• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 10:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (ik zit op de laptp van mijn zus )
    Ardens
    Feline vroeg of nimphen niet in groep leefden en Angel vroeg dan wat ik kon."Wel ik ben een vuurnimh,ik kan bijna alles met vuur en ik kan je leven tonen met de levensvlam."beantwoorde ik Angels vraag"En de vuurnimphen hebben me verstoten omdat ik jullie niet wou vermoorden."zei ik stil.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam
    Ik zie hoe Matheo Melody op het bed legt, en voel een kleine steek van jaloezie. Melody is een knap meisje met een lief karakter, en ik moet zeggen dat ze me niet onaardig lijkt. Ik ging op een van de bedden zitten. Ik oefende een beetje met teleporteren in en uit de tent, wat me aardig lukte. Ineens kreeg ik een plannetje. Ik moest er nog wel even voor oefenen, maar ontzichtbaar teleporteren had ik ook nog nooit gedaan.

    Melody
    Ik voelde hoe Matheo een kus op mijn wang drukte en ik glimlachte. Ik opende mijn ogen en keek de tent in. Liam was met zijn teleporteren aan het oefenen, Feline liet aan Ardens zien wat ze kon en Angel stond erbij. Angel werd ineens vrij bleek en ik vroeg me af wat er aan de hand was.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 13:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Angel
    Ardens beantwoordde mijn vraag met: 'Wel ik ben een vuurnimh,ik kan bijna alles met vuur en ik kan je leven tonen met de levensvlam. En de vuurnimphen hebben me verstoten omdat ik jullie niet wou vermoorden'. Toen werd hij stil en ik ook. 'Maar je zegt dus ook dat er nog andere nimpfen zijn die ons wel willen vermoorden?' vroeg ik terwijl ik bleek werd.

    {ik moet gaan kom vanavond denk ik weer, of straks, Byee}


    Do what people say you can't.

    Matheo
    Melody glimlachte en opende haar ogen weer.ze keek de tent rond en keek toen weer naar mij."gaat het met je?"vroeg ik bezorgd aan haar,omda ze de vorige keer er niet op antwoorde.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ardens
    Ik knkte op Angels vraag"Iedereen in het woud wil jullie dood,behalve ik,daarom vallen de bomen jullie aan en zijn heksenn een plan aan het bedenken,ik weet een beetje over hun plan dus,ik kan jullie helpen."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Samuel "Sam" Nick Jones

    Ik veranderde voor de zoveelste keer in een raaf en belande op de andere kant van het ravijn. Toen besloot ik het maar op te geven en naar eten te zoeken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {oke kan toch nog even}
    Angel
    'Dus daarom wilden die bomen Lyra en Matheo vermoorden, Deamonia, die heks, hoorde er dus denk ik ook bij? Maar wat weet je dan nog meer van hun plan?' vroeg ik.


    Do what people say you can't.

    Melody
    'Gaat het met je?' vroeg Matheo bezorgd. 'Ik heb me wel eens beter gevoeld.' Ik liet een plantje op de grond groeien, putte het water er uit en stuurde het mijn mond in. Ik dronk er gulzig van, en ik voelde me meteen wat beter. Ik probeerde voorzichtig te gaan zitten, wat ongeveer wel lukte. Ik dronk nog wat water en gaf ook wat aan Matheo.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ardens
    "Wel de heksen hebben de macht over heel dit woud en er is een dag waarop het woud met alle magishe wezens erin op zijn sterkst is,dan zouden ze jullie aanvallen,maar wat ik weet is dat de dag voor het woud het sterkst is juist de dag is waarop ze geen kracht hebben.Als de heksen er niet meer zijn daarmee bedoel ik dus vermoord zijn dan hebben jullie de macht van het woud.Deamonia was een van mijn crieerders,maar was een koppige heks,dus door haar koppigheid is ze doodgegaan omdat haar plan tegen jullie was mislukt."Legde ik uit


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matheo
    'Ik heb me wel eens beter gevoeld.' zei ze en liet een plantje groeien en dronk het water ervan.Ze probeerde rehtop te zitten en ik hielp haar ermee.Daarna dronk ze nog wat en haf ze een beetje aan mij.Ik dronk er ook wat van en ging naast haar zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Ardens gaf antwoord op mijn vraag. ´Oh My Fucking God! Dus j-jij bent gemaakt door Deamon-nia gemaakt?!' stamelde ik. Eigenlijk snapte ik niet eens waar we het over hadden. Het was zoveel in 1 keer! Ik stond nog dus ik ging snel zitten want anders viel ik flauw. 'Maar waarom wilde jij ons dan niet vermoorden?' vroeg ik toen ik zat.


    Do what people say you can't.

    louize
    ''heeeeeeeeeey! bitch! wat heb jij met melody gedaaaaaaan!'' riep ik nogsteeds. de anderen waren in de tent verdwenen. ''best! negeer me maar! de volgende keer dat ik je zie krijg je er van langs!'' gilde ik. onderhand begon ik een schorre stem te krijgen. boos liep ik weg en toen ik weer aan mijn kant van het ravijn was liet ik de brug verschrompelen. ik liep naar de tent en zag dat hij heel erg vol was. ''hoe is het met melody'' vroeg ik aan de eerstebeste persoon die ik tegen kwam.


    welkome to my garden of fantasy

    Ardens
    Ik krabte aan mijn hoofd"Euhm ja ik ben gemaakt door Deamonia en Medusa en doordat Deamonia vermoord werd door jullie kreeg ik mijn eigen wil."zei ik en keek naar Angel die ook ging gaan zitten voor ze van haar stokje viel.Ik keek op en zag dat Louize in de tent was gekomen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 14:09 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    louize
    ik liep naar ardens toe ''hoe is het met melody?'' vroeg ik


    welkome to my garden of fantasy

    Matheo
    Ik hoorde hoe Angel Oh My Fucking God! Dus j-jij bent gemaakt door Deamonia gemaakt?!'riep.Direct keek ik naar Ardens en luisterde naar wat hij zei.Ik vertrouwde hem niet,vooral omdat ik jaloers was.Een ander meisje kwam de tent binnen en vroeg hoe het met Melody ging"Het gaat beter dan daarnet."zei ik tegen het meisje en keek toen naar Melody die naast me zat.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH