• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala Garcia
    "Blijf bij me." mompelde ik tegen haar. Toen hij me vroeg de wond te verzorgen knikte ik alleen maar.
    Ik nam wat watjes en deed er ontsmettingsmiddel op. Ik duwde de watten zacht tegen haar rug.
    "Hou ze er even tegen." zei ik tegen Ian. Ik nam de naald weer en hield opnieuw de aansteker er even aan. Ik maakte weer alles klaar en draaide me toen naar Naomi. Ik liet Ian de watten eraf halen en begon er toen aan. Ik wist hoeveel pijn het deed en had enorm veel medelijden met haar. Het leek erger om het bij iemand anders te doen dan om het bij mezelf te doen. Ik beet op mijn lip en de zweetdruppels gleden van mijn voorhoofd, terwijl ik geconcentreerd verder werkte. Toen het gedaan was, hielp ik haar rechtop te gaan zitten, zodat ik een verband om haar middel kon binden. Toen ik klaar was, ging ik met een zakelijk gezicht rechtstaan.
    "Ik heb alles gedaan wat ik kan. Het komt wel goed nu." ik zei natuurlijk niet dat ik weer aan het liegen was. Ik wist helemaal niet zeker dat het goed kwam. Als er een orgaan was geraakt, zou ze het waarschijnlijk niet overleven, maar ik wou haar geruststellen en niet bang maken.
    "Rust nu wat uit." deed ik nog steeds afstandelijk. Ik liep naar mijn bed en ging met mijn rug naar hen toe erop zitten. Ik mocht hen niet te dicht laten komen. Ik hield mezelf voor dat het was om mezelf te beschermen, zodat ik door niemand zou kunnen verraden worden, maar eigenlijk was het gewoon omdat ik niet durfde nog iemand in mijn hart te sluiten. Ik durfde niet van iemand te houden, omdat het dan zoveel pijn deed als ze weer verdwenen.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 19:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal
    Alweer kwam er een pijnlijke kreun uit mijn mond. 'Mag ik dan alsjeblieft op mijn buik liggen.' zei ik met een pijnlijk gezicht niet naar iemand specifiek, maar keek wel Ian aan, want die was nu het dichts bij me. Hij zat nog steeds geschokt naast me.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik knik en leg haar voorzichtig neer. Ik kijk haar even aan en aai even geruststellend over haar haren. Ze ligt op mijn bed, dus ik kan niet liggen. Ik sta op en blijf besluitloos staan. 'Als je honger of iets hebt zeg het dan,' zeg ik zacht tege Naomi. Dan loop ik naar Nala en ga naast haar zitten. 'Heb je honger of dorst?' Ik kijk haar vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    Ik zuchtte. Waarom maakte hij het me zo moeilijk? Maar ik kreeg het niet over mijn hart om gemeen te zijn tegen hem.
    "Nee, dank je." mompelde ik, maar mijn maag verraadde me door luid te protesteren. Ik haalde mijn schouders op.
    "We krijgen hier toch geen eten, dus..."

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 20:01 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik keek en zie dat ik niet op mijn eigen bed lig. Zou ik het proberen. Ik keek richting Ian en Nala en zag dat ze niet mijn kant op keken. Ik ging langzaam rechtop zitten en negeerde de pijn, wilde ik dit al overleven dan moest ik bewegen, dat wist ik zeker. Ik ging langzaam rechtop staan en negeerde nog steeds de pijn. De eerste stap kon ik nog moeilijk mijn evenwichtg houden, maar het lukte me toch mijn evenwicht nog te houden, ik zette nog een paar stappen en de pijn was vreselijk maar ik zette gewoon door na noog een paar stappen werd de pijn langzaam minder en toen eindelijk zat ik op mijn eigen bed, het was me gelukt, zonder hulp van Ian of Nala. 'Yeah, I did it, yes we did it, het lukt me, ow yeah!' Deed ik het Dora liedje na. Toen pas merkte ik dat ik rare blikken van Ian en Nala kreeg. 'Ow, ik deed dat hard op?!' zei ik toen grinikkend de pijn helemaal vergeten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik even kort. 'Mmm. Hoezo koppig?' Ik sta op en kijk haar aan. 'Wat wil je?' Ik kijk haar vragend aan. Ik kijk even naar mijn buik en dan naar mijn shirt. Maar een shirt was alleen maar meer last. 'Ik denk niet dat je meegaat.' ik rek me even uit en kijk haar dan weet aan met een kleine glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    Ik beet op mijn lip en keek hem vanuit mijn ooghoeken aan. Ik wou wel graag mee...
    Nee, Nala, hou vol.
    Maar... eten...
    "Ik laat je niet alleen op rooftocht gaan, hoor." mompel ik, terwijl ik mezelf vervloek om mijn gebrek aan standvastigheid.
    Ik sta op en door mijn grote, of beter gezegd gebrek daaraan, keek ik recht op zijn ontblote borstkas. Ik slikte even en richtte mijn blik ergens anders op.
    "Als je dat dacht, denk dan maar snel iets anders."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik grijns even. 'Mijn hoofd zit hier hè,' lach ik, terwijl ik met mijn vinger haar hoofd terug draai waardoor ze me aan moet kijken. Ik grijns even. 'Maar moet ik je een voetje geven of kom je zelf in de schacht?' Ik glimlach even en kijk in de lucht. 'Ga ik voor of jij?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    "Zonder voetje geraak ik daar nooit aan en dus moet ik wel eerst." mompel ik, terwijl het schaamrood zich over mijn wangen verspreid.
    "Maar ik weet de weg niet. Misschien kun jij me een voetje geven en ga ik dan aan de kant zitten, zodat jij voor kan?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal
    'Hallo ik heb ook honger, weet je nog toen straks ik heb nog steeds geen eten gehad!' riep ik naar de twee.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala Garcia
    Ik keek Naomi aan.
    "Wees gerust. We nemen voor je mee. Daarom ga ik dus mee, anders wordt het teveel voor hem om te dragen." glimlach ik.
    En daar ging mijn voornemen om afstand te creëren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kijk Naomi lachend aan. 'Ja hoor. Wat wil je?' ik kijk haar even aan. 'En je krijgt een voetje hoor Nala. Ik kan proberen om dan erlangs te gaan, maar het is niet erg breed.' ik kijk haar even twijfelend aan. 'En ik wil je geen pijn doen.' Ik glimlach even. 'Ik denk dat we voor meer eten mee moeten nemen. Is wel zo aardig.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'En als je chocola vind neem wat mee!' grinikte ik. Ja, ik had een verslaving aan chocola, ik at het niet vaak want ik had er vaak niet genoeg geld voor, maar als ik het at kon ik er niet genoeg van krijgen. Ik zag dat ze weg liepen en ging maar op mijn bed liggen. Iel mijn shirt zat onder het bloed, wacht ik had toch een bh er onder dus trok mijn shirt uit en gooide die naast het bed, een bh was toch hetzelfde als een zwemtopje en ik had ook geen slecht lichaam, al zeg ik het zelf, dus. Ik ging liggen en voelde meteen weer de pijn door mijn hele lichaam. Ik moet mezelf bezig houden, dan heb ik er minder last van dacht ik zelf. Ik draaide me om en lag nu aan het voeten einde met mijn hoofd zadat ik alles in de hele kamer kon zien.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 20:37 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala Garcia
    Ik glimlach even.
    "Als ik nu in de verkeerde richting ga eerst? Dan draai ik me achteraf gewoon weer om en heb jij ondertussen alle plek. Ik ben veel kleiner dan jij, dus met mezelf omdraaien zal ik geen problemen hebben denk ik." stel ik voor. "Maar goed, als we hier blijven staan, komt er niet veel vaan, niet?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    'We zien wel.' Ik glimlach en kijk haar aan. Ik til haar op. 'Trek je jezelf een beetje op alsjeblieft. Ik duw je er verder wel in.' Ze kon er nu makkelijk in. Ik kijk even naar Naomi. 'Chocola komt er aan. Red je het?' Ik gijns en kijk dan naar Nala.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne