• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [alvast mijn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik sla mijn armen om haar heen. 'Ik laat je niet doodbloeden Nala. Echt niet.' Ik ga met mijn hand door haar haren. 'Waarom denk je zo? Je moet niet zo denken echt niet. Je moet de hoop niet opgeven. Alles doet pijn ik weet het, maar we mogen niet opgeven.' Ik zwijg even en sluit zelf ook mijn ogen. 'Dan is iedereen je kwijt Nala en als je de hechting eruit trekt krijg je alleen maar meer pijn.' ik zwijg weer en weet dat ik ook bijna moest huilen. De meiden hier... Nala en Naomi hadden mijn hulp nodig. De andere meiden kregen die wel van andere jongens, maar aangezien de andere jongen die Nala had beschermd Zelf amper kon lopen, heb ik ze beidde op me genomen. En vooral omdat het me zovaak is overkomen en dat kan ik niet meer aan. Ik wieg Nala zachtjes heen en weer in mijn armen. 'We moeten sterk blijven. We hebben elkaar nodig. Ik jouw en jij mij.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    Ik sluit mijn ogen, terwijl de tranen over mijn wangen stromen. Ik vond het lief wat hij probeerde te doen, maar ik voelde me niet echt beter.
    Hij snapte het niet. Hij had een toekomst, of toch tenminste iets wat erop leek. Als ik ik hieruit kwam, moest ik terug naar mijn ouders en dat... dat was minstens even erg als hier blijven.
    Ik schud snikkend mijn hoofd, terwijl ik nog steeds met mijn handen wring om ze proberen los te krijgen.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 19:08 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik stond op, zover dat kon en wou naar de deur strompelen om naar de kamer te gaan. 'Wacht nog even.' zei de man wiens schouder ik had verwond en trok me weer aan mijn haar terug waardoor ik bijna weer omviel maar hij me tegen hield. Plots voelde ik een helse pijn in mijn onder rug. Toen ging de man voor me staan en liet me een mes zien waar bloed op zat, mijn bloed. 'Zo, ik denk dat we nu wel gelijk staan.' zei hij terwijl hij me los liet en ik met een klap op de grond viel. Alles deed nu zo'n pijn, mijn benen, armen alles en laten we het niet over mijn onderrug hebben daar had ik gewoon geen gevoel meer, maar ik wist wel dat de wond diep was. Ik kroop langzaam naar de kamer toe om te kijken of iemand me daar kon helpen, eenmaal ik voor de deur ben probeer ik op te staan wat me met veel moeite lukt, maar net voordat ik de deur wil open maken val en met een klap tegen de deur.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ze probeert zich nog steeds los te krijgen en ineens word ik kwaad. 'Wil je dood? Best. Ga dan maar lekker dood. Vlucht maar lekker.' ik sta op en kijk haar kwaad, maar ook wanhopig aan. 'Heb ik je dan de hele dag beschermt voor niks. En ja het spijt me van je wOnd en ik kan het niet genezen, maar geef je het gelijk op na 1 dag? Als je hier dood gaat gooien ze je lichaam gewoon in de prullenbak.' Ik zwijg. Het was wreed, maar ik hoopte dat het nu tot haar door drong. 'En Naomi? Laat je die alleen achter. Ze vind je net zo aardig en ik?' Ik kijk haar even zwijgend aan. 'Ik was bereid om alles te aanvaarden wat tot gevolg zou zijn van jouw beschermen. Maar ik kan je niet tegen jezelf beschermen. Dus ga maar dood. Je hebt een keer om die keuze te maken. Dus ga je gang, maar niet hier want ik hoef het niet te zien.' Ik draai me om en ga op mijn bed liggen met mijn rug naar haar toe. Ik kijk strak voor me uit. Ik span mijn armen aan en bal mijn handen tot vuisten. Ging er dan weer Iemad uit mijn leven verdwijnen? Telkens als ik iemand aardig vond?
    Ik hoorde een klap tegen de deur, maar besloot het te negeren. Ik kijk om me heen en zie dat Naomi's bed leeg is. Waar is zij nou weer?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 19:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Omgg, ik heb gewoon een heel topic gemist ;o, Naja mijn topics en wat heb ik gemist?]


    That is a perfect copy of reality.

    [2 zijn zwaargewond nu en verder allemaal gesprekken, denk ik]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Met mijn laatste kracht gaf ik een paar harde klappen tegen de deur. Iemand moest me helpen en wel nu. 'Help.' kreeg ik er nog net uit, maar het klonk meer als gejammer.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 19:20 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala Garcia
    Ik keek geschrokken voor me uit. Ik haatte hem om wat hij zei, want het was de enige manier waarop hij me ooit had kunnen overtuigen. Ik sla mijn ogen neer en denk lang na. Ik wou niemand achterlaten. Verdomme, waarom was alles zo moeilijk?
    Ik neem het verband weer vast en begin het rustig terug rond me te binden.
    Goed, 1 ding was me duidelijk. Ik was te dicht naar hem toe gehecht.
    "Je hoeft me niet te beschermen." zeg ik zacht, maar luid genoeg zodat hij het net kon horen. "Dat heeft nooit iemand gedaan en ik wil er geen rekening mee moeten houden dat het nu wel zo is." ik loog. Ik zou er graag rekening mee houden, maar dat moest hij niet weten. Ik moest verder van hem af staan. Ik was te afhankelijk geworden.
    Ik stond op en liep naar de deur. Waarom? Om naar toilet te gaan misschien? Gewoon ergens waar ik even alleen kon zijn. Ik opende deur en kon nog maar net een gil inslikken toen ik Naomi zag liggen.
    "Naomi! Gaat het wel?" ik zie het bloed dat haar T-shirt doordrenkt en kniel met grote ogen bij haar neer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik glimlach kort en zie Nala weglopen. Ze is geschrokken en zonde na te denken ren ik naar de deur. Ik til Naomi op en leg haar op mijn bed. Ik trek het rooster weer open en kijk Naomi aan. 'Hou vol,' zeg ik tegen haar en kijk naar Nala. 'Alsjeblieft hou haar wakker.' Ik kijk haar smekend aan en klim dan omhoog. Zo snel als ik kan leg ik voor de derde keer vandaag de weg af. Ik pak de verbanddoos en klim zo snel mogelijk terug. 'Nala verzorg de wond, alsjeblieft.' Ik kijk haar aan en hurk dan naast Naomi neer. 'wat hebben ze je aangedaan?'

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 19:26 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wie wil Kimberley Meeten?]


    That is a perfect copy of reality.

    Naomi Micheal

    Ik voel hoe iemand de wond aanraakt en schreeuw het uit. 'Het heeft geen zin om het nu te verzorgen het is te diep.' murmel ik zacht. Ik zoek iets om me aan vast te houden en heb al snel Ian's hand vast die ik plat knijp. 'Help me alsjeblieft.' smeek ik hem bijna terwijl ik merk dat ik bijna wegval, maar ik probeer het vol te houden. Het moet.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Doe ik. doe ik.' De paniek is echt toegeslagen. Eerst Nala nu Naomi. 'Blijf wakker. Echt waar, blijf wakker.' Ik kijk haar aan en trek de verbanddoos open. Ik draai haar voorzichtig om en doe haar shirt iets omhoog. Het bloed heel Erg. 'Sorry als het pijn doet.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Als ik voel dat iemand weer de wond aanraakt probeer ik me stil te houden, maar er komt nog steeds een pijnlijke kreun uit mijn mond, ik zoek weer wat om me aan vast te houden en vind al snel de speilen van het bed en knijp er zo hard mogelijk in en probeer mijn schreeuwen in te houden.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 19:36 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp