• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala Garcia
    Ik beet op mijn lip, toen ik de hechtingen voelde trekken, maar ik hield vol. Koppig trok ik mezelf omhoog en kroop de schacht in. Ik draaide me moeizaam om en stak mijn duim omhoog, ten teken dat hij kon volgen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik glimlach en trek me gemakkelijk op. Ik kruip naar haar toe. 'Kan je nog een beetje door kruipen? Dan kan ik er daar langs.' ik glimlach naar haar. 'En we moeten stil zijn en doen als ze ons horen hebben we een probleem.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik knikte en kroop wat verder tot hij me makkelijk kon passeren. Het was krap hier en zijn warmte was vlakbij. Ik voelde hoe ik weer begon te blozen, maar wou er niet aan toegeven.

    {sorry, ik had net een raarste gesprek ooit!}

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 21:06 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kruip naar haar toe en maak me Zo klein mogelijk. Ik druk me tegen de wand aan en kruip langs haar heen. Het ziet er vast debiel uit en ik grijns even. Ik kruip verder zodat ik voor haar ben. 'Volg mij,' fluister ik zachtjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Ok." fluister ik even zacht terug. Ik volgde hem verder de schacht door en beet onzeker op mijn lip. Op sommige stukken was het best donker en dan was ik bang hem kwijt te geraken. Dus raakte ik af en toe zacht zijn enkel aan, om zeker te zijn dat hij nog steeds voor me was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Oke, ik lag nu pas 5 minuten op mijn bed en ik was het liggen nu alweer zat. Ik stond weer op en ging maar heen en weer lopen door de zaal, in het begin deed mijn hele lichaam weer erg zeer, maar hoe langer ik liep des te minder pijn het ging doen. Ik had nog steeds geen shirt aan maar dat kon me op dit moment niet schelen. Het wandelen hield mijn gedachte van de pijn weg en ik merkte dat de wond zich al een beetje begon te helen, langzaam.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 21:20 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk even grijnzend om en dan stop ik gelijk. 'Pas op. Hier glijd je naar beneden. Omhoog gaan kan best pijnlijk zijn met je schouder. Wacht je hier of niet?' ik kijk haar vragend aan en dan vooruit. Ik had dit zo vaak gedaan, dus het zou mij gemakkelijk afgaan, maar Nala? Ik wilde niet dat ze pijn had.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    "Ik blijf hier wel." zei zacht. Ik had geen zin om mezelf nog meer pijn te doen. Nu ik had besloten te blijven leven, ging ik mezelf niet nog meer pijn bezorgen.
    "Wees voorzichtig." fluisterde ik nog.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik knik en laat me naar beneden glijden. Ik kijk even of de kust veilig is en trap het rooster dan open. Ik loop gelijk door naar de koelkast, pak wat spullen en trek alle laatjes open. Ik grijns als ik chocola zie en prop mijn handen vol. Dan kruip ik terug naar Nala. 'Hier. Kan jij dit dragen?' Ik geef haar alle spullen en glimlach even. Dan laat ik me weer naar beneden glijden voor de volgende lading.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Tuurlijk." ik nam het eten glimlachend over en moest mezelf inhouden om niet te beginnen watertanden. Ik wachtte tot hij met zijn lading terug kwam om dan verder te kruipen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Nog steeds liep ik heen en weer en hoorde gerommel boven me, eindelijk! 'Opschieten jullie 2 ik verga van de honger!' grinikte ik toen. 'En heb je chocola Ian?!' riep ik er nog lachend achterna terwijl ik nog steeds heen en weer liep. Wacht even T-shirt. Waar is mijn T-shirt nou?!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 21:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kom met mijn handen vol terug en laat het eten los om het rooster er weer op te zetten. Dan Pak ik het eten en klim naar boven. Met mijn voeten houd ik me goed vast. Met mijn hoofd hang ik nu vlak voor de hare. 'Zou je nu terug kunnen kruipen? Mijn benen worden een beetje moe.' Ik grinnik en hoor vlakbij stemmen. Ik leg mijn wijsvinger op mijn lippen, ten gebaar dat ze stil moet zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik bloos licht en zo stil als ik kan kruip ik terug. Ik kom bij onze kamer en kijk even of de kust klaar is voor ik het onhandig begin lost peuteren.
    Toen het los was, liet ik me meteen naar beneden vallen en kwam door mijn ervaring goed op mijn voeten terecht. Ik keek Naomi grijnzend aan.
    "Zo, we zijn terug."
    Ik stapte aan de kant, zodat Ian ook naar beneden kon.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    'Euuuuhh, hoi.' zei ik. Fijn. waar is mijn T-shirt nouw? Akwerd! Maar toen zag ik chocola in Nala's armen en was ik meteen vergeten waar ik naar opzoek was. 'Chocola!'

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 22:00 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik keek Naomi een beetje vreemd aan, terwijl ze op de chocolade aanviel.
    "Euhm... waar is je shirt?" vroeg ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”