• Hey ,

    Ik haat het dat ik zo groot ben , want ik ben 1m 85
    en ik had eens een vriend ( gwn frends) die niet meer met mij wou omgaan omdat ik een kop groter was !
    Maargoed nu heb ik een lief van 1m 93 , hoe groot gaan onze kinderen dan worden ? HAHAHA

    maar hebben jullie ook iets dat je zo zelf aan jullie haat ?


    what goes around come BACK around !

    Feline schreef:
    Almost everything


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Feline schreef:
    Almost everything


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Mijn neus..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik haat een aantal dingen, ja.

    Ik heb echt een gigantische hekel aan mijn benen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Almost everything, voor mij zou een betere vraag zijn wat haat je niet aan jezelf? (:


    I'm just beautiful me.

    ilovemalik schreef:
    Almost everything, voor mij zou een betere vraag zijn wat haat je niet aan jezelf? (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Hmm, nee, niet iets wat ik haat. Ik vind mijn neus soms wat te groot, maar ik zou 'm niet willen missen, zo ben ik geboren, dat vind ik prima.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn bovenbenen en mijn neus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gewoon echt alles. I'm just so ugly c;

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:52 ]


    "Never say good-bye because saying good-bye means going away, and going away means forgetting." Peter Pan

    Dat ik zo snel geïrriteerd raak:$


    Knowing yourself is the beginning of all wisdom.

    - Niet zozeer mijn lengte -1.82- maar het feit dat iedereen het benadrukt. O mijn god, wat ben jij groooooooot
    - Het feit dat als ik een jongen vind die ik wel leuk vind, deze altijd kleiner is dan mij.
    - En mijn neus.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    ilovemalik schreef:
    Almost everything, voor mij zou een betere vraag zijn wat haat je niet aan jezelf? (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bijna alles.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Alles