• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Hmm, ben je echt nog een heel verhaal aan het verzinnen? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kijk Nala aan en grinnik. Ze was schattig. Ze deed me denken aan mijn kleine 'zusje'. Ik kijk even weg. 'Dat verhaal...' Ik bijt even nadenkend op mijn lip en zucht. Dan maar zelf mijn creatieve brein gebruiken.
    'Er was eens een meisje. Haar ouders waren niet zo rijk. Sterker nog, ze stuurde haar weg om geld te verdienen. Ze werd uitgekozen als bediende in het kasteel.' Ik denk even na. Was dat een goed begin?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nee, dat niet, maar ben wel aan het nadenken:) Hahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik knikte zacht, dat klonk goed. Mijn hoofd legde ik weer op zijn schouder en ik wachtte ongeduldig op de rest van mijn verhaal.
    Verhaaltjes voor het slapengaan waren zo van die dingen die ik nooit gekregen had.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    'In het kasteel moest ze hard werken en werd behandeld als niemand. Ze voelde zich eenzaam en ging op onderzoek uit. Ze verkende de tuin, het kasteel, alles. Ze hield van zingen. Op een dag stuitte ze op een kamer met een piano. En piano is iets wat ze heel leuk vond. Dus ging ze erachter zitten en speelde. Iets wat ze allang niet meer had gedaan, door het harde werk. Het bracht haar terug naar haar familie.' Ik zwijg even. 'Opeens hoorde ze een stem die meezong. Geschrokken draaide ze zich om en keek recht in die prachtige ogen van de prins. Ze was zo geschrokken dat ze niks meer deed, maar hij bleef grijnzend doorzingen en begon met haar te dansen. Hij trok haar mee, naar buiten, naar het dichtsbijzijnde dorp. Daar stelde hij haar voor aan muzikanten en er barstte een feestje los. Zij zong samen met de prins. Kreeg er vrienden bij en danste met de prins.' Ik glimlach even en kijk naar Nala.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik keek met grote ogen naar hem op.
    "En nu komt het deel waarin het allemaal mis gaat, maar hun liefde overwint uiteindelijk, toch?" zeg ik expres extra kinderlijk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik lach eventjes en ga met mijn hand door mijn haar. 'Dat had ik eigenlijk nog niet bedacht.' Ik grinnik even. 'Ik ga wel gewoon verder. Je ziet het zelf wel,' grijns ik. Ik geef haar even een kus op haar wang en kijk dan weer voor me uit. 'Na het feest gingen ze terug naar het paleis. Het meisje dacht dat er iets was gebeurd op het feest, maar ze scheen het mis te hebben. In het kasteel zag ze de prins heel af en toe en als ze elkaar zagen keken ze elkaar alleen even kort aan. Bij haar bezorgde die blik kippenvel, maar de prins leek het niks te doen. Ze werkte en werkte. Op een avond was er een verjaardagsfeest, ter ere van de koningin. Het was een groot feest. De ouders van het meisje mochten ook komen. Iedereen was uitgenodigd. In het dorp beneden waren de gewone burgers, op het kasteel waren de bediendes, de families van hen en dan natuurlijk de koninklike familie.' Ik zwijg even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik sloot mijn ogen even, maar deed ze toen snel weer open. Bang om in slaap te vallen anders.
    "En, en, en?" vroeg ik nieuwsgierig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik lach weer en denk na. Tja... Waarom ging ze niet gewoon slapen? Ik heb nooit verhalen verteld, alleen opgevangen. Stiekem was ik best trots dat ik dit al had verzonnen... 'Nou... De prins wist haar naam niet. Hij wist alleen dat ze bediende was in zijn kasteel. Op het feest moest het meisje ook bedienen en dat deed ze. Telkens bracht ze de drankjes en ze ook naar de prins. Vanplaats gewoon verder te gaan met zijn gesprek pakte hij haar pols, gaf het dienblad aan een andere bediende en trok haar mee.' Ik glimlach even. 'Hij vroeg haar om een gunst en zij moest hem daarbij helpen. Zijn ouders zouden boos worden, vertelde hij. Omdat hij weg zou gaan, zou vluchtten van zijn verloofde, want hij was uitgehuwelijkt en omdat hij de kans om het koninkrijk over te nemen uitstelde. Hij wilde weg. De wereld overmaken, muziek maken en genieten en zij moest mee. Hij vertelde haar dat hij haar in tijden niet vergeten was. Maar ze geloofde hem niet. Hij had haar tenslotte negeerd en bovendien kon ze haar ouders niet alleen achterlaten zonder geld.' Ik glimlach en kijk naar Nala's reactie.

    [Waarom laat je mij dit allemaal verzinnen?! :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {omdat ik gemeen ben xD}
    Nala
    Ik had mijn ogen gesloten, terwijl ik met mijn hoofd op zijn schouder lag, maar toen ik hoorde dat hij weer even wachtte, keek ik weer naar hem op.
    Ik beet nieuwsgierig op mijn lip en keek hem vol verwachting aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik bijt op mijn lip. Dit werd nog moeilijk. Als ik nu zou afronden, zou het dan goed zijn? Ik was moe en best uitgeput. Was zij dat dan niet? 'De prins nam het meisje weer mee naar het dorp. Ze beleefde het feest daar en het plezier had haar overgehaald mee te gaan. om twaalf uur nam hij haar weer mee terug naar het kasteel. Het leek alsof ze nooit weg waren geweest, samen. Zij pakte het werk als bediende weer op voor de avond en hij maakte een praatje met iedereen. Ze dachten er makkelijk vanaf te komen. De volgende dag zouden ze vertrekken. Om vijf uur s'ochtends zouden ze weggaan. Alleen stond een onaangename ontmoeting hun de weg. De verloofde van de prins had ze gezien op het feest en horen praten. Ze zei het tegen de koning en koningin. Terwijl het meisje naar de koning en koningin wilde gaan om een drankje aan te bieden, ging de verloofde van de prins naar het podium om de aandacht te vragen. Ze begon met een toespraak, maar die ging al snel over in pure wraak. Het meisje stond als versteend naast de koning en koningin en dus bij de prins. Ze keken elkaar even kort aan en toen werd ze het kasteel uitgesleurd. Geen prins, geen reis, geen geld en teleurgerstelde ouders. Ze dacht dat er niets meer erger zou kunnen.' Ik zwijg en leun achterover. ik gaap en sluit mijn ogen even. 'Kan ik niet morgen verder gaan?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik sloot mijn ogen weer en knikte tegen zijn schouder aan.
    "Hmmhmm" mompelde ik iets wat een instemming moest zijn. Anders zou ik het einde waarschijnlijk toch missen door in slaap te vallen.
    Ik ging even goed liggen en voelde mezelf dan met een glimlach op mijn gezicht wegglijden in de duisternis van de slaap.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik kijk naar Nala, ze lijkt in slaap gevallen te zijn. Ik zak wat meer onderuit, maar laat haar gewoon op me liggen. Ik sluit mijn ogen ook en voel hoe ook ik bijna in slaap zak. Ik open mijn ogen en kijk naar de andere. Sommige waren nog aan het praten, andere zaten gewoon stil. Het was een zware rot dag en ik had behoefte aan slaap, dat is dan ook precies wat ik ging doen. Ik sla mijn armen om Nala heen en sluit ook mijn ogen. Ik gaap nog even, maar val dan ook in slaap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wauw we slapen.... Nu kan ik niks meer doen... Slaap in alle rpg's met mijn personages haha:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Haha! Das altijd rot :3 ik ga mijn personage's ook maar even laten slapen ^^]

    Sam Jason Night
    Leslie en ik praten nog een tijd, alles op zachte toon, want anders worden er nog andere mensen wakker. Maar op een gegeven moment worden we beiden moe. Ik zie het aan haar, en zij ziet het aan mij. We besluiten om te gaan slapen. 'Slaap lekker,' zegt Leslie,' nep-vriendje.' en ik lach zachtjes. 'Slaap lekker Les.' en ik ga in mijn bed liggen en val al snel in slaap. Net zoals Leslie.

    _[Tada :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.