• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    De enige manier om nu vertrouwen te winnen is om de naald weg te doen. Ik leg hem buiten ons bereik neer, uit het zicht.. Geen idee waarom eigenlijk. Waarom zou ik haar vertrouwen moeten hebben? En hoe denk ik dat enigszins te winnen als ik haar net gemarteld heb? Ik wil haar niet bang zien.. "Beloof je dat je je rustig en stil houdt?" Zeg ik opnieuw. De naald is nu weg.. en als ze flipt zit ze nog altijd aan die riemen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'De eerste keer bij mij was het heel kort en de tweede keer leek het wel een eeuwigheid te duren, dus ik weet het niet, het verschilt altijd denk ik.' zeg ik en kijk hem bezorgd aan. 'Je maakt je druk om haar, is het niet?'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    (...)

    [Weltrusten, ik ga denk ik ook.]


    [@jaimyhoi, @SerpentEyes: Mag ik ook gaan? XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik merk dat ik een paniek aanval krijg. 'Ik geloof je niet,' zeg ik dan. En ik begin zacht te huilen. 'Je steekt die naald dadelijk alsnog in mijn arm.' en dan begin ik weer met schreeuwen. Ik wil weg hier. Weg van die naalden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amor8 schreef:
    (...)

    [@jaimyhoi, @SerpentEyes: Mag ik ook gaan? XD]


    [Nope :Y)

    Kan je nog heeeel even blijven :3 ik ga ook zo :Y)

    Maar ik wil weten hoe dit afloopt :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ik kijk Naomi aan. 'Ja, ik maak me druk nu wel een beetje,' zeg ik dan. 'Ze is echt al heel lang weg. Ik vraag me zo erg af wat ze met haar doen...' en ik kijk even weg. 'Ze zal er wel slecht aan toe zijn denk ik..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Je weet wanneer" Zeg ik zacht, waarna ik -als ze stil is- het injectiespuitje tóch in het andere kamertje leg en de deur zwijgend op slot draai. Dan ga ik in haar zicht staan met mijn handen omhoog. "Geen naalden meer" Zeg ik zacht.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora hijgde zachtjes terwijl ze hem aankeek en knikte. "Ja, ik wou alleen nog niet komen" De blos op haar wangen werd ietsje roder, terwijl ze haar hand over zijn borstkast liet glijden, en deze vervolgens om zijn vriend klemden en even haar vingertoppen er plagerig overheen liet gaan. Eleadora keek Julio aan terwijl ze op haar onderlip beet, en hem weer in haar liet glijden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Nope :Y)

    Kan je nog heeeel even blijven :3 ik ga ook zo :Y)

    Maar ik wil weten hoe dit afloopt :3]


    [Ghehe, hij zoooouuuu haar natuurlijk dat spuitje kunnen geven, dan is het snel afgelopen. Maargoed, ik blijf nog wel heel ff. Maar echt niet te lang meer. Hoe laat denk je dat jij gaat?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik bijt op mijn lip. 'We moeten gewoon hopen dat ze zo snel mogelijk terugkomt.' zeg ik dan. 'En zo heel mogelijk.' zeg ik er dan haast fluisterend achteraan. Mijn moeheid is al meteen weg als ik eraan denk wat ze misschien met Leslie aan het doen zijn.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "Dan is het goed" Fluister ik. Ik was accuut gestopt als ze het niet meer fijn had gevonden, ook al zou ik dat dan wat minder vinden. Het zou erger zijn geweest als ik dan door was gegaan. Terwijl een klein stukje van me daar over nadenkt, houdt het overgrote deel haar aanraking in de gaten, hou ik mijn adem in als ze 'me' helemaal aanraakt en spoelt er vervolgens een warm gevoel door me heen. Zodra ik weer in Eleadora zit laat ik me erdoor leiden..


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Spuitje is goed hoor :3 ik laat haar nog even flink tekeer gaan.

    Hmmmm.... Ik denk over 15 minuutjes ^.^]

    Leslie Day
    'Geen naalden meer,' zegt hij zacht. Maar ik kan toch niets met mijn hoofd zien zowat. Door dat rot riempje om mijn hals. 'Je kan het zo op de tafel hebben gelegd zonder dat ik het zie,' zeg ik dan. 'Wat boeit het jou verdomme?' zeg ik dan. 'Waarom leg je überhaupt dat spuitje weg?' en ik ben boos. 'OJA! Ik weet waarom. Je denkt zeker dat ik gek word of wat dan ook. En dan vindt je dat leuk om te zien.' er is niets zo groot als mijn angst voor naalden. 'Ga gewoon weg,' jammer ik. 'Geef me dat schok apparaat desnoods.' en ik snik even. 'GA WEG!' en ik probeer me weer los te krijgen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ik staar naar de muur. 'Dus het enige wat we kunnen doen is wachten,' en ik laat een schamper lachje horen. 'Dit is echt verschrikkelijk,' mompel ik dan. 'Ik hoop zo dat ze het er levend vanaf brengt.' en ik kijk naar Naomi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Zeker?]

    Marcell/Man
    "Als ik het spuitje op de tafel had gelegd had je geen slot gehoord van de deur die op slot ging" Zeg ik, wetend van haar truc met het gehoor. Je moet haast wel opletten om zo snel te weten dat het naalden zijn. Ik zie het antwoord even tot haar doordringen en sta op het punt iets heel doms te doen..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'Dat zullen ze doen, wat hebben ze aan en dode danser?' zeg ik dan maar en ik zucht. 'Waarom doen ze dit, wat heeft dit voor zin.' zeg ik nog steeds zuchtend. 'En je mag wel komen zitten.' zeg ik dan en kijk Sam aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp