• Nu wil ik toch wel eens weten waarom de haters hem haten. En je hoeft geen fan of Belieber te zijn, maar je kunt hem toch wel respecteren? En hij komt soms wel eens arrogant uit de hoek (al vind ik dat zelf niet), maar iedereen doet dat toch wel eens? En ik respecteer jullie meningen, maar ik wil gewoon weten waarom de haters hem haten. (En dat terwijl ze hem niet eens persoonlijk kennen.)

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Ik heb ook al interviews gezien, hoe denk je anders dat ik hem niet leuk vind? Door zijn manier van doen EN zijn muziek, niet gewoon door zijn hoofd..

    En in interviews, wie zegt dat hij dan zijn eigen is? Hij kan net zo schijnheilig doen zodat hij super lief en aardig overkomt. Serieus, je zal noooooit weten hoe Justin echt is, en dit geldt voor elke celeb..


    Dat kan, dan is hij gewoon je type niet.

    Ja maar jemig, iedereen kan schijnheilig en lief overkomen maar eigenlijk ontzettend arrogant zijn. Ik kan hier wel heel aardig overkomen, maar ik kan net zo goed de grootste bitch zijn die je ooit zal ontmoeten (;


    Believe in yourself.

    Dharma schreef:
    (...)

    Dat kan, dan is hij gewoon je type niet.

    Ja maar jemig, iedereen kan schijnheilig en lief overkomen maar eigenlijk ontzettend arrogant zijn. Ik kan hier wel heel aardig overkomen, maar ik kan net zo goed de grootste bitch zijn die je ooit zal ontmoeten (;


    Inderdaad.
    En eigenlijk is dat ook niet echt een goede reden, want ik denk niet dat er ook maar één celeb is die voor de volle honderd procent zichzelf is. Dan redt je het gewoon niet in die wereld...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    62442 schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    En eigenlijk is dat ook niet echt een goede reden, want ik denk niet dat er ook maar één celeb is die voor de volle honderd procent zichzelf is. Dan redt je het gewoon niet in die wereld...

    Ja daarom... Maar ik weet ook echt wel dat Justin niet de aardigste is hoor. Vechten met de paparazzi (kan ik ergens wel begrijpen, maar het is wel overdreven) en hij is nou eenmaal een tiener. Elke tiener wild wel eens dronken worden, roken, dingen uitproberen. En geloof me, ondanks dat Justin altijd zegt dat hij zo braaf is (om het zo maar even te zeggen), zal hij dat allemaal echt wel eens hebben gedaan!


    Believe in yourself.

    Dit werkt niet, en geloof me .. ik spreek uit ervaring. Op alles wat je zegt, wordt een excuus verzonnen dus 't heeft geen nut. Het is alleen irritant dat als je een keer de woorden: 'ik' en 'belieber' zegt, je direct wordt vergeleken met een of ander obsessed kind, dat aan niets anders denkt en niets anders praat dan Bieber. (: Maar hey, de slechte verpesten het voor de goede, right?


    To infinity and beyond •

    Kaboeki schreef:
    Hij is 18 en denkt de wereld verzet te hebben.
    Hij heeft een enorme ego.
    Hij denkt wèl dat iedereen hem 'cool' vind, of zo komt ie toch over.
    Sinds dat hij beroemd is gaat ALLES rond hem. Hij doet nu al programma's, doet mee in series, terwijl ik me toch meen te herinneren dat hij een zanger is..
    Hij staat mij gewoon niet aan, ook al ken ik hem niet.

    En ja hij heeft gedoneerd aan goede dingen, maar honderde andere bekende mensen hebben hem dit ook al voor gedaan, dus so what? Hij heeft het geld ervoor, het is niet dat hij het voelt..


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Calabasas schreef:
    Dit werkt niet, en geloof me .. ik spreek uit ervaring. Op alles wat je zegt, wordt een excuus verzonnen dus 't heeft geen nut. Het is alleen irritant dat als je een keer de woorden: 'ik' en 'belieber' zegt, je direct wordt vergeleken met een of ander obsessed kind, dat aan niets anders denkt en niets anders praat dan Bieber. (: Maar hey, de slechte verpesten het voor de goede, right?


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben geen Belieber, maar ik vind gewoon zijn muziek wel leuk. :Y) I'm no haterrrr.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Infidelity schreef:
    Door de fans en omdat hij een keer heeft gezegd dat slachtoffers van verkrachting geen abortus zouden mogen krijgen want: ''rape happens for a reason.''

    Heeft hij dat echt gezegd? Idioot.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    (Be)lieve in (you)rself

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Heeft hij dat echt gezegd? Idioot.


    Idd. Wat een belachelijke uitspraak van die gast zeg. Bah.


    26 - 02 - '16

    Dharma schreef:
    (...)
    Ja daarom... Maar ik weet ook echt wel dat Justin niet de aardigste is hoor. Vechten met de paparazzi (kan ik ergens wel begrijpen, maar het is wel overdreven) en hij is nou eenmaal een tiener. Elke tiener wild wel eens dronken worden, roken, dingen uitproberen. En geloof me, ondanks dat Justin altijd zegt dat hij zo braaf is (om het zo maar even te zeggen), zal hij dat allemaal echt wel eens hebben gedaan!


    En daarom begrijp ik die hysterie niet om hem? De fans die hem zooo geweldig vinden en alleen de goede dingen willen zien.
    "Liefde maakt blind". Nou, dat geloof ik graag, alleen geloof ik niet dat zij echt van hem houden. Ze houden van het idee wat ze van hem hebben. Het Idee "Justin", want je kunt niet houden van een bewegend beeld of een poster.
    Dit is ook de reden dat ik nooit een poging heb gedaan zijn muziek te waarderen. Ik weet echter dat ik het niks vind, omdat ik er mee wordt doodgegooid.
    Dat is echt een nadeel van die hele popcultuur. Het is hersenspoeling. Alles is erop gericht dat het in mensen hun hoofd blijft zitten, zodat ze het gaan kopen en leuk blijven vinden... En zo ook de Bieber-fever...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Heeft hij dat echt gezegd? Idioot.
    Ja, op twitter ooit eens. Amerika noem ik dat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Ja, op twitter ooit eens. Amerika noem ik dat.


    Ja, dat heb ik ook een keer gezien. Ik vind verkrachting een van de weinige goede redenen om een abortus te mogen plegen.

    Hopelijk rapet hij ooit iemand en wordt hij opgezadeld met de baby.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ben ik de enigen die vind dat dit soort topics leiden tot ruzie?

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 19:52 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Moyashi schreef:
    ben ik de enigen die vind dat dit soort topics leide tot reuzie?


    Nee, ik ook, ondanks dat ik meedoe aan de discussie.
    Zolang men maar bij het onderwerp blijft...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes