. ''Laur, volgensmij heb ik een dubbelganer. met mijn vrije hand tanst ik naar Lauren en met mijn andere hand prik ik nog altijd in de jongen zijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 18:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''