• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 10:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kaylee McCarty

    Vrolijk liet ik mijn huis groter worden. Ik liet water over de planten gaan en liet een glijbaan van lianen groeien. Mijn knuffelaap had ik bij me, die had ik meegenomen van thuis. 'Bloem in je haar..' mompelde ik tegen Mr. Fluffy. 'Zo! Nu ben je mooi!' kirde ik vrolijk en ik huppelde verder tot aan het ravijn. Daar stopte ik even en ging ik zitten. Maar toen ik een beetje opschoof, viel ik. Ik hield me aan de rand vast. Mijn sturing werkte niet zonder mijn handen. 'Help!' gilde ik bang.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    louize
    ik glimlachte. ''gelukkig gaat het beter. jonge, als ik die kleine rotmeid die dit gedaan heeft in mijn handen krijg.'' ik maakte een wurgende beweging.


    welkome to my garden of fantasy

    Angel
    Hij kreeg een eigen wil. 'Sorry dat ik zoveel vragen heb maar ik denk dat je wel snapt waarom? Je zei ook iets over 1 of andere Medusa? Wie is dat dan? En misschien klopt er niks van, maar vanuit hoe je het zei, dacht ik dat als de maker van de nimpf dood ging, dat de nipmf een eigen wil krijgt?' vroeg ik. het was maar goed dat ik ging zitten want ik voelde me een beetje raar in mijn hoofd worden. Opeens hoorde ik heel vaag ergens iemand 'Help!' roepen. 'Hoorden jullie dat ook?' vroeg ik aan de rest.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 14:21 ]


    Do what people say you can't.

    {ik moet gaan}


    welkome to my garden of fantasy

    Ardens
    Louize vroeg hoe het met het meisje ging en haar vriendje zei da het beter met haar ging.Louize maakte een wurg beweging en zei dat ze dat kind zou wurgen als ze het in haar handen kreeg,net toen ze dat zei hoorde ik een gil.Direct stond ik recht.Mischien was dat kind wel vervelend,maar et is nogsteeds een kind en ik had mezelf beloofd ieder mens hier te helpen.En ik rende naar buiten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Ik kreeg dan wel geen antwoord van Ardens, maar ik wist dat hij het ook hoorde. Hij rende naar buiten en ik rende achter hem aan. 'Weet jij waar het is? Want ik weet het niet! Ik heb dat kind nog nooit gezien!' riep ik.


    Do what people say you can't.

    Melody
    Ik hoorde hoe Ardens zei dat hij een eigen wil had gekregen toen Deamonia was vermoord. Door mij, bedacht ik. 'Hé Ardens, graag gedaan.' zei ik glimlachend. Ik voel me inderdaad al wat beter. Ik liet een klein vuurtje groeien in mijn hand en wamde me eraan. Ardens rende naar buiten toen ik iemand hoorde gillen. Het verduivelde meisje.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 14:30 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ardens
    Angel rende achter me aan'Weet jij waar het is? Want ik weet het niet! Ik heb dat kind nog nooit gezien!' riep ze."Ik denk bij het ravijn !"riep ik terug en even later stopte ik.Inderedaar ze hangde aan de rand van het ravijn.Er lag nog een boomstam als brug die Louize gemaakt had."Daar kunnen we over!" riep ik naar Angel aangezien het kind aan de overkant hangde


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Matheo
    Ardens vertelde dat hij zijn eigen wil had gekregen toen deamonia werd vermoord.daarna hoorde ik een gil,maar ardens liep al weg.Fijn hij mag het doen ik blijf wel bij Melody.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Blijkbaar was er nog meer gebeurd toen ik sliep. Het was een meisje, nog jonger dan ik. Ze hing aan een tak. 'Wat gaan we nu doen?' vroeg ik.


    Do what people say you can't.

    Ardens
    "We moeten het ravijn over steken,we gaan over die boom."zei ik en wees naar een omgevallen boom.en ging er naartoe,hij leek redelijk stabiel."ga jij eerst of ik?"vroeg ik aan haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    'Ga jij maar liever eerst' gaf ik snel als antwoord. 'Ik kom daarna snel achter je aan!'.


    Do what people say you can't.

    Ardens
    Angel zei dat ik eerst moest daarna kwam ze achter.Ik deed maar wat ze vroeg.ik probeerde niet naar beneden te kijken en liep de boomstronk af.ik viel bijna ,maar kon toen juis nog een grote stap zetten en kwam toen ongedeerd aan de overkant terecht.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 14:50 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Ik durfde bijna niet naar Ardens te kijken. Toen hij aan de overkant was moest ik. Ik had een idee. Ik haalde wat water uit de lucht en deed dat over de boomstronk heen en liet het bevriezen. Het was nu een soort koepel. Zo nu was ik minder al bang. Snel liep ik naar de overkant. En zei tegen Ardens: 'Sorry dat ik dat niet bij jou he gedaan maar ik kwam er net pas op' zei ik blozend.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 14:52 ]


    Do what people say you can't.

    [ik ga even weg ben zo terug]


    Do what people say you can't.