• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    'Er zat bloed op en toen had ik hem uitgetrokken en ik kan hem niet meer vinden, ik weet niet waar hij ligt, ik weet het akwerd.' zei ik terwijl ik nu al rond zocht naar mijn T-shirt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik. 'Naomi je chocola,' grinnik ik. Ik gooi het op mijn bed en spring uit het gat. Ik leg Het eten op bed en maak dan het gat weer dicht. 'Voor iedereen eten!' Ik grijns en Pak zelf wat te eten. Dan laat ik me languit op mijn bed vallen en grijns. Hadden we weer goed gedaan. Ik kijk grijnzend naar Naomi en Nala. Het ging weer
    Goed met ze en daar was ik echt blij mee. Ik lach om Naomi en pak mijn shirt. 'Trek deze maar aan.' Ik gooi het shirt naar haar.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 22:04 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik pak Ian's shirt en trek hem snel aan, hij was iets te groot maar dat maakte me niks uit. Ik liep naar Ian toe en liet me op zijn buik ploffen. 'Ook een stukje chocola.' zei ik toen lachend. 'En je mag wel vaker zonder shirt rond lopen!' zei ik er lachend achteraan.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 22:07 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar fronsend aan en lach dan. 'Ik ben blij dat jij je beter voelt.' Ik lach en pak het stukje chocola.. Ik eet genietend mijn eten op. Ik glimlach en kijk naar Naomi. 'Dit is voor herhaling vatbaar. Handig die schachten.' Ik grinnik en grijns breed. Dan als ik mijn amen voorzichtig om haar heen. Bang dat ik haar pijn deed. 'Lig je lekker,' vraag
    Ik lachend.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 22:20 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    Ik neem een appel en een zakje chips en ga daarmee op het bed zitten. Ik at eerst de chips op en hield de appel voor daarna.
    Ik ga opnieuw in kleermakerszit zitten, terwijl ik om me heen keek. Op een van de bedden zag ik Mario zitten. Ik stond op, nam nog wat eten en liep op hem af.
    "Hé, ik heb wat te eten voor je." zeg ik vriendelijk. Ik kniel bij hem neer en geef hem het eten waar onder andere mijn appel bij zat. Hij keek me met een wazige blik aan en ik zag de pijn zo in zijn ogen. Hij leek het weg te duwen en ging rechtop zitten.
    "Dank je." zei hij hees.

    Mario Estevez
    Ik nam het eten aan en schrokte het bijna meteen allemaal op.
    "Echt bedankt." mompelde ik en ik sloot bijna tevreden mijn ogen. Nu mijn maag gevuld was, leken de wonden ook wat minder erg.
    "Mag ik je wonden even bekijken?" vroeg ze plots.
    "Euh..." "De EHBO-kist ligt hier nog... Ik kan misschien iets zoeken om de pijn te verzachten." zegt ze voor ik iets kan tegenwerpen. Ze staat op en gaat ergens de EHBO-kist halen. Verwonderd kijk ik haar na. Ik had nog niet eens toegestemd. Ah ja... een beetje minder pijn was nu ook niet erg.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 22:13 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [moet weg, bye]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    [moet weg, bye]


    Doei, doei!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [veel plezier. Tot morgen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik had gereageerd met Ian hè?:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [ik had gereageerd met Ian hè?:)]


    Ja, ben nu bezig! ;)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    'Eerlijk, ik lig heerlijk.' zei ik met een grijns op mijn gezicht. En ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Dankje voor de chocola trouwens.' zei ik toen lachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grijns. 'Mooi.' Ik sluit mijn ogen en glimlach. 'Chocola kan je niet laten liggen toch?' ik grijns. 'Maar we moeten het eten verstoppen. Anders hebben we echt een probleem.' Ik ga staan, maar til Naomi met een arm op. Met de ander gooi ik het eten achter het rooster en sluit die weer. Ik glimlach en ga weer liggen met haar boven op me. Ik leg mijn hoofd op het kussen en glimlach. Dit lag wel goed. Waar was Nala? Ik kijk opzij en zie Nala met de jongen die zwaar gewond is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik moet lachen als Ian me optild met een arm en dan weer gaat liggen met mij nog steeds op hem. Ik leg mijn hoofd weer op zijn schouder en sluit mijn ogen voor een seconde. Ik wou dat dit soort momenten er meer waren. Ik was zelfs de pijn in mijn rug helemaal vergeten en een glimlach verscheen op mijn gezicht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk naar Naomi's gezicht. 'Wauw, je lacht.' Ik grinnik en sluit mijn ogen. Ik laat mijn armen om Haar heen en grijns. 'Zijn je gedachtes leuk,' grijns ik. Ik open even een Oog en kijk haar triomfantelijk aan. Ja, ik had mensen snel door. Ik wist alleen niet waar ze aandacht, maar het waren geen depressieve gedachtes. Ik open nu beidde ogen eventjes, maar
    Sluit ze dan weer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ja, ze zijn leuk.' zei ik met nog steeds met een glimlach op mijn gezicht en mijn ogen gesloten.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 22:41 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp