• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Niet veel, gewoon een beetje gezwommen en jullie?'vraag ik en kijk ze nieuwsgierig aan. Ik had ze bijna de hele dag niet gezien

    Isabella

    'We zijn wezen varen,' glimlach ik. 'En toen gaan duiken en daarna wat gaan eten in een dorpje verderop.' Ik kijk Jayson glimlachend aan en kijk dan naar Austin. Ik kijk weer voor me uit met een glimlach op mijn gezicht. 'Wie gaat ermee zwemmen?' Ik spring op en kijk ze afwachtend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Hij verteld dat die het niet gaat vertellen en ik knik zachtjes. dus over ons wordt dus een geheim voor zijn ouders. Ik laat het er maar bij en kijk hem aan, waarschijnlijk vond hij het ook niet echt leuk er over te praten. 'Dan, wat wil jij eigenlijk nog heel graag van spullen?'

    Jayson
    'Ik ga mee'zeg ik en spring op. Ik rn het water in en duik gelijk onder. Ik ga staan en kijk naar Isabella. 'Kom dan!'roep ik naar haar en wacht tot ze ook in het water is.

    Danny

    Ik kijk Drew aan en haal mijn schouders op.
    "Weet ik het?" Zeg ik en haal opnieuw mijn schouders op. "Een zelfde armband als jij om onze liefde te delen." Zeg ik als we langs een klein juweliertje lopen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik lach. 'Jaja!' Ik trek mijn jurkje uit en gooi die in het zand. Dan ren ik Jayson lachend achterna. Ik stort me boven op hem. 'ik ben er hoor,' grijns ik. Ik ga van hem af en duik ook onder. 'Dus hoe gaat het met jouw,' vraag ik lachend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik glimlach en knik. 'Dat is een leuk idee'zeg ik en geef hem een kus. Ik kijk even in de etalage. Ik zie al wel een leuke maar die is ook hartstikke duur.

    Jayson
    Ik grinnik even en kijk haar aan. 'Het gaat prima en met jou?'vraag ik en zwem een beetje het water door.

    Ian

    Ik lach om Isabella en Jayson en kijk Austin dan aan. 'Was het leuk,' grinnik ik en kijk hem vragend aan. Ik kan zo wel verzinnen wat ze hebben gedaan en grinnik even. Ik kijk weer naar de twee in het water en grijns.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    'Goed hoor,' grinnik ik. Ik grijns en kijk hem aan. Ik laat me op mijn rug drijven en sluit mijn ogen. Een overwachtse golf laat me kopje ondergaan. Hoestend en lachend kom ik weer boven. Ik grinnik en kijk Jayson weer aan. 'Jasmine is er toch ook?' Ik kijk automatisch om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ja hoor'zeg ik tegen Ian en glimlach. 'Er zitten hier echt coole vissen in de zee'zeg ik grijnzend. 'En heeel erg veel'zeg ik lachend. Het waren er echt heel veel, gewoon niet normaal.

    Danny

    "Die zijn mooi!" Ik wijs naar een paar en zie dat Drew daar ook net naar keek. "Oooh dat kost niks," Zeg ik en kijk hem aan. "Morgen halen we ze." Ik pak zijn hand en trek hem mee terug richting het strand. "Ian, Austin!" Ik loop naar ze toe. "En nu niet negeren." Grijns ik naar Ian.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    Ik begin te lachen als ze door een golf kopje onder gaat. 'Ja ze ligt daar'zeg ik en wijs naar Jasmine die op een handdoek ligt. Ik zwem even onderwater en kom dan weer rustig boven.

    Andrew
    Ik kijk even naar Danny 'Jij bent rijk of niet?'vraag ik lachend en laat zijn hand los als we bij Ian en Austin zijn. 'Ik moet zo gaan' mompel ik en kijk even naar Danny.

    Ian

    Ik grinnik. 'Ah zeemeermin Isabella zeker?' Ik kijk hem lachend aan. 'Misschien moet ik dan ook maar is gaan duiken hier,' lach ik. Ik kijk Austin grijnzend aan en schud mijn hoofd. Het was altijd wel mooi om te zien, al die gekleurde vissen, dus dat zou ik nog wel is een keer gaan doen deze vakantie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne