• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 10:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ardens
    Ik keek naar Angel die water om de boomstronk deed en het liet bevriezen als een soort koepel en liep er dan snel over.'Sorry dat ik dat niet bij jou he gedaan maar ik kwam er net pas op' zei ze blozend."Het is niets Ik ben niet echt een ijs liefhebber."zei ik en keek toen naar Kaylee die daar hangde.Ik liep er naartoe en bukte me."Pak mijn hand ik trek je wel omhoog."zei ik tegen het meisje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'We moeten ze helpen' zei ik. Dat kind had me dan wel met een boom geramd, maar het was nog steeds een kind. En daarbij, was het waarschijnlijk toch een ongeluk. Ik ging staan, wat goed lukte. Als ik wankelde ondersteunde ik mezelf met lucht. 'Ga je mee?' vroeg ik aan Matheo.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Feline

    toen Melody wankelde snelde ik naar haar toe om te helpen, maar ze stond al weer recht op.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Matheo
    'We moeten ze helpen'zei Melody en stond op.Ze ondersteunde haar met lucht'Ga je mee?vroeg ze me dan en ik stond recht."Ik ga mee."zei ik ter bevesteging.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Ik ga mee.' zei Matheo. Ik gaf hem even een kus op zijn voorhoofd en liep de tent uit. Een meisje hing aan een tak, wat waarschijnlijk die Kaylee was. Ze zag er jong en hulpeloos uit. Ik gebruikte mijn wind-krachten om mezelf langzaam in het ravijn te laten zakken. Ik stuurde onder het meisje een plateau van aarde uit de rand van het ravijn. 'Als je me vertrouwd, laat je je nu vallen.' zei ik tegen Kaylee. En zo te zien vertrouwde ik in mezelf, want ik had geen energie meer om mezelf in de lucht te houden. Ik viel het ravijn in.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    Melody haf me een kus op mijn voorhoofd en liep de tent uit waarna ik haar volgde.Daar ging dat meisje aan een tak en Melody liet haarzelf het ravijn in zakkenen liet een plateua van aardo onder de voetjes van het meisje tevoorschijn komen."Melody wees voorzichtig!"riep ik nog mar da viel in het ravijn.
    "Melody!"riep ik geschokt en tranen begonnen op te zwellen.

    Ardens
    Het meisje die daanet nog in de tent was had zich in het ravijn laten zakken en hielp Kaylee ook,maar haar geest voelde te zwak aan om dit aan te kunnen en ze viel in het ravijn."Ik ga achter haar!"riep ik en sprong het ravijn in.Ik liet vuur uit mijn handen komen zodat ik rapper dan Melody naar beneden viel en lande toen ik de grond berijkte en nu moest ik wachten en me focusen op Meloy om haar op te vangen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Ik gilde, maar het was heel zwak. Het luchtsturen had me enorm uitgeput, en ik had geen energie meer om een andere vorm te gebruiken om me op te vangen. Ik zag hoe Ardens langs me sjeesde met vuurhanden. Het ravijn was enorm diep, en ik viel nog steeds.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ardens
    Ik keek omhoog.dit ravijn was heel diep Melody gilde,maar het was heel zwak .Na een tijdje zag ik Melody dichter bij me komen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Ik zag hoe ik de grond naderde en kneep mijn ogen dicht. Dit zou mijn einde worden. Ik zou dood gaan, omdat ik een ander wilde helpen. Omdat de overheid me in een bos voor freaks had gedumpt omdat ze bang voor ons waren. Omdat ik een freak was. 'Kutregering!' riep ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ardens
    Ik liep naar Melody toe 'kutregering!'riep ze nog voor ik haar opving."Heb je!"zei ik tegen haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    Melody viel naar beneden. ik gilde. heel hard.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Melody
    Ik voelde hoe ik opgevangen werd. 'Heb je!' hoorde ik een stem zeggen. Verbaasd opende ik mijn ogen en keek in die van Ardens. Ik knuffelde hem spontaan. 'Oh dankjedankjedankjedankjedankje! Zonder jou was ik dood geweest... Zonder mij was ik geloof ik ook dood geweest.' zei ik daarna grinnikend. Toen hij me vragend aankeek, gaf ik hem een verklaring. 'Ik was degene die Deamonia vermoordde.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ardens
    Ze knuffelde me'oH dnkjedankjedankjedankjedankje! Zonder jou was ik dood geweest... Zonder mij was ik geloof ik ook dood geweest.' zei ze daarna grinnikend.Vragend keek ik haar aan wat bedoede ze met dat laatste?'Ik was degene die Deamonia vermoordde.'verklaarde ze toen.Ik glimlachte"Dankje om mij eerder te redden."zei ik toen en keek naar boven.Hoe geraken we nu boven?"Ik hoorde zelfs iemand gillen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 16:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline


    ik bleef gillen. Melody en Ardens kwamen maar niet

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 16:02 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Melody
    'Hoe geraken we nu boven?' zei hij. 'Ik ben nog te moe om ons omhoog te sturen met aarde , dus ik denk dat we hier nog even zitten.' Ik ging op de grond zitten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.