• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    topic 6

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    Nu is het mijn beurt om een zacht geluidje te onderdrukken, maar een rilling kan ik niet tegenhouden. Eleadora weet echt precies hoe ze me gek maakt. Vooral dat oorlelletje.. Gosh. Ik probeer rustig te blijven ademen, maar het valt niet mee. En buiten dat oorlelletje om is Eleadora overal. Op mijn borst, op mijn schouder, in mijn haar.. overal. Voor ik het weet gaat mijn hand over haar buik, via haar rug naar haar schouders en zo ook weer terug.. maar ik let erop dat ik haar niet op eh.. haar plekjes aanraak. Ze is nog steeds gisteren verkracht, ik wil niks overhaasten en haar vooral een keus geven - maar ik moet toegeven dat ik me echt inhoud, en ik heb zo'n vermoeden dat Eleadora dat weet. Maar hier heb ik ook helemaaal geen problemen mee..

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 3:02 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'Ja, ik kan gewoon met je mee naar Canada.' zeg ik dan toch, maar dacht terug aan mijn ouders, het waren niet de beste ouders en ik leerde dingen van ze die de meeste kinderen nooit zouden willen leren, maar toch hield ik van ze en deed hun dood mij pijn. Ik zette een neppe glimlach op en bedacht een vraag. 'Ik begin met een hele makkelijke, wat is je hele naam, met tussennamen, as je die hebt.' zeg ik dan, ik wist tenslotte alleen zijn voornaam.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar onderzoeken aan en wist niet of ik die glimlach moest geloven. 'Zo ver ik weet heet ik Ian Silvas, aan genaam.' Ik steek lachend mijn hand uit en kijk haar grijnzend aan. 'En de uwe, mevrouw beeldschoon.' Ik grinnik en druk een kusje op haar lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Aangenaam om u te ontmoeten meneer Silvas.' zeg ik dan gemeend lachend. 'Mijn naam is Naomi Lianne Daimy Micheal, maar de meeste noemen me gewoon Naomi of Ni.' zeg ik dan en schiet in de lach. 'U mag nu een vraag stellen meneer Silvas.'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Veel namen NaliDa.' Ik grinnik. 'Grapje veel namen Naomi,' glimlach ik. 'Ik een vraag?' ik denkt na en bijt op mijn lip. 'Hoe ziet je droom toekomst eruit?' Ik kijk haar aan met een verlegen lachje. Eigenlijk was ik er wel nieuwsgierig naar, maar wat zou ze wel niet denken?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik glimlach. 'Goeie vraag.' Ik denk na. 'Mijn droom nu is groot dancer te worden, maar mijn droom toekomst, uhhm, als ik niet meer kan dansen, een kind en trouwen met een lieve aardige man en daarmee samen oud worden.' zeg ik dan. 'Eigenlijk is het best raar om dit te zeggen, maar ik weet niet zeker of dit mijn toekomst droom is, het kan altijd verandering, de toekomst staat nog niet vast en een klein ding kan veel veranderen, dus..' zeg ik dan en kijk Ian aan.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 10:24 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik glimlach om haar antwoord. 'Groot dancer zou je wel worden. Ik bedoel, ik denk dat ze ons hier hebben uitgekozen met een reden. Waarschijnlijk vinden ze ons alle de beste dansers die ze konden vinden in onze stijl.' Ik glimlach en geef haar een kus. Dan luister ik verder naar haar en knik instemmend. 'Je kan toch ook dansen naast een man te hebben,' vraag ik glimlachend. Ik geef haar nog een kusje op haar lippen en trek haar dichter tegen me aan. 'Ja, alles kan heel snel veranderen. Kijk maar waar we nu zitten. Een paar dagen geleden was dat niet de planning.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben er weer. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ook:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora wist dat Julio zichzelf inhield, wat aardig mislukte omdat zijn ademhaling verzwaarden. Eleadora plantte haar lippen weer in zijn nek, waar ze een spoor van kusjes achterliet, en vervolgens een zuigzoen maakten die een stukje huid blauw/paars sierden. Een klein geluidje verliet haar mond toen Julio met zijn hand zachtjes over haar buik gleed, haar rug en schouders, ze beet zachtjes op haar onderlip terwijl ze even haar ogen sloot en genoot van het moment en zijn aanraking. Het spoor van kusjes liep verder over zijn schouder naar beneden terwijl een maal aangekomen bij zijn borst, Eleadora wist dat dit een van zijn plekjes was, en dus ook zacht en langzaam kusjes drukten rond zijn tepel.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal

    'Ja, dat is waar, dit stond inderdaad niet in de planning en het kan naast het dansen, dat is waar, maar je ziet elkaar dan denk ik wel niet vaak, met trainen en optredens.' zeg ik dan. 'Maar wat is jouw droom toekomst.' zeg ik dan glimlachend naar hem.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk haar aan en glimlach. 'Mijn droom toekomst?' Ik denk na. 'Ongeveer hetzelfde als de jouwe.' Ik kijk haar aam em geef haar nog een kus. 'Vrouw, familie en dan dansen als dat mogelijk is of een goed betaalde baan om mijn familie te onderhouden.' Ik glimlach even. 'Zoiets, denk ik.' Ik glimlach naar haar. 'Was dat jouw vraag of ga je een andere bedenken?' Ik grijns even en druk een kusje op haar neus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    Eleadora maakt het me echt verrekte moeilijk. Ik wil haar echt, oprecht, niet dwingen om dingen over zich heen te laten komen die ze niet wil of waar ze later spijt van krijgt, maar het lijkt wel alsof ze uittest hoeveel weerstand ik haar kan bieden. Aan de andere kant wil ik ook weer niet dat ze denkt dat ik háár niet wil.. Maar zij wil mij tot nu toe overduidelijk. Als ik me nou eens alleen inhoud als we eventueel verder gaan.. Met die gedachte kan ik prima leven. Daarom hou ik mijn handen even stil als ze bezig is op mijn borst, doe mijn best niet meer om een zacht geluidje te onderdrukken. Eleadora weet hoe ze dit moet doen, en ik ben enkel te zwak om weerstand te bieden.. maar ik geloof niet dat ze dat erg vindt..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'Nee jij mag.' zeg ik dan lachend. En ga dan liggen op het bed en leg mijn hoofd op het kussen en kijk Ian afwachtend aan op wat hij nu ging vragen, dit was nog best leuk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Oké.' Ik denk na en ga naast haar liggen. Ik kijk haar aan en glimlach. 'Even denken hoor,' grinnik ik. Ik kijk haar aan in haar mooie ogen en glimlach. Dan kijk ik weer naar het plafond en denk na. 'Wat zou je als eerst gaan doen als we hier uit zijn?' Ik kijk haar vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne