• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Calvin Turner
    "Omdat ik jullie zocht en gelijk hiernaartoe kwam toen ik in Londen aankwam" zegt Destina, Ze gaapt en leunt tegen me aan. Als ze op een rustig nummer haar hoofd tegen mijn schouder aanlegt begint mijn hart toch iets sneller te kloppen. "Bedankt Calv" Ik glimlach maar antwoord niet uit angst dat mijn stem té hoog klinkt.
    Als er weer een up-tempo nummer op komt trekt Destina me de dansvloer op. Ik kan nog net een sorry-gezicht en een ik-kom-zo-weer-bij-jou-zitten-gezicht naar Vienna trekken.
    Destina lacht naar me terwijl haar heupen tikken op de maat van de muziek. Ik pak Destina haar handen om haar al dansend naar me toe te trekken, vervolgens laat ik haar een rondje draaien. "Anders ga je zo toch alsnog even slapen? je hebt ons nu gevonden en gaat ons ook niet meer verliezen" Ik glimlach mijn tanden en dan dus ook het afgebroken stukje, een stukje bloot. "no offence maar je ziet er moe uit" zeg ik als ik gaar nog een rondje laat draaien.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Nou zeg, wat voor een persoon ben jij nou weer. Nu heb je me nieuwsgierig gemaakt dus wil ik het weten,' grijnst Nate. 'Vooral als ik en Micha het héél leuk gaan vinden.' Hij wiebelt met zijn wenkbrauwen waardoor ik in de lach schiet.
    Als het langzame liedje is afgelopen trekt Nate mij de dansvloer af. 'Wat wil je drinken?' glimlacht hij waarna hij mij hand weer loslaat.
    'Doe maar een baco,' glimlach ik en ik buig wat zijn kant op. 'En als je verwacht dat je mij dronken kan voeren zodat ik het dan misschien vertel, dat gaat niet werken,' fluister ik in zijn oor en ik ga weer rechtop zitten. 'Je zal het uit me moeten trekken, iets wat je toch niet gaat lukken,' Er is een vastberaden toon in mijn stem te horen.
    Ik wil niet weten wat hij van me zal denken als hij weet wat het is, hoewel het eigenlijk niet héél erg veel voorstelt. Maar alsnog, ik wil niet dat er dingen veranderen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destina Valencia de la Bourse

    Hij pakt mijn handen en trekt me al dansend naar hem toe, vervolgens laat hij me een rondje draaien. "Anders ga je zo toch alsnog even slapen? je hebt ons nu gevonden en gaat ons ook niet meer verliezen" Hij glimlacht en je ziet het schattige afgebroken stukje van zijn tanden. Ik lach even, 'Ik moet nog een kamer vinden, welk hotel verblijven jullie?
    "no offence maar je ziet er moe uit" zegt hij en draait me nog een keer, ik draai sierlijk en gewaagd en grijns even. 'Ja, maar.' Ik zucht. 'Weet je, ik zie wel wat ik doe.' zeg ik en lach waarna ik mijn armen rond zijn nek sla.
    Wat was Calvin toch ook een schatje.


    Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguéz

    'Doe maar een baco,' glimlacht ze en ze boog wat naar mijn kant. 'En als je verwacht dat je mij dronken kan voeren zodat ik het dan misschien vertel, dat gaat niet werken,' fluistert ze in mijn oor en gaat weer rechtop zitten. 'Je zal het uit me moeten trekken, iets wat je toch niet gaat lukken,'
    Ik kijk haar geamuseerd aan en neem een slok van mijn vodka. 'Zo zo Kleine klinkt erg vastberaden, wat is er toch met het kleine jankende meisje gebeurd?' zeg ik met een grijns. Michaël komt onze kant op gelopen en besteld ook een vodka. 'Zo broertje, Kleintje hier heeft een geheimpje voor ons. Ze zegt dat wij het heel leuk zullen vinden.'
    Micha lacht, 'Zo dan wil ik wel weten wat hier zo leuk is.' Ik kijk naar Zoë en antwoord Micha, 'Maar ze wilt het alleen niet zeggen.'
    Hij kijkt mij aan, 'Dan zullen we het maar uit haar moeten trekken he broertje, maar ze is de komende tijd niet van ons af dus vroeg of laat krijgen we het wel te horen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Zo zo Kleine klinkt erg vastberaden, wat is er toch met het kleine jankende meisje gebeurd?' grijnst Nate.
    'Moet jij zeggen, jij durfde Jurassic Park niet eens te kijken zonder je teddybeer,' kaats ik terug
    Michaël is er ondertussen ook bij komen zitten en heeft net als Nate vodka besteld.
    'Serieus, dat jullie dat lekker vinden,' zeg ik met een vies gezicht.
    'Zo broertje, Kleintje hier heeft een geheimpje voor ons. Ze zegt dat wij het heel leuk zullen vinden,' zegt Nate tegen Michaël
    'Zo dan wil ik wel weten wat hier zo leuk is.' lacht Michaël.
    'Maar ze wilt het alleen niet zeggen,' vervolgt Nate.
    'Dan zullen we het maar uit haar moeten trekken he broertje, maar ze is de komende tijd niet van ons af dus vroeg of laat krijgen we het wel te horen,' zegt Michaël.
    'Één, hoe zijn jullie van plan het uit me te trekken. Dronken voeren gaat niet werken en twéé jullie vertellen mij ook niet al jullie geheimen dus waarom zou ík dat wel doen,' verdedig ik mezelf. Niet te geloven dat ik er net nog aandacht het te vertellen. Hoewel het al lang geleden is, is het nog steeds beschamend. 'Doe je best maar met het uit me te krijgen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Gilliano Rodriguéz

    'Moet jij zeggen, jij durfde Jurassic Park niet eens te kijken zonder je teddybeer,' kaatste ze terug. 'Ik keek het tenminste, jij keek tot je tiende nog naar baby tv.' Zeg ik dan en neem nog een slok.
    'Serieus, dat jullie dat lekker vinden,' zegt ze met een vies gezicht en ik grinnik. 'Ach, smaken verschillen.' zeg ik dan en haal mijn schouders op.
    'Één, hoe zijn jullie van plan het uit me te trekken. Dronken voeren gaat niet werken en twéé jullie vertellen mij ook niet al jullie geheimen dus waarom zou ík dat wel doen,' verdedigt ze. 'Doe je best maar met het uit me te krijgen'. Ik lach, 'Je weet alles al van ons. Wat wil je nog weten?' zegt Michaël dan schouder ophalend.
    Nou, nee ze wist niet alles. Niet dat ik in de bak zat, of heeft Michaël dat tegen haar gezegd?
    Ik drink nog even wat en hou gewoon even wijselijk mijn mond dicht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Ik keek het tenminste, jij keek tot je tiende nog naar baby tv.'
    'Disney is geen baby-tv!' protesteer ik.
    'Ach, smaken verschillen.' grinnikt hij.
    'Je weet alles al van ons. Wat wil je nog weten?' zegt Michaël terwijl hij zijn schouders ophaalt. Nate is verdacht stil.
    'Alsof er in de afgelopen tien jaar niks is gebeurd zeker,' mompel ik sarcastisch. Ik mag niet gaan zeuren aangezien ik het hun ook niet vertel maar ik hou er gewoon niet van als mensen dingen geheim houden. 'Maar goed, het zal ook wel,' zucht ik terwijl ik mij drankje achterover sla en ik naar de barman gebaar of ik nog een baco mag. Niet veel later staat het drankje voor mijn neus. Als ik wat geld wil pakken zegt de barman dat het een drankje van het huis is en knipoogt hij. Ik glimlach liefjes maar zodra hij de andere kant op kijkt rol ik met mijn ogen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguéz

    'Ach, je komt er zelf wel achter.' mompel ik en bestel nog wat te drinken. Ik moest me denk ik niet zo druk maken.
    Een bemoedigend kneepje in mijn schouders van Michaël laat me even glimlachen en ik sla mijn drankje in één keer achterover. 'Ik heb je verteld wat de afgelopen tien jaar is gebeurd.' zegt Michaël dan.
    Ik kijk naar mijn drankje en draai me dan naar beiden toe en luister naar hun gesprek.
    'Ik heb je in één verhaaltje duidelijk gemaakt wat er is gebeurd.' zegt Micha en haalt zijn schouders op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Total non inspiration ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Total non inspiration ]


    laat Mich jaloers worden door de barman hehe


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Ach, je komt er zelf wel achter,' mompelt Nate die nog wat te drinken besteld en die hij gelijk achterover slaat.
    'Ik heb je verteld wat de afgelopen tien jaar is gebeurd. Ik heb je in één verhaaltje duidelijk gemaakt wat er is gebeurd,' zegt Michaël.
    'In grote lijnen ja,' zeg ik. 'Ik heb geen idee hoe jullie ex-vriendinnetjes heten, of jullie nu een vriendin hebben, de rotzooi die jullie hebben uitgespookt op de middelbare en ga zo maar door'. Ik merk dat ik iets wat geïrriteerd klink en zucht even. 'Sorry, ik ben gewoon nog steeds een beetje geïrriteerd doordat mijn moeder toen wilde verhuizen. Niet dat het veel had uitgemaakt want jullie zijn later ook verhuisd'.
    Ik bijt op mijn lip en speel een beetje met mijn donkerblonde krullen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ghehe okee.. laten ze wat meer flirten xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Destina Valencia de la Bourse

    Hij pakt mijn handen en trekt me al dansend naar hem toe, vervolgens laat hij me een rondje draaien. "Anders ga je zo toch alsnog even slapen? je hebt ons nu gevonden en gaat ons ook niet meer verliezen" Hij glimlacht en je ziet het schattige afgebroken stukje van zijn tanden. Ik lach even, 'Ik moet nog een kamer vinden, welk hotel verblijven jullie?
    "no offence maar je ziet er moe uit" zegt hij en draait me nog een keer, ik draai sierlijk en gewaagd en grijns even. 'Ja, maar.' Ik zucht. 'Weet je, ik zie wel wat ik doe.' zeg ik en lach waarna ik mijn armen rond zijn nek sla.
    Wat was Calvin toch ook een schatje.


    Calvin Turner
    "Weet je, ik zie wel wat ik doe" Destina lacht even, waardoor ik glimlach. Vervolgens slaat ze haar armen om mijn nek en gaat mijn hart over naar de tweede versnelling. Automatisch leg ik mijn handen op haar heupen.
    "We zitten in zo'n goedkoop bed en breakfast hotel ding. Ik weet niet of er nog kamers zijn, maar een paar van ons hebben geen kamergenoot dus daar kan je vast wel bij" antwoord ik op haar vraag. Ik was zo iemand zonder kamergenoot maar ze wilt vast niet bij mij. Als ze het vraagt zal ik het niet ontkennen maarja wat wil je als je met een oneven aantal op vakantie gaat.
    "het is leuk dat je uiteindelijk toch bent gekomen" zeg ik zacht waarna ik weer even glimlach. ugh wat is dat nou weer voor iets stoms om te zeggen??Ik voel me een enorme kluns nu. Maar dat maakt niet uit want ik sta wel met Destina te dansen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Vienna Milena Castanovo

    Als ik terug kom van de toilet zie ik Destina met Calvin dansen. Een steek van jaloezie gaat door mijn hart. Ik slik moeilijk en loop naar de bar waar ik nog een drankje bestel. Ik zet me op een kruk en kijk even over mijn schouder en merk dat ik het toch best moeilijk vind dat hij met haar danst. Ik vond Calvin al een tijdje leuk en ik merkte net dat het gevoel sterker was geworden toen we dansten net. Ik wend mijn hoofd terug een telleurgesteld. Ik neem een teug van mijn drinken en laat mijn hoofd een beetje hangen. Ik drink mijn drinken op en sta op van de stoel. Ik loop langs Destina en Calvin naar buiten en ga op een bankje zitten. Deed het me nou echt zoveel dat hij met haar danste. Ik zucht diep en kijk naar de heldere hemel. De sterren waren duidelijk zichtbaar en soms zag je een vliegtuig knipperen.


    ~

    Morticia schreef:
    Ivy Lotus Xena.
          Hij zou het vast niet erg vinden dat ik zo begin te dansen, aangezien hij heus wel wist dat ik het niet zo bedoelde. Evan zou het wel weten, toch? Hij wist hoe ik was en vooral bij hem in de buurt, ik durfde dan ook meer dan normaal, maar dat is gewoon omdat ik me op mijn gemak bij hem voelde. Meestal durfde ik niet op nieuwe mensen af te stappen, niet omdat ik verlegen ben, maar omdat iets me tegenhoud en dan wekt de nieuwsgierigheid de kop weer op en durf ik wel op ze af te stappen.
          “Wat jij wilt,” Grijnsde hij en liet zijn hand naar beneden glijden, wat vage rillingen over mijn rug met zich mee bracht, waardoor deze even later op mijn kont rust. Ik vond het niet eens erg, wat ik raar vond. Zijn andere hand liet hij op mijn onderrug liggen en ik grijnsde even toen ik hem hoorde fluisteren, “Is dit jaloers genoeg?” Hij fluisterde het in mijn oor en ik voelde zijn warme adem erop slaan, waardoor mijn adem even in mijn keel stokte.
          Een zacht gegrinnik rolde uit mijn mond en even wist ik niet hoe of wat ik moest antwoorden, dus liet ik één hand weer naar zijn nek gaan en vervolgens door zijn warrige haar gaan om vervolgens mijn vingers over zijn kaak te glijden. Mijn andere hand lag laag in zijn zij en ik moest moeite doen om me niet rood te laat worden, wat ik eigenlijk niet snel werd. “Misschien…” Fluisterde ik uitdagend terug naar hem, ook vlakbij zijn oor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Evan Ferry Duncason.

    Ik voel dat ze even lichtjes rilt. Een best grappig gevoel, als je het bij iemand anders voelt. Een zachte grinnik rolt over haar lippen heen, waardoor er een spontane glimlach op mijn gezicht komt te staan. Ze antwoord niet en laat haar hand naar mijn nek gaan om vervolgens even door mijn warrige haren te gaan en haar vingers over mijn kaak laat glijden. Er verschijnt lichte kippenvel op mijn huid, maar dat verschijnt al weer snel. "Misschien.." Fluistert ze uitdagend bij mijn oor. De warme en zachte adem glijd over mijn oor heen. Met mijn hand, die op haar onderrug lag, pak ik haar hand, die op mijn zij ligt, even vast, waarna ik mijn vingers over haar arm laat glijden richting haar lichaam. "Ik denk dat dit verkeerde gedachte op gaat brengen bij de anderen" Ik lach even en werp even een blik op de rest van onze vriendengroep die bij de bar zit. Niet iedereen zit er, wat ook wel logisch is, aangezien er wel meer mensen zijn die van dansen houden en niet alleen aan de bar willen staan.

    [Ik ben bij een vriendin, dus vind 't een beetje ongezellig, als ik post's ga schrijven >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'