• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 10:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matheo
    "Melody!Leef je nog?!"riep ik en tranen stroomden over mijn wangen,Feline bleef gillen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline


    omdat er geen antwoord kwam(geen antwoord geven dus) ging ik hysterisch heen en weer rennen, en uiteindelijk kwam ik bij de rand van het ravijn.
    en ik sprong


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [Het ravijn is zo diep dat ze het niet hoort ;p]
    Melody
    Verveeld schop ik tegen wat steentjes aan. Ik zie en tak hangen, en besluit het erop te wagen. Ik stuur het water uit de tak zo naar mijn mond. Hetgeen wat overblijft stuur ik in de mond van Ardens. 'Dus... Wat kunnen vuurnimphen allemaal?' vraag ik om die fucking stilte te doorbreken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    "Feline nee!"gil ik ,maar ze sprong ook het ravijn in.Meer tranen begonnen over mijn wangen te stromen."Feline!"gil ik weer


    Ardens
    Melody stuurde water in mijn mond,gelukkig want ik kreeg dorst'Dus... Wat kunnen vuurnimphen allemaal?'vroeg ze om de stilte te verbreken."Well vuurnimphen kunnen meestal alles met vuur en somigen kunnen bijna alles met vuur,maar die kunnen dan wel de levensvlam hebben net zoals ik.zei ik en Liet een klein levensvlammetje gloeien in de palm van mijn hand,als je erin kijkt kun je delen van je leven zien die je niet meer herinert of van toen je heel klein was,ook de delen die je je nog kunt herineren kun je zien."legde ik uit en hoorde daarna een vage Feline! roepen.Ik keek op en zag Feline in de verte naar beneden vallen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    ik herinner me niets, behalve dat Melody me aankeek.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ardens
    Ik stond op en rende achter Feline aan.ze naderde dichter bij de grond.


    (haha droog stukje)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kaylee McCarty

    Ik werd geholpen en op mijn eigen kant gezet. Nogsteeds in schok bewoog ik me niet. Ineens stond ik op en maakte een boom. Daar sneed ik een stuk hout van uit, boeien dat ik die boom wat deed. Ik maakte er soepel een vechtstok van. Toen ik kleiner was, zag ik mijn vrienden van 4 jaar ouder wel is een vechtsport doen. Alle bewegingen had ik gevolgt, en probeerde ik nu ook te doen. Zelf maakte ik kleren en deed ik die aan. Uit mezelf sprong ik in het ravijn, en liet ik een plant groeien, waarop ik belande. 'Ik kom water halen, aan mijn kant heb ik dat niet' zei ik toen ik op de andere kant van het ravijn stapte. Nu had ik mijn stok bij en andere kleren aan. Mijn gezicht was gevoelloos en uitdrukkingloos.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (laat haar in een kat veranderen)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ardens
    Ik ving Feline als kat op en bracht ze naar Melody.'Ik kom water halen, aan mijn kant heb ik dat niet' Ik schrok toen ik dat hoorde en draaide me om.Dat kleine kind liep hier eomaar rond terwijl Melody bijna haar leven voor dat kind ophaf."Niet zo snel jij!Bied je exuses aan,aan Melody en bedank haar liever omdat ze je leven gered heeft!Trouwens je hebt haar ook omverheblazen met een van je boompjes!"zei ik en nam ze aan haar arm vast en sleurde ze mee naar Melody en Feline.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 17:04 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kaylee McCarty

    'Niet. Aanraken' siste ik woedend. Ter verdediging sloeg ik met mijn stok op zijn teen en duwde ik daarna hem met mijn vechtstok omver. Toen liet ik planten om hem heen groeien, zo sterk dat ie er niet uitkwam. Zelfs niet als iemand de planten weg wouw laten sturen, gewoon onmogelijk. Maar gelukkig wist ik wat juist was en bood ik mijn exuces aan aan die Melody. Ik boog en bedankte haar netjes. Daarna stuurde ik de planten in de grond en bood ook mijn exuces aan aan de jongen. Ik zuchtte en liep weer naar het ravijn, liet een brug van planten groeien, liet de brug staan en ging eenzaam op de grond zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {k was een beetje lang weg maar ik ben er nu weer}
    Angel
    Ik was al die tijd stil geweest omdat ik niet wist wat ik moest doen, maar maakte nu een soort van brug met water en liep zo naar het meisje toe. 'Euhm... wie ben jij?' vroeg ik aarzelend. Ik had namelijk al gezien wat ze net bij Ardens deed.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 17:28 ]


    Do what people say you can't.

    buiten aanzicht van Feline

    ze lag met haar ogen dicht. als kat, maar tegelijkertijd als mens. ze was wit. ze haalde langzaam adem, met veel haperingen.
    mischien haalt dit meisje het niet


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    CatEyes schreef:
    buiten aanzicht van Feline

    ze lag met haar ogen dicht. als kat, maar tegelijkertijd als mens. ze was wit. ze haalde langzaam adem, met veel haperingen.
    mischien haalt dit meisje het niet


    neeeee Feline mag niet dood _O__O_


    Do what people say you can't.

    Ardens
    'Niet. Aanraken' siste ze woedend en sloeg me omver met een stok.Ik viel op mijn rug en voelde planten stak om me heen groeien.Ik probeerde eruit te graken,maar veel zin had het niet.Ik zag het meisje naar Melody gaan en bood haar exuses aan.Daarna liep ze naar mij en liet de planten weg gaan en bood haar exuses dan aan mij aan.Ze liet dan een brug van planten groeien en ging ergens eenzaam gaan zitten.Ik zuchtte en ging naar haar toe en hurkte me voor haar."Kaylee ,laten we het even verheten en laten we opnieuw beginnen ik mocht je niet klein genoemd hebben,want je kunt best wel op jezelf leven,maar het is toch leuker als je wat vrienden maakt en iets kunt eten?"vroeg ik haar."Laten we terug naar boven haan en dit ravijn weer dichten ,want het is dodelijk voor ons allemaal."stelde ik voor."Wat denk je ervan?"Ik was zelfs Feline en Melody verheten.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 17:26 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    lisalove1D schreef:
    (...)

    neeeee Feline mag niet dood _O__O_


    (You'll see *GM smiley die wenkbrauwen optrek*


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.