• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik kijk even om naar de plek waar Jayson naar toe wijst en glimlach dan. Dan richt ik me weer tot Jayson. 'Lach jij me uit?' Ik zwem dreigend naar hem toe. 'Daar krijg je spijt van jongen.' Ik stort me weer op hem en probeer hem onder te duwen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dubbel...]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 11:24 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kijk hem grijnzend aan en knik. 'Ja dat was natuurlijk wel het mooiste'zeg ik lachend en kijk op naar Danny en Drew. 'Heey'begroet ik ze en kijk daarna weer even naar Ian.

    Danny

    "Wat? Gaan? Waarheen?" Ik kijk Drew aan. Ik pak zijn hand vast, hij mag niet weg.
    Ik heb al helemaal geen aandacht meer voor Ian en Austin en richt me op Drew.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    Ik trek haar lachend mee naar onder en ga dan weer naar boven. 'Ik lachte je helemaal niet uit hoor'zeg ik onschuldig en kijk haar aan. Daarna begin ik weer te lachen en zwem wat rondjes.

    Ian

    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Zal ik haar meegeven,' grinnik ik. 'hoi,' zeg ik lachend tegen Danny en Drew. Ik kijk weer naar de twee in het water en dan even naar Jasmine. Nou die was gezellig... Ik laat haar maar lekker liggen en kijk Austin weer aan. 'Isa was zeker Ariel en jij haar prins,' grinnik ik weer. Ik schud lachend mijn hoofd. 'Alleen denk ik dat je concurrentie hebt vriend,' grap ik en maak een gebaar naar Jayson.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 11:30 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'Gewoon voor maar even, ik ben binnen een uurtje terug oke' zeg ik en geef hem een kus. Ik laat zijn hand los en geef hem nog een knuffel. 'Ik hou van je'fluister ik in zijn oor en loop daarna langzaam weg, richting de camping.

    Austin
    Ik schud lachend mijn hoofd en geef hem een duw. 'Ik weet niet wat jij allemaal in gedachte heb'zeg ik grijnzend en ga ook liggen. Ik kijk naar Jayson en schud mijn hoofd. 'Nee joh die heeft Jasmine' zeg ik

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 11:32 ]

    Isabella

    Ik kijk hem quasi- boos aan. 'Jaja, daar houd ik je aan,' mompel ik. Ik kijk hem aan en zie dat hij rondjes om me heen zwemt. 'Kan je dat niet doen? Dan kan ik namelijk geen kant op,' grinnik ik. Ik duik onder hem door en pak zijn enkels. Met een lach op mijn gezicht kom ik boven en houd zijn enkels nog steeds vast. 'En nu kan je niks meer doen. Jammer voor jouw.'Ik steek mijn tong naar hem uit en blijf leuk door zwemmen. Wel boven water dit keer, anders verdrinkt hij nog... Ik grinnik en kijk Jayson even aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk sip naar Drew die weg loopt. Ik kijk naar Ian en Austin. "Waar hebben jullie het over?" Ik kijk naar ze en wacht op antwoord. Het voelt leeg ineens zonder Drew om me heen, alsof ik kwetsbaar ben voor alles ineens. Ik trek mijn knieën op en wacht tot ik antwoord van de jongens krijg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    Ik draai me om zodat ik op me rug lig en wordt rustig meegetrokken. 'Heey dat is fijn, ik ga gewoon vooruit in het water en hoef er niet eens wat voor te doen'zeg ik grijnzend.

    Ian

    Ik lach. 'Wat ik allemaal in gedachte heb? Ik weet niet wat jij allemaal hebt uitgevoerd hoor,' grijns ik en kijk hem met een veelbetekende blik aan. Ik lach en richt me weer op het water. 'Je maakt mij niet wijs dat jullie nog niks hebben gedaan,' zeg ik met een ongelofelijke grote grijns. Ik hield ervan om mensen te plagen en dan vooral hun reactie was lachwekkend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik keek Ian aan en begin te lachen. 'Nou wat we gedaan hebben is, op de boot toen hebben we gedoken en daarna wat gedronken, daarna kwamen we hier'vertel ik rustig en kijk hem aan. Ik wist dat die wat anders bedoelde maar dat gaat hem dus helemaal niks aan. Ik kijk naar Danny 'Over mijn dag met Isabella, en wat hebben jij en Drew gedaan?'

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 11:37 ]

    [Please negeer Dann niet.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik zucht en duik onderwater, zodat hij ook wel onderwater zou gaan. Expres blijf ik een tijdje onderwater en als mijn lucht echt op is, kom ik boven. 'Ja, lekker he?' Ik grinnik en kijk hem hoofdschuddend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne