• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik loop het terras af en ga tegen het muurtje daarvoor leunen. Rustig wacht ik tot ze terug is en kijk ondertussen naar de voorbij gangers.

    Danny

    Ik trek met een klein rukje zijn zwembroek iets omlaag en ik leg mijn hand weer om zijn erectie. Ik sluit mijn ogen even, het is dat ik niet kan zuchten onder water anders deed ik het. Ik geef een kusje op zijn top en trek hem weer langzaam af. Geen idee hoe hij daar boven water reageerd, maar daar kom ik snel genoeg achter. Ik druk er nog een kusje op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik kreun een paar keer maar gelukkig zorgt de hand voor mijn mond ervoor dat het niet heel erg hoorbaar is. Danny maakt me helemaal gek op dit moment.

    Isabella

    Ik loop naar de kassa met de spullen en reken het af. De vrouw pakt het in. Ik kijk naar buiten en zie Austin staan. Automatisch krullen mijn lippen zich omhoog. Ik kijk de vrouw aan en pak het tasje aan. Ik kijk even naar de cadeautjes. Ik weet welke voor Austin is. Ik zeg haar gedag en loop het winkeltje uit. Recht op Austin af. 'Hoi,' glimlach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Heey' zeg ik glimlachend en geef haar een kus. 'Je bent klaar toch?'vraag ik en pak haar hand. Ik kijk haar even vragend aan en begin al langzaam te lopen.

    Danny

    Ik geef hem nog een paar kusjes en besluit dan even met mijn tong er overheen te gaan. Door dit geraakt mijn lucht heel snel op, ik kom boven en blijf hem aftrekken. Ik kijk naar Drew dieh et nogal moeilijk heeft volgens mij. Ik ga recht staan en trek zijn hand weg, meteen druk ik mijn lippen op de zijne.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    'Jep ik ben klaar.' Ik kijk hem grijnzend aan. Wanneer zou ik hem het cadeautje geven? Ik kijk hem even van opzij aan en glimlach weer. Hand in hand lopen we terug richting de boot. Ik zou het hem in de boot wel geven. Ik grijns en hoopte dat hij het leuk vond. Een vrolijk gevoel stroomde door me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik kreun wat harder als ik zijn tong erover heen voel gaan. Dann komt boven en trek mijn hand weg gelijk druk hij zijn lippen weer op de mijne maar ik trek kort weg. 'Danny, je maakt me helemaal gek' weet ik uit te brengen en druk gauw weer mijn lippen op de zijne door het kreunen.

    jasmine

    'dus ik moet jou weer warm houden, wat voor een jongen ben jij nou, normaal hoort een jongen het meishe warm te houden hoor' zeg ik lachend.

    Austin
    We kommen bij de boot en ik laat haar hand los. Ik til haar vanachter op zodat ze zo de boot op is en glimlach naar haar. Zelf klim ik de boot in en ga bij het stuur zitten.

    Jayson
    Ik grijns en sla mijn arm om haar heen. 'Ik hou jou ook warm'zeg ik en geef een kus op haar wang. We zijn inmiddels op het strand en ik zie Ian zitten. 'Ian!'roep ik al en loop op hem af.

    Isabella

    Ik glimlach en loop hem achterna. Ik ga naast hem zitten en geef hem dan het cadeautje. Ik glimlach en geef hem een kus. 'Die heb je wel verdiend,' grijns ik. Ik kijk hem in zijn mooie ogen aan. Hopelijk vond hij het mooi... Ik bijt op mijn lip. Voor mijn zusje had ik zo'n I Love Madrid sweater gekocht. Van die sweaters hield ze. Mijn moeder had ik een ketting gekocht wat haar smaak was, op dat gebied kende ik mijn moeder goed, voor mijn vader gewoon een sleutelhanger... Ik haal mezelf uit mijn gedachtes en kijk Austin weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    'Hallo. Ook leuk om jullie weer te zien.' Ik grijns en ga staan. Ik negeer de pijn in mijn enkel en glimlach vrolijk. 'Zo, daar zijn jullie eindelijk. Ik was al bang dat jullie mij helemaal waren vergeten,' grijns ik. Ik kijk Jasmine lachend aan en dan naar Jayson.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wat is het voor een cadeautje?:$]

    [Geen idee. Verzin maar iets. Wist ik dus ook niet.]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 23:13 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne