• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amor8 schreef:
    [Hey peopletjes,
    Mag ik nog meedoen? K weet, heel laat, maar kan het?
    Zo ja: Wat voor een type zou leuk zijn en bij welke dansstijl?
    X Noa Amor8]


    Stop acting normal. It gets bored.

    1DLovertje schreef:
    (...)

    Blauw?!

    {Ja, we hebben geverfd op de ksa!
    We hebben een zwembad geverfd. Zo met tegeltjes en al en op kamp gaan we een put graven en dan het zeil dat we nu geverfd hebben erin leggen, dan hebben we een zwembad xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {Ja, we hebben geverfd op de ksa!
    We hebben een zwembad geverfd. Zo met tegeltjes en al en op kamp gaan we een put graven en dan het zeil dat we nu geverfd hebben erin leggen, dan hebben we een zwembad xD}

    Ow, haha!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora grinnikte en keek Austin aan. "Het geeft niets, ik leer het je wel." Eleadora pakte Austin zijn linkerhand vast en hield deze vast terwijl ze deze een beetje omhoog bracht, terwijl ze zijn rechter op haar heup legden. "Oke, als ik met een van mijn voete naar achterenstap, zet jij met de voet die daar tegen over staat een stap naar voren. Maar je moet wel op je plaats blijven staan" Eleadora glimlachte even, en zette haar rechtervoet naar achteren, terwijl Austin dit deed met zijn linkervoet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Nala
    Ik voelde me een beetje teveel en schoof stilletjes weg. Daar bloeide iets tussen die twee. Ik kon het niet laten om te glimlachen, terwijl ik naar hun keek. Ik vroeg me af hoe het zou voelen.
    De soort vriendschappelijke liefde die ik van Ian nu kreeg, was al helemaal nieuw en ongekend voor mij, dus laat staan echte liefde. Nee... dat was een raadsel voor mij.

    {Iemand waar Nala mee kan spreken?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ehmm... Je kan komen naar Les, Sam en Kim. Ze hebben Kim op haar bed neergelegd. Ze is verwond aan haar armen en bewusteloos. Door de bewakers,]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ehmm... Je kan komen naar Les, Sam en Kim. Ze hebben Kim op haar bed neergelegd. Ze is verwond aan haar armen en bewusteloos. Door de bewakers,]

    {leg die wonden aan haar armen eens precies uit...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Paralyzedx schreef:
    Kimberley McKenze
    We komen in een kamer aan waar allemaal voorwerpen staan. Ik wordt op iets gegooid, en me handen worden vastgemaakt. Al snel voel ik een hevige pijn in mijn arm, en de tranen vallen naar beneden. 'Als ik ga tegenwerken, wordt het alleen maar erger' denk ik. Overal voel ik pijn. Naar een kwartier, wat wel een uur leek stoppen ze. Ze maken me los en duwen me op de grond, dan lopen ze lachend weg. Ik blijf alleen achter, ik kijk naar mijn linker arm, en zie allemaal sneeën. Ik probeer op te staan, maar het gaat moeilijk. Als ik eenmaal sta, loop ik terug naar de slaapzaal. Net voor de deur, zak ik door mijn benen heen. Ik val op de grond en kom met mijn hoofd tegen de deur. Alles wordt zwart voor mijn ogen.

    [Slecht stukje..]


    [Tada, de wonden ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Tada, de wonden ^^]

    Had het net zelf gevonden, maar toch bedankt xD


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik merkte wat commotie op en liep er naartoe.
    "Wat is er?" vroeg ik zacht, maar ik zag al meteen wat er was.
    "Probeer haar wakker te krijgen, maar begin niet te slaan of zo... als ze niet meteen wakker wordt is het niet erg, maar het is beter dat ze nu niet te lang slaapt." zeg ik meteen. Ondanks de wonden die ik had gekregen omdat ik anderen had verzorgd, deed ik nu zonder aarzelen hetzelfde. Ik nam de bloederige handdoeken die er nog lagen van net, liep voorzichtig naar buiten en sloop naar het toilet. Daar spoelde ik de handdoeken en de washandjes uit. De handdoek legde ik in de kast en nam nieuwe en droge handdoeken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Austin Sandén
    Ze zorgde ervoor dat ik goed ging staan en deed toen wat ze zei. Ik kon het absoluut niet laten om naar onze voeten te kijken en had wat schrik dat ik op haar tenen ging staan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Ben er!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hey
    Maar ik ben even eten dus schrijf maar wat en als ik terug ben reageer ik wel! :)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik kijk op als er een meisje bij komt. Zij had der net ook bij die andere twee gelegen. Ze zegt ons wat we moeten doen. Daar hof ik sowieso al niet zo van, maar ja. Ze loopt weg met bebloede handdoeken. En ik zie dat Leslie echt aan het nadenken is. 'Kimberley, wakker worden,' zeg ik dan maar. 'Wakey wakey.' en ik schud zachtjes aan haar schouder. De wonden op haar arm zien er bloederig en smerig uit. Ze zal vast niet de laatste zijn die zo erg toegetakeld wordt. 'Les, waar denk je aan?' vraag ik aan haar. Maar het enige wat ze doet is van me wegkijken. 'Dan niet,' mompel ik. En ik ga verder met het proberen wakker te maken van Kimberley.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik liep zo snel mogelijk terug en liet me naast het bed op mijn knieën vallen.
    "Is ze nog niet wakker?" mompelde ik, maar natuurlijk kon ik dat zelf zien. Normaal is het geen probleem, maar als het te lang zou duren, zou het dat wel kunnen worden. Ik legde een van de natte en koude washandjes op haar voorhoofd, hopend dat dat zou helpen en begon toen haar armen te wassen met een ander.
    "Als je wilt helpen kan je haar andere arm schoonmaken." zei ik in het algemeen en met een hoofdknik naar de washandjes. Het leek wel of ik veranderde als ik iemand kon verzorgen. Anders leek ik zo breekbaar, maar wanneer ik iets voor een ander moest doen, leek ik plots sterk en een rots in de branding.

    Topic 4!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 18:31 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”