• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    topic 8

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:32 ]

    Jayy
    Ik sta op en steek mijn hand uit. 'Nou kom op dan'glimlach ik en kijk even om me heen. Wat zouden we is kunnen doe hier?

    Brady Wright
    'Ga jij me dan nog rondleiden?' vraag ik, ik spring van het aanrecht af en ga tegen Summer aanhangen, 'of ik ga slapen, ik ben moe,' lach ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [moet zo gaan]

    Summer Melody Night

    "Oh ja die rondleiding was ik even vergeten, maar ik zal je nog wel rondleiden" zeg ik lachend en geef hem een kus op zijn wang. "Tenzij je toch echt liever gaat slapen"

    Aileen Megan Lockwood

    Ik richt mijn aandacht weer op hem waarna ik zijn hand vastpak en dan ook opsta. "Zullen we die kant opgaan?" vraag ik en wijs een bepaalde richting op.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Is goed'stem ik in en loop rustig die kant op. Ik kijk een beetje om me heen, er zijn hier vooral gewoon winkels.

    Brady Wright
    'Nee, als jíj me rond gaat leiden, dan blijf ik absoluut wakker,' grinnik ik en ik druk een kusje op haar neus en trek haar in een knuffel, 'voor jou blijf ik altijd wakker.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ ik moet even mijn boeken halen, maar ben straks weer terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Kee, tot zo]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    jasmine

    'Oke, dan zal ik wel weer niet hebben opgelet denk ik, waar is je zus eigenlijk, daar was ik eigenlijk naar op zoek' ik kijkk h vragend aan

    Summer Melody Night

    Ik sla mijn armen om zijn middel en kruip dichter tegen hem aan. "Waarom eigenlijk een rondleiding als je alles hier al heb gezien?" vraag ik zacht. Een glimlach verschijnt op mijn lippen door zijn woorden. "Je bent echt te lief"

    Aileen Megan Lockwood

    "Oke" zeg ik glimlachend. Rustig loop ik mee die kant op en kijk rond naar de verschillende winkels waar we voorbij lopen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Jij ook, veel te lief en ja daar heb je gelijk in we hebben alles al gezien, maar ik wil gewoon iets met jou doen. Dus we kunnen ook gaan zwemmen ofzo, zeg het maar,' zeg ik en ik leg mijn hoofd op haar schouder.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Ik denk na en kijk hem glimlachend aan. "Het maak me niet uit zolang jij er maar bij bent. Dus als je nog steeds een rondleiding wilt, wil ik je die heel graag geven, maar zwemmen klinkt ook als een goed plan "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Oké en nu ga ik je daarheen dragen, want jij hebt brood voor me gesmeerd,' grinnik ik, ik ga met mijn rug naar haar toe staan en zak wat door mijn knieën, 'kom op, spring op mijn rug.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Ik grinnik en schud mijn hoofd tot ik door heb dat hij dat niet ziet. 'Dat is echt niet nodig, want je brood wou ik zelf smeren en trouwens als we toch gaan zwemmen lijkt het me handig als ik even snel langs mijn kamer loop'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [moet eten tot zo!]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.