• Hey ,

    Ik haat het dat ik zo groot ben , want ik ben 1m 85
    en ik had eens een vriend ( gwn frends) die niet meer met mij wou omgaan omdat ik een kop groter was !
    Maargoed nu heb ik een lief van 1m 93 , hoe groot gaan onze kinderen dan worden ? HAHAHA

    maar hebben jullie ook iets dat je zo zelf aan jullie haat ?


    what goes around come BACK around !

    mijn domme sproeten :(
    en ik haat het als mijn broertje zegt dat ik een grote neus heb....

    Qua uiterlijk haat ik niks aan mezelf. Qua innerlijk... hmm.. m'n onzekerheid. Ik denk dat ik een stuk verder was gekomen als ik die onzekerheid es losliet :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh, best veel :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Whoa, niet meer vrienden willen zijn daardoor? Wtf.

    Ik haat het dat ik niet aankom en m'n gezicht.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mijn fucking onzekerheid.


    You are beautiful, you are love.

    Mijn ogen, benen, jukbenderen, heupen, benen, haar en buik
    Mijn gedrag tegen over andere, wilskracht, prioriteiten, gespreksvaardigheid, perfectionisme, dyslexie en mijn claustrofobie


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Slouchy schreef:
    Dat ik zo snel geïrriteerd raak:$


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Qua uiterlijk? Ik heb een hekel aan hoe ik eruit zie, hoewel de kleur van mijn ogen wel oké is.
    Qua innerlijk het feit dat ik teveel voor mezelf houd, te afstandelijk ben, niet gemotiveerd.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Wat ik aan mezelf haat? Oh, dat is heel wat. Ook al zou je dat niet meteen van mij denken. Ik haat het dat ik soms zo vreselijk jaloers ben, dat ik zo snel kwaad kan worden, dat ik af en toe te achterdochtig ben en nog meer van dat soort dingen. Echt vreselijk en ik werk eraan, tenminste ik probeer het, maar het gaat soms zo moeilijk en dan lijkt het alsof ik er niks aandoe. Wat nog vervelender is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn megabrede heupen.
    Maar er valt helaas niets aan te doen, iedereen in mijn familie heeft brede heupen, dus ik mag zoveel gaan sporten als ik wil, het gaat gewoon niet weg.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Cydonia schreef:
    Mijn fucking onzekerheid.


    Dat ja.


    Aan niets denken is ook denken.

    JackyD schreef:
    Voornamelijk dat ik me zo achterlijk gedraag zonder reden af en toe. En dat ik weet dat ik stom bezig ben maar gewoon niet kan ophouden.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik haatte het ook dat ik zo groot ben, 1 m 76..
    Dat is wel kleiner dan jou, maar toch vind ik het echt groot. Ik kon daar echt niet mee leven, maar nu heb ik me er gewoon bij neergelegt. Ik kan er toch niks aan veranderen dus waarom mezelf dan ongelukkig maken door mijn eigen gedachten? (krul)
    Ik haat wel mijn slechte ogen en onzekerheid..

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 14:34 ]


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik haat het dat ik me zo laat doen door mensen. Dat ik zo snel gekwetst kan worden.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn neus, en mijn buikje. Ik heb ook hele brede heupen, maar die heb ik weten te accepteren, aangezien ik gewoon weg niet kan veranderen dat ik een kegelvormig lichaam heb.


    Alleen maar tranen van geluk