• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    topic 8

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:32 ]

    Jayden Mason Howard

    Ik grijns breed en geef er een likje ik geef haar nog een paar kusjes. Dan zoen ik haar weer op haar volmaakte lippen en leg mijn handen op haar heupen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    'Omdat je heel heel heel lief bent,' zeg ik en ik pak de sandwich en neem een hap, 'en omdat je hele lekkere sandwiches maakt,' zeg ik met een volle mond.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita

    kreunend sluit ik me ogen. Mijn handen vlecht ik in zijn haar en lief zoen ik hem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer Melody Night

    "Je zult heel heel heel gek bedoelen" zeg ik grijnzend en ruim de rest van de spullen allemaal weer op, "En dankjewel denk ik" voeg ik er nog aantoe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Lief en gek, dat is een leuke combinatie,' zeg ik terwijl ik geniet van mijn overheerlijke sandwich, 'jummie, lekker Summer, ik had echt honger.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayden Masonn Howard

    Ik ga op in de zoen en trek gretig haar shirtje uit. Met mijn vinger ga ik langs de binnenkant van haar borst en leg dan mijn handen op haar heupen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer Melody Night

    "Dankjewel en ben blij dat je er anders overdenkt dan mij anders was het misschien toch een probleem" zeg ik glimlachend en kijk hem aan. "Fijn dat je het lekker vind "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'En toen...' zeg ik als ik mijn sandwich op heb, 'any ideas?' vraag ik terwijl ik op het aanrecht ga zitten en met Summer's haar begin te spelen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita

    zacht kreun ik tegen zijn lippen aan. Zonder enig geduld trek ik zijn shirt uit en streel de blokjes van zijn sixpack. Passievol zoen ik hem terug


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Madon Howard

    Ik maakte haar broek los en gooide hrm de kamer in. Ik liet een snelle blik over haar lichaam glijden. Prachtig, ze had mooie rondingen die niet te klein of te groot waren. Ik liet los em begon haar kusjes richting haar nek te geven. Ik wist dat dithaar zwakke plek was en ik kuste door in haar nek.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    Blozend kijk ik hem aan. zodra hij in me nek kust kreun ik genietend zijn naam. snel en behendig maak ik zijn broek los en haal die naar beneden met mijn voeten


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik grijns en zoen haar weer op haar mond. Mijn hand laat ik zacht onder haar rug glijden en klik haar bh los zonder de zoen te stoppen. Ik gooi haar bh ook de kamer in en zoen via haar nek naar haar borsten. Ik neem er een in mijn mond en voel hem hard worden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    genietend kreun ik zijn naam. mijn hand laat ik zijn boxer in gaan en zacht begin ik zijn ballen te masseren. als nu iemand binnenkomt schaam ik me echt erg


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik kreun en masseer haar andere borst. Ik laat ze los en kus naar beneden. Bij haar de rand van haar slip stop ik en ik trek hem uit. Ik duw haar schaamlippen een beetje opzij en lik ovver haar clitoris.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew
    'Dat heb ik ook gewoon vertrld maar vooral is het gewoon vakantie houden. We gaaan gewoon wat ideeën verzinnen zodat dr camping leuker wordt. We hebben er al een paar maar dat moet nog veder uitgewerkt worden'. Zeg ik en kijk om me heen.