• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    'Doe wat je niet laten kan. Maar pas wel op,' grijns ik. Ik trek mijn knieën op en glimlach. Ik bereid me alvast voor. 'Nou hup de vaart erin dan,' grinnik ik. Ik kijk even om, om te checken of alles goed ligt. Dan sluit ik mijn ogen en geniet van het zonnetje.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Lachend loop ik rond tot hij ineens stil is. Ik til hem moeilijk van me nek en kijk hem aan. 'Waarom was je ineens zo stil?'vraag ik en kijk hem vragend aan.

    Austin
    Met een grote grijns geef ik vol gas en maak af en toe expres een scherpe bocht. Na een tijdje minder ik vaar en ga richting de haven die nu heel dichtbij is. Ik haal de sleutel eruit en kijk naar Isabella. 'Kom je?'vraag ik lachend.

    Danny

    Ik kijk Drew aan. "Oh, ik bedacht me ineens hoe gezellig we het hebben, en hoeveel plezier ik heb." Glimlach ik naar hem.
    Ik kijk opzij bij het horen van een aantal bekende stemmen. Het zijn Ian, Jayson en Jasmine. Ik pak Drew zijn hand en trek hem mee hun kant op. "Hallo." Zeg ik met een grote glimlach op mijn gezicht. Ik kom tot stiltstand en leun tegen Drew aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik lach. 'Wauw, ik geloof dat mijn panini naar boven komt,' grinnik ik. Ik pak zijn hand en loop hem achterna. 'Volgende keer stuur ik,' grijns ik weer. Ik loop even door en kijk hem dan aan. 'Nee hoor, je stuurt prima,' grinnik ik. Ik kijk vrolijk om me heen. Ja, ik was super vrolijk! 'Hoe zijn jouw ouders eigenlijk?' Ik grinnik. 'Mijne zijn overbezorgd. Maar dat is eigenlijk wel logisch,' voeg ik eraantoe.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik glimlach als hij over zijn gedachte verteld. Daarna trekt hij me mee en komen we bij Ian,Jayson en Jasmine. 'Heey' begroet ik ze en blijf Danny's hand lekker vasthouden.

    Austin
    'Ze zijn ook overbezorgd maar geven me ook wel vrijheid, ze zijn wel erg lief alleen soms een beetje irritant.'leg ik uit en kijk haar aan. We lopen rustig via het strand terug en ik ga af en toe met mijn voeten door het water. Ik spetter lachend wat water richting Isabella.

    Isabella

    Geschrokken deins ik achteruit. 'Klinkt als leuke ouders,' grijns ik. Dan ren ik op Austin af en spetter allemaal water op hem. Dit werd het 3de water gevecht in een korte tijd. Ik spring lachend op zijn rug en geef hem een kus op zijn wang. 'Hebben wij niet genoeg water gevechten gehad?' Ik lach even en kijk vrolijk om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Goed, wij gaan er weer vandoor." Zeg ik en trek Drew mee. Zo wat waren die stil. Ik sla mijn armen om zijn middel en loop zo met hem richting het stadje. Ik ga expres de andere kant op dan waar we net waren toen we dat acefietje kregen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. "Wat waren hun spraakzaam zeg." Grinnik ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik grinnik en knik. 'Ja, misschien wel'zeg ik en draai mijn hoofd zodat ik net een kusje op haar wang kan geven. Ik loop rustig door met mijn voet in het water en kijk ondertussen een beetje om me heen.

    Andrew
    Ik grinnik en knik. 'Heel erg, ik kreeg bijna koppijn van al dat geklets'zeg ik lachend en kijk even om me heen. 'Ow dus we gaan naar de stad?'vraag ik lachend.

    Isabella

    'En ik hoop dat je trouwens niet de cadeautjes van mijn zusje, vader en moeder nat hebt gemaakt,' grijns ik. 'Zal ik maar van je rug afgaan? Straks is hij nog overbelast en dat moeten we niet hebben captain,' grinnik ik en woel met mijn Hand door Zijn haren. Eigenlijk was het niet te begrijpen. Ik, een meisje die de school amper kent, had een super lief vriendje, die belangrijk was voor het schoolteam en veel cheerleaders achter zich aanhad... Als ik er zo over dacht was het behoorlijk raar, maar ik voel me vereerd, stiekem trots, maar het belangrijkste:'Gelukkig!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik grinnik. "Ehm, nou blijkbaar." Zeg ik lachen en ga gewoon lopen, ik pak zijn hand en verstrengel onze vingers. Deze stad is leuk, echt leuk! "Oh kijk wat een leuk beeldje die zal mijn moe-" Ik stop met praten. "Mijn moeder, ik heb haar nog helemaal niet gebeld." Ik kijk Drew even aan, dat moet ik straks maar even doen. Het is niet te stellen, maar ik kom uit een nette familie, alles moet netjes zijn, nou zo ben ik totaal niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Ik haal mijn schouders op 'Je mag ook gewoon blijven zitten hoor'zeg ik terwijl ik nog steeds rustig doorloop. Ik zie de camping al een beetje inzicht komen en glimlach.

    Andrew
    Hij verteld dat die zijn moeder niet heef verteld en ik kijk hem streng aan. 'Stoute Danny'zeg ik en geef hem een zachte tik op zijn schouder. Daarna grinnik ik weer en kijk hem aan. 'Wil je dat beeldje gaan kopen of gaan we veder lopen?'vraag ik aan hem en kijk even van het beeldje naar hem.