• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    topic 6

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 21:42 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik draai me om. Ik had het wel gehoord. 'Ik probeer je te helpen! Wil je dat ze je weer zoiets aandoen?' Ik kijk haar aan en zucht. 'Naomi... Ik wil je alleen veilig stellen. Ik wil niet dat ze je nog met een vinger aanraken. Begrijp je dat?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ja, sorry' zeg ik dan toch maar en kijk onder mijn wimpers naar Ian die er niet al te blij bij staat. Ik ben nou eenmaal iemand die zich niet aan regels kan houden en niet kijkt naar de gevolgen. Ik zucht loop naar Ian pak zijn hand vast en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Sorry.' zeg ik dan weer en kijk hem nog steeds niet aan. Hij gaf echt om me en wou echt dat er niks met me gebeurt, eigenlijk best lief.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 0:19 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Het is al goed,' glimlach ik. Ik als mijn armen om haar heen en geef haar een kus op haar kruin. 'Ik houd van je Naomi,' fluister ik zachtjes en streel met mijn vingers haar wang. Ik glimlach en druk nog een kus op haar kruin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ik hou ook van jou.' zeg ik dan. Het was raar om dit te zeggen maar het voelde goed. Ik zag de deur van de kamer al in zicht komen en liep er samen met Ian naar binnen terwijl ik hem nog steeds vast heb. Ik weet niet hoe lang we weg waren, maar het was lang, maar bijna niemand was al wakker.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik moet weg, ben even weg, heel misschien kom ik dadelijk nog terug, maar is niet zeker....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [oke doeg! Weet niet hoe ik moet reageren met Ian....]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [oke doeg! Weet niet hoe ik moet reageren met Ian....]


    Hij gaat haar nu freerunning leren ofso?!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ben er weer! :) En wanneer komt de rest weer eens online...... ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jahh, sorry, maar ik wacht op een reactie van SerpentEyes/Eleadora... Vanmiddag ben ik btw sws niet online, vanaaf miss, en morgen weet ik het eigenlijk niet.. Vanaf dan lijkt het erop dat ik wel weer veel online ben, dus ik hoop dat er dan een reactie van SerpentEyes/Eleadora staat..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ja, want dan kan ik ook met andere mensen praten, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Zit wat in XD Niemand behalve Eleadora weet te slotte dat Julio daar is.. snap je trouwens een beetje waar ze ruzie over maakten?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nee, kan je het me uitleggen? Heb het niet echt precies gevolg....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    'Misschien moeten we dat freerunnen maar een andere keer doen, dadelijk maken we de rest wakker en er zijn niet bepaald veel voorwerpen die je kan gebruiken.' zeg ik dan. 'Ik denk dat we hier ook nog wel een tijdje zitten dus we hebben de tijd.' zeg ik dan lachend en druk vluchtig een kusje op Ian's mond en loop naar mijn bed en ga erop zitten en kijk de kamer rond.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Julio woonde in een leuk middenklas tot rijker huis, met zijn ouders die heel streng waren en zich verder niet met hem bezighielden. Eleadoras verhaal moet je maar in het rollentopic lezen XD Maargoed, Julio vond het altijd heerlijk om de Spaanse straatjes op te duiken, om daar de armeren/daklozen wat met dans te vermaken. Eleadora leefde in de diepe ellende en hing ook buiten rond, weg van haar huis. Het bleek dat ze perfecte danspartmers voor elkaar waren, en elke dag om een bepaald tijdstip/op een bepaald moment ojtmoetten ze elkaar op een bepaalde plek om te dansen, om zich uit te leven enzovoorts. Later bleek dat ze veel meer voor elkaar waren dan danspartners... Maar toen kreeg Eleadora veel wedstrijden. Julio heeft eindeloos lang op haar zitten wachten, dacht dat Eleadora hem gedumpt had omdat hij haar brief niet kreeg, die zijn ouders weggehaald hadden. Toen kwam hij niet meer en was Eleadora er wel, waardoor ook zij dacht dat ze gedumpt was. Toen ze elkaar weer zagen was het dus eigenlijk alleen maar ruzie, nu zien ze elkaar weer en is het uitgepraat, waarna ze de liefde van vroeger weer voor elkaar voeoen. Duidelijker? Het klinkt nog steeds redelijk vaag denk ik, maar ik heb haast XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nee, het is duidelijk, twee geliefden die elkaar weer terugzien en hun ruzie bijleggen. Ja, dat is duidelijk, haha. Ik verveel me, er is niemand online, ofja, niemand waarmee mijn personage kan praten.....]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 11:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp