• Nu wil ik toch wel eens weten waarom de haters hem haten. En je hoeft geen fan of Belieber te zijn, maar je kunt hem toch wel respecteren? En hij komt soms wel eens arrogant uit de hoek (al vind ik dat zelf niet), maar iedereen doet dat toch wel eens? En ik respecteer jullie meningen, maar ik wil gewoon weten waarom de haters hem haten. (En dat terwijl ze hem niet eens persoonlijk kennen.)

    Door dit soort dingen.
    Hoe fans alleen de goede dingen kunnen zien en de slechte afdoen met een wapperende hand. En hij zegt nogal wat retarded dingen hoor.


    Your make-up is terrible


    Shoganai i ne~

    Assassin schreef:
    Door dit soort dingen.
    Hoe fans alleen de goede dingen kunnen zien en de slechte afdoen met een wapperende hand. En hij zegt nogal wat retarded dingen hoor.


    comfort in c h a o s

    Assassin schreef:
    Door dit soort dingen.
    Hoe fans alleen de goede dingen kunnen zien en de slechte afdoen met een wapperende hand. En hij zegt nogal wat retarded dingen hoor.
    Ik moet dit beamen. Ik heb meestal niks tegen celebs, ook al kan ik hun muziek soms niet af. De manier hoe de fans reageren, irritert mij eerder mateloos. Ze doen meestal alsof de evenaar door hun reet loopt en dat kan ik niet af.
    + JB was vroeger echt wel arrogant.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 17:42 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga hier niet eens op reageren, als je een beetje nadenkt kun je er zelf ook wel op komen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Door dit soort dingen.
    Hoe fans alleen de goede dingen kunnen zien en de slechte afdoen met een wapperende hand. En hij zegt nogal wat retarded dingen hoor.


    Oké, daar heb je gelijk in. Maar het irriteert mij ook mateloos dat vele, niet iedereen, elke fan/Belieber over één kam scheert.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 17:42 ]

    Assassin schreef:
    Door dit soort dingen.
    Hoe fans alleen de goede dingen kunnen zien en de slechte afdoen met een wapperende hand. En hij zegt nogal wat retarded dingen hoor.


    Dan moet je de fans haten en niet Justin Bieber zelf (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    DarkSavior schreef:
    Ik ga hier niet eens op reageren, als je een beetje nadenkt kun je er zelf ook wel op komen.


    Hoef je ook niet, al mag je wel. Ik respecteer je mening.

    Hij is 18 en denkt de wereld verzet te hebben.
    Hij heeft een enorme ego.
    Hij denkt wèl dat iedereen hem 'cool' vind, of zo komt ie toch over.
    Sinds dat hij beroemd is gaat ALLES rond hem. Hij doet nu al programma's, doet mee in series, terwijl ik me toch meen te herinneren dat hij een zanger is..
    Hij staat mij gewoon niet aan, ook al ken ik hem niet.

    En ja hij heeft gedoneerd aan goede dingen, maar honderde andere bekende mensen hebben hem dit ook al voor gedaan, dus so what? Hij heeft het geld ervoor, het is niet dat hij het voelt..

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 17:44 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik haat hem niet, maar hij komt behoorlijk arrogant over bij mij.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Desmond schreef:
    Ik haat hem niet, maar hij komt behoorlijk arrogant over bij mij.

    Enough said.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    Hij is 18 en denkt de wereld verzet te hebben.
    Hij heeft een enorme ego.
    Hij denkt wèl dat iedereen hem 'cool' vind, of zo komt ie toch over.
    Sinds dat hij beroemd is gaat ALLES rond hem. Hij doet nu al programma's, doet mee in series, terwijl ik me toch meen te herinneren dat hij een zanger is..
    Hij staat mij gewoon niet aan, ook al ken ik hem niet.

    En ja hij heeft gedoneerd aan goede dingen, maar honderde andere bekende mensen hebben hem dit ook al voor gedaan, dus so what? Hij heeft het geld ervoor, het is niet dat hij het voelt..

    Hier ben ik het dus zo erg mee eens. Zoveel grote mensen doneren geld aan goede doelen, soms zelf 100x meer dan Justin Bieber ook zal geven. Alsof hun het wat uitmaakt, hun hebben zoveel geld dat ze het niet eens merken. En ik gok dat hij dat niet eens doet maar zijn PR-team


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kaboeki schreef:
    Hij is 18 en denkt de wereld verzet te hebben.
    Hij heeft een enorme ego.
    Hij denkt wèl dat iedereen hem 'cool' vind, of zo komt ie toch over. : Hij heeft het nooit gezegd dus denk wat je wilt.Sinds dat hij beroemd is gaat ALLES rond hem. Hij doet nu al programma's, doet mee in series, terwijl ik me toch meen te herinneren dat hij een zanger is..: Er zijn zoveel zangers en zangeressen die ook acteren etc. Misschien wel omdat ze het leuk vinden? Hij staat mij gewoon niet aan, ook al ken ik hem niet. Bullshit, maar oke. Het is jouw mening. C;

    En ja hij heeft gedoneerd aan goede dingen, maar honderde andere bekende mensen hebben hem dit ook al voor gedaan, dus so what? Hij heeft het geld ervoor, het is niet dat hij het voelt.. :Hij heeft tenminste veel geld. En als je beroemd bent hoeft dat niet te betekenen dat je veel geld gaat weggeven.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Moet je meteen weer tegen iemands mening ingaan? Als zij het zo ervaart, ervaart zij dat zo en als jij dat niet vind heb jij pech.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Beroemde mensen gooien hun geld weg alsof het gewoon afval is. Dat is altijd en zal zo altijd blijven. Hij helpt er mensen mee, ja ok, maar hij heeft die 3 miljoen of 7 miljoen zo terug verdient door zijn nieuw album of gewoon een concert. Beroemde menen kijken echt niet naar hun geld. Verwende kinderen zijn dat.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 17:51 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.