• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    'Je kan wel bedenken dat ik luister naar de deur die je op slot doet,' zeg ik dan bot, 'Maar niet dat je dat slechts als schijn kan doen?' en ik tril weer even. Ik moet hier echt weg. Ik-ik ben bang. Echt bang. 'Ik ben gewoon bang' zeg ik dan. 'IS DAT WAT JE WILT HOREN?' en ik jammer even. 'IK BEN BANG. VOOR NAALDEN.' en ik begin jammerend weer te trekken aan de riempjes enzo.

    [Ja hoor, ik vind het best ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    War ze zegt stelt me gerust. 'Dat is waar, ze hebben niets aan een dode danser.' en dan neem i plaats. Ik ga zitten. 'Eh... Dankje,' zeg Ik dan. 'Ik vind het nog steeds dapper dat ze slecht ging dansen voor je,' mompel ik. 'En bij nader inzien zo ongelooflijk dom.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een zachte kreun verliet haar mond en Eleadora legden haar handen weer op Julio zijn schouders, terwijl ze haar heupen weer begon te bewegen. Ze legde haar hoofd in haar nek en beet zachtjes op haar onderlip terwijl ze Julio zijn naam kreunden. Het warme gevoel leek haar lichaam over te nemen en ze wist dat ze het niet lang meer vol zou kunnen houden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Marcell/Man
    "Zover was ik ook al" Zeg ik rustig. "Maar als je me soms niet gelooft, dan haal ik de spuit wel weer even. Omdat je weer aan het schreeuwen bent." Ik loop het hok weer in nadat ik de deur van het slot af gehaald heb en doe er nog wat kalmeringsmiddel bij. Dan loop ik met het ding uit haar zicht weer terug, het spuitje in de aanslag voor als ze me wel gelooft en helemaal flipt.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 2:23 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik trek mijn benen op sla mijn armen er om heen en leg mijn kin op mijn knie. 'Endelijk iemand die mij begrijpt.' zeg ik dan zuchtend.'Het was ook ongelooflijk dom, maar inderdaad heel dapper van haar en er zullen er veel zijn die dit niet geaan hadden en dat ze dit deed, daar ben ik haar toch wel heel dankbaar voor. Maar het is nu eenmaal gebeurt en we kunnen er niks aan verranderen. Ik zou ook niet willen weten hoe ik eruit was gekomen als ik nog eens moest.' En een rilling loopt over mijn rug bij de gedachten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    'Maar als je me soms niet gelooft, dan haal ik de spuit wel weer even. Omdat je weer aan het schreeuwen bent,' zegt hij. Hij is dan weg maar komt al snel terug. Ik was al bang, maar nu ben ik doodsbang. 'N-n-nee,' zeg ik bang. 'Zie je wel.' en er vallen een paar tranen op mijn wangen. 'Ik zei toch dat je die spuit of hier nog had, of ging halen.' en ik kijk angstig. 'D-doe het niet.
    DOE HET NIET HOOR JE ME?!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Al snel lijkt het alsof onze onderbreking er niet is geweest. We ademen allebei weer te snel, kunnen allebei weer niet van elkaar afblijven en zitten allebei weer heel dichtbij. Dan stoot ook ik een kreuntje uit, fluister haar naam, en pak haar handen van mijn schouders, waarna ik ze stevig tussen mijn handen vastklem, terwijl Eleadora alsmaar door gaat...

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 2:34 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ik zucht even en haal een hand door mijn haar. 'Ach..' zeg ik dan. 'Misschien valt het wel mee? Heeft ze een korte straf gehad en moest ze daarna weer gaan dansen van de mannen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    ,,Omdat je me niet geloofde. Maar mijn woorden gelden nog steeds,, Als je nu niet rustig wordt prik ik dat naaldje in je arm..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik begin weer te snikken. 'Je doet alsof dit verdomme mij eigen schuld is,' zeg ik dan. 'Aalof ik hier voor GEKOZEN heb.' en ik zucht. 'Alsof ik een keuze had om hier op deze school te zijn.' en ik laat mijn tranen weer gaan. 'ALSOF IK EEN KEUZE HEB?' en ik raak steeds meer uitgeput. Maar ik kan niet rusten. Niet als die naald in de buurt is. 'En ik weet niet eens over welke woorden je het ebt.' en ik snik. 'Ik weet alleen dat jij EEN NAALD HEBT!' en ik probeer weer los te komen, maar ik raak alleen zelf meer vermoeid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    'Geloof je het zelf.' zeg ik dan zacht. 'Meestal kan je niet eens meer fatsoenlijk lopen na zo'n straf, laat staan dansen.' zeg ik zuchen en moet weer een gaap onderdrukken. 'Maar ik zou voor nu inderdaad maar denken aan het beste en niet aan het slechtste, of het beste is nog er nu gewoon even niet aan te denken.' zeg ik dan zackt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    ,,De woorden dat als je niet rustig werd je dat naaldje in je arm krijgt,, Herhaal en herinner ik haar. ,,En ik had het alleen over je gedrag nu. Normaal gesproken was je met een kwartiertje alweer genoeg hersteld en in de slaapkamer geweest. Maar nu.. niet bepaald"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    'Misscbien is dat inderdaad het beste ja,' zeg ik dan. En ik kijk naar de deur. Alsof Les er ineens vrolijk naar binnen kan stappen en zegt; ik heb ze even een les geleerd. En ze klappen gegeven. Maar ik weet dat het zo niet zal zijn. 'Ga jij maar slapen,' zeg ik dan. 'Ik houd je wakker. Hoewel het gewoon nog miiddag is. Maar ik houd je wakker.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora sloot haar ogen terwijl ze sneller bewoog met haar heupen en Julio zijn handen stevig vasthield, en ook bij haar kleine maar toch harde kreuntjes haar mond verlieten. "Julio" zei ze hijgend terwijl ze haar hoofd in haar nek gooiden en het warme gevoel zich door haar lichaam leek te verspreiden en de prikkels zich opstapelden, en alsmaar heviger en heviger werden. Eleadora keek Julio even aan maar voor een lange tijd was het niet, de warmte was teveel geworden en met een harde kreun liet Eleadora haar hoofd in haar nek vallen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal

    'Dankje Sam.' zeg ik dan en laat me in het kussen vallen en sla de dekens om me heen. Ik sluit mijn ogen en het duurt niet lang voor ik in een droomloze slaap val.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 2:42 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp