• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:56 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik knipper slaperig met mijn ogen en draai me om. Een pijn gaat door me heen. Ik rek me voorzichtig uit en open nu weer mijn ogen. Ik trek de deken over mijn hoofd en sluit mijn ogen weer. Ik trap de dekens van me af en kijk om me heen. Waar ben ik? Ik zucht. O, ja. Opgesloten in een gestoorde gevangenis achtig iets. Ik sluit mijn ogen weer en wil weer in slaap vallen, maar moe was ik niet meer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik lach als ik Ian wakker zie worden op een grappige manier. Ik loop naar zijn bed toe en ga erop zitten wacht tot hij me opmerkt en kijk glimlachend naar hem.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora kreunde, en sloot haar ogen terwijl ze genoot van het moment. Zij en Julio, niets meer en niets minder. Eleadora drukte haar lippen op de huid van zijn nek waar ze een spoor van kleffe en zachte kusjes achterliet. "Te Amo. Harder Julio" fluisterde ze in zijn oor, terwijl ze aan zijn oorlelletje beet en met haar duim over zijn tepel streelden, nogsteeds zijn bewegingen volgden, waarna ze zachtjes in zijn onderlip beet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik draai me op mijn buik en maak een mopperend geluid. Dan open ik mijn ogen en ga weer op mijn rug liggen. Ik kijk om me heen en zie Naomi naast me zitten.
    'Hoe lang zit je hier al,' zeg ik met mijn hese stem, die ik altijd heb als ik wakker wordt. Ik ga met mijn hand door mijn haren en trek de dekens weer over me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinnk. 'Net pas, maak je geen zorgen, maar je bent wel schattig als je slaapt.' zeg ik dan lachend en kijk hem aan. 'Al een beetje wakker aan het worden?' zeg ik dan nog seeds lachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marcell/Man
    "Nee. Maar dit is echt jouw keuze" Ik loop naar het apparaat en stel hem zo in dat de tijd tussen de schokken groter is, maar de schokken krachtiger zijn en ze die tijd wel nodig heeft om net genoeg te herstellen dat ze blijft leven. Het zwart zal haar net lang genoeg meenemen om haar bang te maken, maar niet lang genoeg om haar voor altijd mee te nemen. Ik doe het echt niet graag, maar zal wel moeten.

    Julio Martinéz
    Eleadora maakt me alweer gek, en daardoor luister ik maar al te graag, maar ik hang niet heel fijn. Ik ga heel even anders zitten/liggen/hangen, zorg daardoor dat Eleadora zich niet zo hard om me heen klemt met haar benen en ga opnieuw naar binnen waarna ik wél luister. Opnieuw krijg ik dat warme gevoel, laat me daardoor leiden en let alleen maar op mij en Eleadora. Mijn handen weten zelf waar ze naartoe moeten en na een tijdje bijt ik zacht terug in haar onderlip, waarna ik zelf mijn mond open en niet terugtrek.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:37 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'Blijkbaar niet.' zeg ik lachend als ik zie dat hij niet reageerd. Ik sta weer op en loop weer naar mijn eigen bed en ga erop liggen, ik leg mijn hoof op mijn kussen en sluit mijn ogen, dan maar proberen te slapen, na een tijdje heb ik de slaap nog niet gevat. 'Dan maar niet slapen.' zucht ik tegen mezelf en blijf toch op bed liggen met mijn ogen open.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    ''Nee. Maar dit is echt jouw keuze,' zegt hij dan. Hij loopt naar het apparaat. Hij zet de instellingen anders. En even word ik bang. Maar ik schud het van me af. Bang zijn heeft geen zin. Heel even denk ik dat hij het apparaat uit heeft gezet. Omdat het dit keer langer duurt voordat er een schok komt. Maar de schok die komt laat het me uitschreeuwen van pijn, en daarna wordt het zwart voor mijn ogen. Haastig wil ik weg van het zwart, het is beangstigend. En net wanneer ik weer bij kom, ik weet niet na Hoelang komt er weer een heftige schok. Alleen dit keer jammer ik, ik schreeuw niet meer. Ik voel het zwart aan me trekken. Tranen lopen over mijn wangen van pijn. Maar ik laat me niet kennen. Ik ben verzwakt. Maar ik ben ook Leslie. 'Je mag me toch niet doodmaken,' zeg ik. 'Je kan me nog zoveel pijn doen, je kan me niet dood maken.' en er komt weer een schok. Het zwart is er weer en dit keer kom ik door een schok weer uit het zwart. Ik wil ineen krimpen van de pijn maar dat kan niet, ik zit vastgebonden. Met mijn armen en benen gespreid. 'Ga toch lekker door,' zeg ik met een zachte maar sissende stem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een kreun verlaat Eleadora haar mond als Julio zich opnieuw naar binnen brengt. Eleadora legde haar handen op zijn schouders terwijl zachte en kleine golfjes opspeelde in haar onderbuik elke keer als hij kracht zetten. Zacht likte Eleadora over Julio zijn onderlip, waarna ze zachtjes zijn tong aanraakte. Eleadora bewoog mee op Julio zijn ritme en tempo, even sloot ze haar ogen, en waarna ze deze open deed zag ze glinsterende zweetdruppeltjes op Julio zijn voorhoofd, waarschijnlijk van inspanning. "Warm?"Vroeg ze licht hijgend.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ian Silvas

    Ik houd mijn ogen gesloten en ben te suf om te antwoorden. Dan hoor ik dat ze wegloopt en ga recht op zitten. Ik kruip mijn bed uit en loop zo naar haar toe dat ze me niet ziet. Dan ga ik boven op haar liggen grinnik.
    'Sorry. Ben een beetje suf als ik net wakker word.' Ik geef haar een kus en ga dan op haar zitten. Ik grijns en ga met mijn hand door haar haren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    "Nee, maar ik weet zeker dat je liever dood bent als wanneer dit nog doorgaat" Zeg ik, waarna mijn gezicht emotielozer wordt bij het horen van haar jammerkreetjes en geschreeuw. Ik wil haar dit niet aandoen.. Maar ik heb enkel geen keus. Dat heb ik wel gemerkt. Dus laat ik het apparaat zijn werk doen, terwijl ik eigenlijk best verbaasd ben over het feit dat ze nog kan praten, dat ze nog zo bewust denkt om zo te antwoorden..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Het wordt moeilijker om bij bewustzijn te blijven. De pijn die ik telkens weer hevig door mijn lichaam gaat. Het zwakt me af. Maar ik concentreer me juist op de pijn. Zodat ik bij bewustzijn blijf. Missxhien heeft hij gelijk, wil ik liever dood. Maar die gedachte schud ik gelijk van me af. Ik wil niet dood. Ik ga niet dood. Maar wanneer het weer zwart voor mijn ogen wordt ben ik toch bang. 'Hoe-hoe lang ga-ga je hier nog mee do-oor?' vraag ik. Ik blijf me concentreren op die pijn. En ik slaak weer een zachte kreet als de pijn weer komt. 'Wat k-komt hier na?' zeg ik uitdagend. Zolang ik me focus op doorvechten, moet het me lukken, 'Zweep sl-slagen? V-verkracht-ting?' en weer verlies ik mijn bewustzijn. Maar ik kom elke keer weer bij, met steeds meer moeite.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Eleadora vraagt hijgerig of ik het warm heb, en ik antwoord op dezelfde toon dat dat zo is, waarna ik zacht grom en mijn gevoel weer volg. Ja, de Ballroom zaal is goed gekoeld, maar ik heb het toch warm. Logisch ook. Maar ik weiger me af te laten koelen en ga gewoon door, mijn gevoel volgend, de verleiding onweerstaanbaar.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Opeens komt Ian op me zitten wat eigenlijk niet zo'n prettje is. 'Ian, zou je misschien even van me af willen.' zeg ik dan lachend. Ik ga liever op jouw zitten.' zeg ik dan grinnikend en geef hem dan ook een kus.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp