• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wauw! Vrolijke boel!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ben er weer ;d]


    That is a perfect copy of reality.

    [Hooi]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hooi]


    That is a perfect copy of reality.

    [Haj XD Ehmm, is het nu tegen de nacht dat de meesten slapen? Want Julio komt strx ook he ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Haj XD Ehmm, is het nu tegen de nacht dat de meesten slapen? Want Julio komt strx ook he ^^]

    {Ja, het is tegen de nacht ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Kan iedereen gaan slapen, dan kunnen we naar volgende dag!:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ja, iedereen dat wakker is, gelieve nu te gaan slapen ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    EDWESTWICK schreef:
    Grey Pritchett
    "O, jezus, niet weer." Ik geef haar een kus.
    "Ik was op onderzoek uit, niet veel interessants, de wc's en de keuken gezien en achterna gezeten door een van de mannen, maar ik was snel genoeg." Ik geef haar nog een kus en zucht diep.


    Amy Michels

    Ik zwijg en kijk hem aan. Ik kruip dicht tegen hem aan en sluit mijn ogen. Ik glimlach kleintjes en ga dan weer recht op zitten. 'Ik ga slapen. Ben een beetje moe.' Ik geef hem vlug een kus op zijn wang en loop dan naar mijn eigen bed. Ik kijk om me heen en zie dat sommige al slapen. Dan kruip ik mijn bed in en sluit mijn ogen. Even woel ik heen en weer, maar val dan uiteindelijk in slaap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dan komt Julio de volgende dag ^^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Jack Collins
    "Kom, het is al laat, we zouden beter gaan slapen en aangezien jij geen veldbed hebt, prop je er maar bij mij bij." glimlach ik. Ik ga op mijn zij liggen, zodat tegen mijn rug nog veel plaats is voor hem.
    Ik sluit mijn ogen en al van jongs af aan had ik die truc, waardoor ik in slaap kon vallen na enkele seconden. Ik sloot mijn ogen en viel in slaap.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amor8 schreef:
    [Dan komt Julio de volgende dag ^^]

    {goed ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ( beiden van mij sliepen al xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    JokerBaby schreef:
    (...)
    {goed ;)}


    Okee ^^ Hij staat in het rollentopic ^^


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora was inmiddels alweer terug in haar slaapzaal en trok haar pyjama aan, waarna ze haar haar borstelden, en nog even naar Austin liep. "Weltrusten" Ze ging op haar tenen staan en drukten een kusje op zijn lippen waarna ze naar haar eigen bed liep, zich in de dunne deken nestelden en in een onrustige slaapviel.


    The expert in anything, was once a beginner.