• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    topic 8

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:32 ]

    [ eet smakelijk en tot zo ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Alsjeblieft Summertje, please please please. Ik vind het cool om je te dragen, please,' zeur ik als een klein kindje dat snoepjes wil.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Ik open mijn mond om er tegenin te gaan, maar sluit hem als snel weer als ik me wat bedenk. "Mhm je gaat het echt niet opgegeven tot je je zin hebt hé?" vraag ik bedenkelijk.

    [ ik ga even eten ben zo terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Nope, never,' grijns ik, 'dus spring maar gewoon op mijn rug, dan ben je ervan af,' grinnik ik en ik druk snel een kusje op haar lippen.

    [Smakkelijk, ik ben waarschijnlijk zo weg, sporten, maar dat zie je dan wel (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Wedden van wel" zeg ik met zo'n zelfde grijns waarna ik hem nog een kus geef en naar de deur loop. "Het enige wat ik doe is naar mijn kamer toegaan dus te sneller kunnen we zo gaan zwemmen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Jij bent gemeen,' zeg ik stampvoetend ik sla mijn armen over elkaar, 'hmpf, ik blijf gewoon hier staan totdat ik je mag dragen,' ik steek mijn tong met een grijns uit.

    [Ik moet gaan, sporten, ben rond 10 uur weer terug byexx]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ is goed tot straks doegxx]

    Summer Melody Night

    "Mhm en net was ik nog een combinatie van gek en lief dus dat betekent dat jij niet te volgen bent" zeg ik grijnzend en draai me heel even om zodat ik hem kan aankijken. "Als je dat heel zeker weet"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik kijk een beetje om me heen en dan naar haar. 'Weet jij al iets?'vraag ik lachend en werp daarna weer een blik om me heen. Heb ik weer juist vandaan, geen ideeën.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. "Nee mijn inspiratie laat me op dit soort momenten altijd in de steek en de jouwe jou volgens mij ook" zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik knik en kijk nog een keer om me heen. 'Fijn weer'mompel ik en kijk haar aan. Opeens schiet er een idee bij me te binnen. 'Kom mee'zeg ik en trek haar mee. Ik kijk haar grijnzend aan als ik voor een kermis sta wat een paar minuten lopen was. Het was een kleine dat wel, maar goed genoeg toch? Ik had hem gezien toen ik hierheen kwam.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik loop met hem mee en we komen uiteindelijk aan bij een kermis. 'Dit is echt geweldig en je blijft me echt keer op keer weer verbazen' zeg ik lachend als hij me grijnzend aankijkt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Finely back! Iemand Eleano?)

    Jayden Mason Howard.

    Ik hoor haar mijn naam kreunen en dat wind me nog meer op. Met mijn vrije hand masseer ik haar borsten weer en probeer haar zo tot haar hoogtepunt te krijgen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    Genietend kreun ik zijn naam. al mijn spieren spannen zich aan en een genietend gevoel trekt door mijn lichaam heen als ik klaar kom


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    Ik grinnik en haal mijn schouders op. 'Waar wil je als eerst in?'vraag ik enthousiast en kijk even naar de attracties om me heen.

    Jayden Mason Howard

    Ik grijns als ze klaarkomt en haal mijn vingers uit haar. Ik laat haar even rusten en zoen haardan weer ophaar mond. Met mijn hand masseer ik nog steeds haar vorst.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †