• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 10:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Samuel "Sam" Nick Jones

    Ik wouw niks met die mensen te maken hebben, en wacht. Ik kan in een raaf veranderen, dus ik kan toch wegvliegen uit deze plek? Nee, dat wouw ik niet.

    Kaylee McCurty

    Ik schrok en keek om. Toen stond ik op en werd mijn uitdrukking boos. 'Kaylee McCurty' antwoorde ik. 'En jij?' Ik hield mijn stok gereed, en mijn andere hand ook. Toen kwam de jongen. Hij vertelde een aantal dingen en ik keek boos. 'Best. Maar op 1 voorwaarde. Als jullie ook maar 1 ding zeggen over mij wat grappig, plagerig of gemeen bedoeld is, mag ik je een stomp in je maag geven' gromde ik.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 17:26 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    lisalove1D schreef:
    {k was een beetje lang weg maar ik ben er nu weer}
    Angel
    Ik was al die tijd stil geweest omdat ik niet wist wat ik moest doen, maar liep nu toch naar het meisje. 'Euhm... wie ben jij?' vroeg ik aarzelend. Ik had namelijk al gezien wat ze net bij Ardens deed.


    (ze zitten in het ravijn ,dus Angel kan ze niet zien)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (ze zitten in het ravijn ,dus Angel kan ze niet zien)


    ooo maar angel heeft toverkrachten en daarom kan het :Y)
    {Nee ze is op een soort van brug van water naar benden gegaan maar dat verander ik zo}


    Do what people say you can't.

    Angel

    Het meisje heette Kaylee McCurty. Vanuit een ooghoek zag ik dat ze een stok pakte. 'Ik ben Angel, Angel Adams. Ik doe je echt niks!' zei ik. Ik kwam wat dichterbij.


    Do what people say you can't.

    [ehm, Melody en Feline liggen verderop half dood te gaan]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (ow ok dan)
    Ardens
    Angel was ook al naar beneden gekomen en vroeg hoe Kaylee noemde.Daarna ging Kaylee akoord,maar als we iets zeggen over haar wat grappig, plagerig of gemeen bedoeld is,dan mocht ze me een stomp in mijn maag geven'
    "Oke is dat dan een deal?"zei ik en stak mijn hand uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kaylee McCarty

    Het meisje kwam dichterbij en snel hield ik met twee handen mijn stok gereed en zette een stap naar voren. Toen liet ik het meisje vallen en dreigend zette ik mijn stok op haar ribbenkast, zonder druk. 'Niet dichterbij komen voortaan zonder beweging. Dan ben je dood. Niet aanraken als ik in een slechte bui ben, dan ben je ook dood. Begrepen?' gromde ik.
    Daarna zette ik mijn stok weer normaal op de grond en schudde de hand van de jongen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 17:33 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    CatEyes schreef:
    [ehm, Melody en Feline liggen verderop half dood te gaan]


    (:x oeps)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Ze zette de stok op mijn borst. Niet wetende dat als ik al het water uit die stok zou halen dat er niks over was. Daarna zei ze:'Niet dichterbij komen voortaan zonder beweging. Dan ben je dood. Niet aanraken als ik in een slechte bui ben, dan ben je ook dood. Begrepen?'. Ik kinkte. 'Als ik alleen 1 vraag zou mogen stellen?' ging ik vol moed verder.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 17:40 ]


    Do what people say you can't.

    PainEnds schreef:
    Kaylee McCarty

    Het meisje kwam dichterbij en snel hield ik met twee handen mijn stok gereed en zette een stap naar voren. Toen liet ik het meisje vallen en dreigend zette ik mijn stok op haar ribbenkast, zonder druk. 'Niet dichterbij komen voortaan zonder beweging. Dan ben je dood. Niet aanraken als ik in een slechte bui ben, dan ben je ook dood. Begrepen?' gromde ik.
    Daarna zette ik mijn stok weer normaal op de grond en schudde de hand van de jongen.


    [is ze niet iets te over-agressief?]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ardens
    Kaylee schudde mijn hand en richte zich dan op Angel."Geen zorgen Kaylee Angel doet je niets.zei ik en bedacht me dan net dat Feline en Melody hier ook nog lagen.Ik rende ernaartoe en zag dat Feline problemen had met ademen."Feline?"vroeg ik zachtje haar hartdruk was laag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    zwart. alles was zwart. nee wacht, daar, iets donker grijs. het was zo zwart.

    de beelden kwamen terug; mijn moeder die naar mijn broertje en ik schreeuwde dat we uit huis moesten gaan toe nde aardbeving was. hoe mijn broertje bedolven werd door het puin, hoe mijn moeder, voor dat ze dood ging door een brokstuk dat op haar hoofd viel, riep dat ze mijn vader haatte.



    ik hoorde mijn naam, heel ver weg.

    zwart


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel
    Ardens nam het gelukkig een beetje voor mij op. Zonder op antwoord te wachten of ik een vraag mocht stellen, zei ik: 'Hoe ben jij eigenlijk hier gekomen?'. Daarna liep ik achter Ardens aan naar Feline en Melody. Twee tellen later liet ik wat water in de mond van Melody glijden en deed dat ook bij Feline. Achter mij hoorde ik Kaylee ook nog: 'Met een busje' sissen. 'Wij bijna allemaal ook' zei ik terug. Ik keek weer naar Feline en Melody die allebei bewusteloos op de grond lagen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 17:53 ]


    Do what people say you can't.

    Kaylee MacCarty

    'Via een busje' siste ik terwijl ik mee liep.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 17:51 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Feline

    de leegte van net was beter dan dit, de kleur van opgedroogd bloed vulde mijn beeld. ik zag dingen die ik nog nooit had gezien.
    een man die van een rots af sprong.
    mijn vader. ik had hem nooit gekend.

    weer zwart


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.