• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    topic 8

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:32 ]

    Bonita
    Kreunend leg ik mijn hoofd in mijn nek. damn it hij maakt me gek


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    'Met jou toch altijd' zeg ik met een grijns. 'Volgens mij ben je een heel gezellig persoon' zeg ik met een glimlach die al en tijdje rond mijn lippen speelt. Ik neem nog een paar likken van mijn ijsje en kijk haar aan.

    Summer Melody Night

    "En toen wisten we volgens mij beide niets" zeg ik bedenkelijk en stond op het punt om mijn hoofd te schudden als ik wel een idee kreeg. "Niet ecgt een idee, maar wel een belofte die voor de rondleiding is gemaakt en die nog nagekomen moet worden"

    Aileen Megan Lockwood

    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht door zijn woorden. "Dankje, maar alleen gezellig tegen de mensen die ook heel gezellig zijn" zeg ik glimlachend. Ik lik van mijn ijsje dat ondertussen al half gesmolten is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    ik begin te lachen als ik weer naar haar kijk. ' er zit een beetje ijs op jr wang' zeg ik grinnikens. Ik buig me naarhaar toe en haal met mijn duimtop het ijs van haar wang.

    Jayden Mason Howard

    Ik grijns en breng twee vingers naar binnen. Ik blijf doorlikken om haar zo te laten klaarkomen. Ze is ze is geweldig. Ik stop met likken.


    (Ik ga bye!)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    zacht en genietend kreun ik zijn naam. een gevoel van genot stroomt door mijn lichaam heen. Hij is geweldig

    -doeeeg-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aileen Megan Lockwood

    Net als ik wil vragen wat er is beantwoord hij mij vraag al en schiet ik ook in de lach. "Dat is..eigenlijk zijn er meedere dingen" zeg ik als ik niet op het juist woord kan komen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Hoe bedoel je meerdere dingen?'vraag ik en kijk haar aan. Ik ga weer normaal zitten aangezien ik nog steeds naar voor gebogen zat en kijk haar aan.

    Aileen Megan Lockwood

    "Ik bedoel dat je daar meerdere dingen achter had kunnen zetten, maar niet weet wat het juiste was" zeg ik bedenkelijk en kijk hem lachend aan. "Let er trouwens niet op want dat zal nog wel vaker voorkomen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Ach ja'mompel ik en eet gauw het hoorntje van mijn ijs op. Ik leun wat achterover en wacht rustig tot ze haar ijsje op heeft.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik kijk hem vragend aan. "Lach je me nu uit?" vraag ik dan lachend en eet de rest van mijn ijsje op terwijl ik geduldig op antwoord wacht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Nee hoor'zeg ik onschuldig en kijk haar aan. 'Dat zou ik niet durven'zeg ik en grinnik even. Ik haal mijn hand door mijn haar en kijk even naar wat mensen die langskomen.

    Aileen Megan Lockwood

    "Oke dan is het goed' zeg ik lachend zonder mijn blik af te wenden. "Sinds wanneer niet?" vraag ik daar nog lachend aantoe. Ik kijk rond ""Had je trouwens nog ideeën?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Sinds , geen idee'zeg ik en grinnik. 'uhhm nou niet echt, misschien gewoon rond lopen, we komen vanzelf wel wat tegen'zeg ik en kijk haar vragend aan.

    Aileen Megan Lockwood

    "Kijk dat dacht ik dus ook" zeg ik met een glimlach die rond mijn lippen speelt. "Het klinkt als een plan en een goed plan ook" beantwoord ik zijn vragende blik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer